loading...
wwe
mansour بازدید : 169 یکشنبه 13 شهریور 1390 نظرات (0)

مسابقه اول: بریان کندریک (c) در مقابل آستین آریس در مقابل الکس شلی

این مسابقه بر سر کمربند قهرمانی ایکس دیویژن برگزار شد. بازی تریپل ترث مچ شروع شد و شلی و کندریک به آریس حمله کردند. در ادامه آریس سک سوپلکس زیبا به شلی زد و سپس براین باستر را روی وی اجرا کرد. در همان حال کندریک اسلایسد برید را به آریس زد و برنده بازی شد.
برنده مسابقه و همچنان قهرمان: بریان کندریک

مسابقه دوم: تارا و میس تسمچر (c) در مقابل ساریتا و روزیتا
این بازی بر سر کمربند قهرمانی تگ تیم ناک اوت ها برگزار شد. تارا و روزیتا بازی را شروع کردند و در ادامه تسمچر آمد و یک کلوسلاین به روزیتا زد. بازی به جائی کشید که روزیتا و تارا در کرنر با هم درگیر شده بودند که تارا با زدن ساریتا به روزیتا یک وایدو پیک زیبا زد و ضمن برنده شدن، همچنان تیم خود را قهرمان نگه داشت.
برنده مسابقه و همچنان قهرمان: تارا و میس تسمچر

مسابقه سوم: د پاپ در مقابل دیوان
این بازی در چارچوب رقابت باند فور گلوری برگزار شد. بازی آغاز شد و د پاپ کنترل بازی را در دست دارد. یک بیگ بوت قوی در کرنر از د پاپ زده شد و سپس کراس بادی را اجرا نمود. در ادامه پاپ برای زدن DDE رفت که ناموفق بود و اسپیر را از دیوان دریافت کرد. اما پاپ بلند شد و با زدن یک کانتر، حریفش را رول آپ کرد و برنده شد.
برنده مسابقه: د پاپ

مسابقه چهارم: میکی جیمز (c) در مقابل وینتر
این بازی بر سر کمربند قهرمانی ناک اوتس برگزار شد. بازی با دخالت های آنجلینا لاو نیز همراه بود! یک تورنادو دی دی تی از جیمز زده شد و لاو قصد دخالت داشت که یک نک بریکر از میکی خورد و جیمز به رینگ بازگشت اما وینتر یک اسپایتس رد به جیمز زد و سپس با اجرای یک دراپ کیک توانست وی را پین کند!
برنده مسابقه و قهرمان جدید: وینتر

مسابقه پنجم: راب ون دام در مقابل کریمسون
این بازی در چارچوب رقابت باند فور گلوری برگزار شد. بازی با برتری آر وی دی آغاز شد و وی کاملا مسلط بر رینگ بود. در ادامه ون دام فراگ اسپلش را نیز اجرا کرد اما کریمسون پین نشد! در ادامه یک اسپیر زیبا از کریمسون اجرا شد و سپس اسکای رد را به ون دام زد و آر وی دی را کاور کرد ولی در حین شمردن، جری لاین پای داور را کشید و بازی DQ شد!
برنده مسابقه: کریمسون

مسابقه ششم: سیکس من تگ تیم مچ
در این مسابقه گروه فورتون متشکل از ایجی استایلز، کریستوفر دنیلز و کازاریان در مقابل تیم ایمورتال متشکل از اسکات استینر، آبیس و گانر قرار گرفتند. بازی را کاز و گانر شروع کردند که در این بین یک دراپ کیک از کاز زده شد. در ادامه گانر با استایلز در بیرون رینگ درگیر شد و وی را به میز گزارشگران زد و سپس دنیلز با استایلز تگ کرد ولی او هم ناموفق بود و گانر وی را هم روی میز کوباند! در پایان استایلز یک اسپرینگ بورد به آبیس زد و برنده بازی شد.
برنده مسابقه: فورتون

مسابقه هفتم: مستر اندرسون در مقابل بالی ری
بازی آغاز شد و اندرسون کنترل بازی را در دست گرفت و یک دی دی تی به ری زد. در ادامه اندرسون کلوسلاین را اجرا کرد ولی در ادامه چند میک چک قوی از بالی ری دریافت کرد. اندرسون چند شولدر به ری زد ولی ری رینگ را ترک کرد و در برگشت اندرسون موفق شد با رول آپ کردن وی به صورت ناگهانی برنده این بازی دشوار شود.
برنده مسابقه: مستر اندرسون

مسابقه هشتم: بیرمانی (c) در مقابل مکزیکن آمریکا
این بازی بر سر کمربند قهرمانی تگ تیم برگزار شد. بازی آغاز شد و هرناندز و بابی رود با هم درگیر شدند. در این بین یک شولدر بلاک از رود زده شد و در ادامه استورم یک هاری کانرانا و رود یک بادی اسپلش را به آنارکیا زدند. در ادامه استورم و هرناندز با هم درگیر شدند که در پایان یک سوپرکیک از استورم موجب برتری بیرمانی و ادامه قهرمانی آنها شد.
برنده مسابقه و همچنان قهرمان: بیرمانی

مین اونت
مسابقه نهم: استینگ (c) در مقابل کورت انگل
این بازی بر سر کمربند قهرمانی سنگین وزن تی ان ای ایمپکت رستلینگ برگزار شد! بازی بر هدلاک انگل آغاز شد. در ادامه بازی بسیار جذاب و تماشایی دنبال شد و مدام شاهد حرکت های زیبایی از هر دو استار بودیم. نکته جالب این بازی عدم برتری هیچ یک از دو استار در دقایق برگزار شده مسابقه بر هم بود! یک کلوسلاین از استینگ زده شد و در ادامه هالک هوگان دیده میشود که با یک صندلی در رمپ آرنا دیده میشود! هوگان برای زدن صندلی به استینگ رفت که انگل جلوی او را گرفت و صندلی را به بیرون پرتاب کرد و انگل اسلم را روی استینگ اجرا کرد و برنده بازی شد!
برنده مسابقه و قهرمان جدید: کورت انگل


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با سلام و خير مقدم اميدوارم از مطالب اين وبلاگ لذت كافي رو ببريد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 22
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 18
  • بازدید سال : 56
  • بازدید کلی : 1,473