loading...
wwe
mansour بازدید : 98 یکشنبه 13 شهریور 1390 نظرات (0)

 

پروموی ابتدای شوء:

در ابتدای شوء، موزیک جان سینا زده شد و وی وارد رینگ شد. او صحبت های ابتدایی خود را درباره سوپر شوء اسمکدان و حضور تمامی استارها از برندهای مختلف در این شوء گفت و در ادامه به درگیری با آلبرتو دلریو اشاره کرد و از دلریو خواست که همین حالا به رینگ بیاید. حالا موزیک آلبرتو دلریو زده شد ولی ریکاردو رودریگز است که وارد آرنا میشود. رودریگز وارد رینگ شد و گفت: از طرف آلبرتو پیغامی دارم و او گفته است که سینا باید تا نایت آف چمپیونز منتظر بماند تا او را ببیند! حالا رودریگز شروع به فریاد زدن نام دلریو شد و چندین بار این کلمه را تکرار کرد تا اینکه سینا به او گفت: خفه شو! پس از آن سینا یک رایت هند به وی زد و رودریگز به بیرون رینگ پرتاب شد. حالا موزیک وید برت زده شد و او گفت: این خیلی خوب است که سینا دارد یک رینگ آنوسر چاق را میزند! برت در مورد مسائل سال قبل و بردگی جان سینا برای او صحبت کرد و سینا هم گفت امشب تسویه حساب میکنم!

مسابقه اول: وید برت در مقابل جان سینا ............................ برنده مسابقه:
جان سینا
در یک بازی کوتاه سینا موفق شد با اجرای فایو ناکل شافل و سپس اتیود ادجاسمنت، برت را ببرد.

مسابقه دوم: سین کارا در مقابل دنیل برایان......................... برنده مسابقه:
سین کارا
برایان در اجرای کیک های خود ناموفق بود و کارا با اجرای حرکات فلایر خود، در نهایت با یک مونسالت برنده شد.
» پس از پایان بازی، دو استار به هم دست دادند اما برایان که روی زانوهای خود نشسته بود، یک کیک قوی از کارا خورد!

مسابقه سوم: دیواس تگ تیم مچ.................................... برنده مسابقه:
بث فینیکس و ناتالیا
» در این بازی دیوا های هیل در مقابل تیم کلی کلی و آلیشا فاکس قرار گرفتند.
در این بازی کلی بسیار ضعیف کار کرد و در نهایت فاکس یک گلم اسلم از فینیکس دریافت کرد و پین شد.

پروموی امضای قرارداد:
تدی لانگ وارد رینگ شد و تریپل اچ را معرفی کرد و هانتر به رینگ آمد. او گفت: دیشب مسابقه پانک و نش را لغو کردم و حالا پانک باید با من مسابقه دهد! در ادامه سی ام پانک وارد رینگ شد و طبق معمول روی صندلی خود به شکل عجیبی نشست! تریپل اچ گفت که میداند این شرایط برای پانک سخت است و کمی ناعادلانه این بازی را ثبت کرده است اما پانک این صحبت ها را رد کرد. تریپل اچ گفت: پانک به من و خانواده و همسر من توهین کرده است که در اینجا پانک میخواهد حرف بزند اما تریپل اچ گفت: خفه شو! تریپل اچ به پانک گفت: چه کسی از گروه لیوینگ کالر درخواست کرد که تم سانگ جدید تو را بسازند؟ چه کسی تی شرت جدید پانک که روی آن نوشته شده است: بهترین در جهان، را عرض کرد؟ من این کارها را انجام دادم و هزینه آن را پرداخت کردم ولی بازم تو به من توهین میکنی و حالا زمان تسویه حساب فرا رسیده است! پانک گفت: از تو خوشم می آید اما نه در شخصیت CEO! تریپل اچ جدید، س اکس! وینس مکمن نتوانست مسائل شخصی و کار در کمپانی را از هم جدا نماید و تو هم در حال اشتباه همین کار هستی! من WWE را دوست دارم و اگر دوست نداشتم، اینجا نمی ماندم. من تغییرات میخواهم! تریپل اچ گفت: تا زمانی که این تغییرات به نفع تو باشد، تو میخواهی همه چیز را تغییر بدی ولی بعضی ها WWE را همین طوری دوست دارند و با وجود من این کمپانی می تواند بهتر شود!! پانک تغییراتی میخواهد که او همیشه اول باشد! پانک گفت: همه آن چیزی را که میخواهند و می بینند، دوست دارند نه نصفش را! من قبل از رسلر شدن یک هوادار بودم و الان هم یک هوادار هستم! من کاری که انجام می دهم، بهتر است و فکر میکنم که دابلیو دابلیو ای را بهتر میکند. من به این دلیل آن حرف ها را درباره استفانی مکمن زدم که میخواستم شوء جالب و بهتر شود و البته تو را تحریک کنم!! تریپل اچ مثل وینس مکمن شکست خورده است و من فکر میکردم تو همان آدمی هستی که من هستم ولی فهمیدم که هنوز همان آدم قدیمی هستی! پانک ادامه داد: وقتی در نایت آف چمپیونز تو را شکست دادم، من را جریمه و محروم نکن! حالا پانک قرارداد را امضاء کرد! حالا تریپل اچ گفت: فرق بزرگ من و تو، احترام است! من به تمام کارهایی که وینس کرده احترام می گذارم چون اگر الان او نبود، من و تو هم در این رینگ نبودیم. اگر پانک تغییرات میخواهد، باید آن را به دست بیاورد و من دیگر مثل وینس مکمن نیستم! تریپل اچ، قرارداد را امضاء کرد و گفت: وینس باید در نایت آف چمپیونز با پانک مسابقه میداد و به خاطر این بیزینس کتک میخورد! اما حالا دیگر مسئله شخصی است نه بیزینس! حالا موزیک کوین نش زده شد و او به سرعت به سمت آمدن به رینگ است! پانک میخواهد به او حمله کند اما تریپل اچ، پانک را در گوشه رینگ نگه داشته است. نش وارد رینگ شد و میز امضای قرارداد را به بیرون پرتاب کرد و پانک هم تریپل اچ را به آن سمت پرتاب کرد و به نش حمله کرد. چند کیک و رایت هند از پانک در گوشه رینگ به نش زده شد ولی تریپل اچ آمد و پانک را به شدت به آن سمت پرتاب کرد! در ادامه پانک میخواهد به حملات خود ادامه دهد که نش یک بیگ بوت قوی به او زد! سپس تریپل اچ، نش را هل داد ولی نش پس از آن محکم، تریپل اچ را هل داد و او به زمین خورد! موزیک نش زده شد و وی رینگ را ترک کرد.

مسابقه چهارم: شیموس در مقابل د گریت کالی..................... برنده مسابقه:
شیموس
شیموس برای زدن بروگ کیک آماده میشد که جیندر ماهال از پشت به او حمله کرد و بازی DQ شد.
» کالی و ماهال به شیموس حمله کردند و در بیرون رینگ، کالی میخواست به شیموس چاپ بزند اما شیموس جا خالی داد و کالی به رینگ پست برخورد کرد و در ادامه یک بروگ کیک از شیموس دریافت کرد. ماهال باز هم به شیموس حمله کرد اما هنگامی که وارد رینگ شد، شیموس مجددا به او نیز حمله کرد و های کراس را به او زد!

مین اونت
مسابقه پنجم: رندی اورتن در مقابل کریسچن........................ برنده مسابقه و همچنان قهرمان:
رندی اورتن
» این بازی بر سر کمربند قهرمانی سنگین وزن جهان و به صورت استیل کیج مچ برگزار شد.
در یک بازی تماشایی، اورتن در نهایت در بالای طناب ها کنار کیج، یک RKO روی هوا به کریسچن زد و برنده شد.
» پس از پایان مسابقه، موزیک مارک هنری زده شد و او در ابتدا به حملات اورتن مواجه شد ولی خیلی راحت آنها را خنثی کرد! هنری دو بار، اورتن را با سر به کیج کوباند و یک اسپلش و سپس ورلد استرانگ اسلم قوی روی او اجرا کرد و شوء این هفته در اینجا به پایان رسید.
mansour بازدید : 94 دوشنبه 27 تیر 1390 نظرات (0)

پروموی ابتدای شوء:

در ابتدای شوء، جاش میتوز از رندی اورتن دعوت کرد و وی به رینگ آمد. میتوز سوالی را از اورتن درباره بازی با کریسچن پرسید که در وسط صحبت های اورتن، کریسچن بر روی اسکوربرد آرنا ظاهر شد و اعلام کرد که اورتن را شکست خواهد داد و قهرمان جدید سنگین وزن خواهد شد. سپس یک عکس نشان داد که کریسچن بالای سر اورتن با کمربند ایستاده و اورتن روی زمین افتاده است و کریسچن گفت که این یکشنبه بدین ترتیب تو را خواهم برد! در ادامه کریسچن درباره پدر اورتن صحبت کرد و گفت: پدر تو، یک جک به تمام معناست و تو هم مثل پدرت بدبخت هستی! اورتن هم پاسخ داد که بدبخت تو هستی که نتوانستی کمربندت را بیش از 5 روز نگه داری و انقدر از من میترسی که حاضر نیستی به رینگ بیایی و مستقیم با من صحبت کنی که کریسچن گفت: پس از برد در یکشنبه، آن موقع خواهد بود که تو جای من میشوی!


مسابقه اول: ازکیل جکسون در مقابل تد دیبیاسی ................... برنده مسابقه و همچنان قهرمان:
ازکیل جکسون
» این مسابقه بر سر کمربند قهرمانی بین قاره ای برگزار شد.
در پایان این جکسون بود که با اجرای سابمیشن تورچر راک، دیبیاسی را مجبور به تپ اوت کردن کرد.

» پس از پایان بازی، دیبیاسی در حال راه رفتن در استیج بود که کودی روز آمد و گفت: تو باز هم باختی! دیبیاسی میخواهد توضیح بدهد که رودز گفت: یک فرصت دیگر به تو میدهم و اگر بار دیگر ببازی به رینگ خواهم آمد و روی سر تو هم یک کیسه کاغذی میکشم!


مسابقه دوم: دنیل برایان در مقابل کودی رودز ......................... برنده مسابقه:
کودی رودز
دراین بازی رودز موفق شد با زدن یک دیساستر زیبا برنده این بازی طولانی شود.

پروموی کین:

تدی لانگ در حال صحبت کردن با تلفن در اتاق خودش است که یکی از داوران به اتاق وی آمد و لانگ به او گفت: اگر امشب بیگشو و مارک هنری همدیگر را کوچکترین لمسی بکنند، از بازی در مانی این د بنک محروم خواهند شد! در ادامه صدای به هم کوبیده شدن در آمد و کین وارد اتاق لانگ شد و به وی گفت: متشکرم که بازی با اورتن را برای من امشب انتخاب کردی! ولی من فرصت های بزرگتر میخواهم که لانگ گفت ولی تو هفته پیش مقابل مارک هنری باختی! کین گفت: من یک مانستر هستم و مانستر هیچ وقت نمی بازد! اما من دیگر احساس مانستر بودن نمیکنم و قرار است چه اتفاقی برایم بیفتد؟ لانگ پاسخ داد: تو هنوز هم موجب ترس هستی!


مسابقه سوم: شیموس در مقابل سین کارا ........................... برنده مسابقه:
سین کارا
شیموس برای زدن فینیشر خود رفت که سین کارا بدل کرد و وی را رول آپ کرد و برنده شد.
» پس از بازی، شیموس عصبانی بود که وید برت وارد رینگ شد و یک بیگ بوت و سپس ویستلند را اجرا کرد.

پروموی بیگشو و هنری:

تدی لانگ وارد رینگ شد و بیگشو را معرفی کرد و وی وارد رینگ شد. سپس مارک هنری نیز آمد و در همان رمپ آرنا ایستاد. هنری گفت: تو خودت مقصر هستی که من به تو حمله میکنم و اگر یادت نمی آید، این را ببین. ویدئویی از حمله بیگشو به هنری در ماه قبل پخش شد. بیگشو آن را یک اتفاق دانست و گفت در آن موقع عصبانی بودم و با ورود تو عصبانیتم را بیشتر کردی! هنری گفت: چرا وقتی میبازی، به من حمله کردی! هنری تند گوئی های خودش را ادامه داد و بیگشو نیز جوابی نداشت که تا بالاخره شو گفت: فکر کردی، خیلی قوی هستی و میتونی همین الان به رینگ بیای و بازی یکشنبه را اینجا انجام دهیم! هر دو استار لباس های خود را درآوردند اما لانگ اجازه بازی نداد و گفت: تا یکشنبه صبر کنید!


مسابقه چهارم: کلی کلی در مقابل روزا مندز ........................... برنده مسابقه:
کلی کلی
کلی به راحتی توانست با اجرای فینیشر خود K2 برنده این بازی شود و بسیار تشویق شد.
» آلیشا فاکس که همراه مندز در این بازی بود، بعد از بازی برای کلی دست زد!

مسابقه پنجم: جاستین گابریل در مقابل هیث اسلاتر .................. برنده مسابقه:
جاستین گابریل
اسلاتر، نتوانست مونسالت را اجرا کند و در ادامه گابریل موفق شد با اجرای 450 اسپلش برنده بازی شود.

مین اونت

مسابقه ششم: کین در مقابل رندی اورتن .............................. برنده مسابقه:
کین

پس از اینکه دقایق ابتدایی، کین کاملا برتر بود اما وی در اجرای چوک اسلم موفق نبود و در ادامه اورتن هم نتوانست RKO را به کین بزند، کین یک کلوسلاین به حریف زد و هر دو از رینگ به بیرون افتادند. شمارش داور آغاز شد و کین وارد رینگ شد. اورتن هم در حال بلند شدن بود که کریسچن حواس وی را پرت کرد و اورتن را به دنبال خود کشاند تا شمارش به پایان برسد و کین با قانون کانت اوت برنده بازی شود.
» پس از پایان، کریسچن مجددا جلوی اورتن آفتابی شد و اورتن دنبال وی دوید تا به رینگ رسید اما آنجا یک مشت قوی از کین خورد! کین در حال زدن اورتن بود که کریسچن هم به او اضافه شد اما کین با نگاه کردن به وی، موجب ترس کریسچن و فرار کردن وی از رینگ شد! پس از این، اورتن بلند شد و یک RKO به کین زد. بلافاصله کریسچن به رینگ آمد و یک اسپیر را به اورتن زد. سپس کریسچن یک صندلی برداشت تا یه اورتن حمله کند اما اورتن صندلی را گرفت و کریسچن از رینگ فرار کرد. در پایان، اورتن چندین ضربه با صندلی به کمر کین زد و کمی هم بووو شد!! شوء در حالی که اورتن به کریسچن خیره شده بود، به پایان رسید.


 

mansour بازدید : 101 جمعه 23 اردیبهشت 1390 نظرات (0)
پروموی ابتدای شوء:
در ابتدای شوء، موزیک کریسچن زده شد و قهرمان سنگین وزن جهان وارد رینگ شد. کریسچن صحبت هایی را انجام داد و درباره تلاش و کوشش فراوان خود در این مدت برای رسیدن به تایتل قهرمانی گفت. او در مورد ادج نیز صحبت کرد و گفت: من این قهرمانی را مدیون دوست بسیار خوبم، ادج هستم و میدانم اگر او بود، الان تایتل در دست صاحب واقعی آن بود. کریسچن که کمی هم اشک ریخت، از همه هوادارانش به خاطر حمایت هایشان تشکر کرد و در ادامه در حال صحبت کردن بود که موزیک مارک هنری زده شد و او در میان بووو تماشاگران وارد رینگ شد. هنری صحبت های کوتاهی را کرد و به کریسچن تبریک گفت و گفت که می خواهد شانسش را برای کسب کمربند امتحان کند که در این لحظه موزیک د گریت کالی نواخته شد و کالی با تشویق تماشاگران وارد رینگ شد. کالی حرف هایی را به زبان هندی زد و مترجم وی برای کریسچن ترجمه کرد که ظاهرا کالی هم نیم نگاهی به قهرمانی دارد! در همین لحظه موزیک رندی اورتن زده شد و او با عصبانیت مارک هنری! وارد رینگ شد. اورتن رقبای پیش روی خود را بسیار سخت توصیف کرد اما گفت هر کاری شدنی است! استارها آماده درگیری با هم بودند که موزیک جنرال منجر اسمکدان زده شد و تدی لانگ وارد رینگ شد. لانگ گفت: یک نفر باید برای رویارویی با کریسچن بر سر تایتل انتخاب شود و آن انتخاب با تماشاگران است! لانگ اسم 3 استار رقیب را یکی پس از دیگری گفت و اورتن بیشتر از هنری و کالی تشویق شد و وی برای رویارویی با کریسچن انتخاب شد. در پایان لانگ گفت: مسابقه بر سر قهرمانی، امشب برگزار خواهد شد!

مسابقه اول: شیموس در مقابل دنیل برایان
بازی آغاز شد و شیموس کار را با زدن چند هدلاک شروع کرد. چند پانچ قوی از شیموس و در نهایت یک دراپ کیک زیبا از کرنر روی برایان اجرا شد. هر دو استار به هم سویساید زدند و به تبلیغات رفتیم! پس از بازگشت از آگهی ها، برایان سعی بر زدن شیموس دارد اما کنترل بازی همچنان در دست شیموس است. حالا یک کلوسلاین زیبا از برایان زده شد و در ادامه او با یک شولدر بلاک، شیموس را به بیرون رینگ پرتاب کرد. حالا برایان برای پریدن روی شیموس رفت که یک براگ کیک قوی از شیموس خورد و در رینگ هم بلافاصله شیموس یک براگ کیک دیگر به برایان زد و کار را تمام کرد.
برنده مسابقه: شیموس

پروموی کودی رودز:
یک پروموی کوتاه توسط کودی رودز بعد از مسابقه اول انجام شد. رودز با دو بادیگارد خود که تعدادی ماسک کاغذی با دست درست شده را در اختیار دارند، وارد رینگ شد. رودز درباره اکستریم رولز صحبت کرد و گفت: میستریو این بار هم در مقابل من کم آورد و با ماده ای که در دهان خود داشت، توانست ناحق بر من غلبه کند! رودز در پایان خودش را پیروز این استوری معرفی کرد و گفت: حالا که میستریو به راء رفته، دیگر مسابقه ای با نخواهم داشت آخرین ماسک ها را به شما می دهم. در پایان دو بادیگارد، ماسک ها را بین تماشاگران پخش کردند.

مسابقه دوم: بیگشو در مقابل ازیکیل جکسون
قبل از شروع بازی، موزیک کین زده شد و او نیز همراه بیگشو در کنار رینگ قرار گرفت. بازی آغاز شد و هر دو استار سعی می کنند با چند پانچ همدیگر را روی زمین بیندازند که جکسون موفق تر کار کرد. در ادامه بیگشو یک فرانت اسلم به جکسون زد اما جکسون با یک بک بادی دراپ پاسخ داد. حالا یک سوپلکس از بیگشو زده شد و او در ادامه یک کلوسلاین نیز اجرا کرد و برای زدن فینیشر خود رفت که دکور قصد دخالت در بازی را داشتند که با حمله کین متوقف شدند. کین نفری یک بیگ بوت به گابریل و اسلاتر زد اما برت موفق شد که او را بزند و دکور به وی حمله کردند که بیگشو دخالت کرد و هر سه نفر آن ها را با یک مشت بدرقه کرد. بیگشو در هنگام ورود به رینگ با کلوسلاین قوی جکسون مواجه شد و بازی را واگذار کرد.
برنده مسابقه: ازیکیل جکسون

مسابقه سوم: لیلا در مقابل آلیشا فاکس
بازی آغاز شد و لیلا در همان ابتدا عالی کار کرد و با زدن یک اسپلش و در نهایت لی اوت توانست برنده بازی شود. این بازی بسیار کوتاه برگزار شد. اما در حالی که لیلا در حال خوش حالی بود، ناگهان موزیک کارما زده شد و او وارد استادیوم شد. لیلا از ترس به بیرون رینگ رفت و فاکس در رینگ ماند. کارما وارد رینگ شد و به لیلا خیره شد و لیلا هم از ترس، از آن محل فرار و در نهایت استادیوم را ترک کرد. فاکس بلند شد و یک ضربه به باسن کارما زد و برای زدن وی دوباره اقدام کرد که این بار کارما اجازه نداد و ایمپلانت باستر را روی وی اجرا کرد.
برنده مسابقه: لیلا

پروموی دکور:
در بک استیج دکور دیده می شوند که به اتاق جکسون رفتند و از او بابت بی اعتنائی که در جکسون در رینگ به آن ها کرد، توضیح خواستند. جکسون نیز به برت گفت: کاری که تو با من در اکستریم رولز کردی، من تکرار کردم و این به تو ربطی ندارد. سپس یک مشت محکم به صورت برت زد و با دکور درگیر شد. اما دکور موفق نشان داد و به شدت جکسون را در آن محل زدند. در پایان با سطل آشغال و کمد به جکسون حمله کردند و آنجا را ترک کردند.

مسابقه چهارم: سین کارا در مقابل تایسون کید
بازی آغاز شد و یک هند اسپرینگ زیبا از سین کارا زده شد. چاوو گوئررو به عنوان مفسر در کنار گزارشگران حاضر بود. کید سعی می کند که بر سین کارا تسلط پیدا کند اما حرکات زیبا و تکنیکی این استار مکزیکی، مانع آن شد. حالا یک دراپ کیک زیبا از کید زده شد اما در ادامه یک سوپلکس دریافت کرد. کید یک بک بادی را اجرا کرد و برای پرتاب سین کارا از کرنر رفت که سین کارا اجازه نداد و بک فلایپ سوپلکس را روی وی اجرا کرد و برنده بازی شد. پس از پایان بازی، سین کارا با چاوو گوئررو در رینگ دست داد و آن محل را ترک کرد.
برنده مسابقه: سین کارا

مین اونت
مسابقه پنجم: کریسچن (C) در مقابل رندی اورتن
این مسابقه بر سر کمربند قهرمانی سنگین وزن جهان برگزار شد. بازی آغاز شد و کریسچن کار را بهتر شروع کرد و بر بازی مسلط شد. یک بک بادی و DDT از اورتن زده شد. پس از بازگشت از تبلیغات، اورتن برتر است و در کرنر روی کریسچن کار می کند. یک کلوسلاین زیبا از اورتن زده شد و کریسچن بیرون رینگ افتاد. پس از بازگشت مجدد از تبلیغات، باز هم اورتن برتر نشان می دهد و یک کلوسلاین دیگر را اجرا کرد اما یک دراپ کیک از کریسچن خورد. حالا یک کراس بادی زیبا از کریسچن اجرا شد و در ادامه اورتن دی دی تی خودش را زد. اورتن برای زدن انگل اسلم رفت که کریسچن بدل کرد و DDT به او زد. حالا کریسچن خودش انگل اسلم را به اورتن زد و برای کیل سوئیچ رفت که ناموفق بود و در ادامه برای پرش های معروف خود اقدام کرد که اورتن یک RKO زیبا روی هوا به وی زد و برنده بازی شد. پس از پایان بازی، کریسچن در عین ناراحتی و به نظر بی اطلاعی! استادیوم را ترک کرد و شوء این هفته اسمکدان به پایان رسید.
برنده مسابقه قهرمان جدید: رندی اورتن
درباره ما
Profile Pic
با سلام و خير مقدم اميدوارم از مطالب اين وبلاگ لذت كافي رو ببريد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 22
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 5
  • بازدید سال : 43
  • بازدید کلی : 1,460