loading...
wwe

raw

mansour بازدید : 148 دوشنبه 27 تیر 1390 نظرات (0)

 

 

پروموی ابتدای شوء با پانک:

در ابتدای شوء موزیک سی ام پانک زده شد و او با یک بلندگو وارد رینگ شد. میکروفون را جلوی بلندگو گرفت و گفت: لطفا توجه کنید! میکروفون را قطع نکنید! در ادامه پانک کمی درباره اخراج شدنش صحبت کرد که بیش از یک هفته به طول نینجامید. تشویق پانک شدت گرفته و وی گفت: روابط اجتماعی در دابلیو دابلیو ای را ساختم و دابلیو دابلیو ای فقط بعضی از اوقات به کسی توجه میکند یا اگر کسی می میرد به او اشاره می کند. ESPN و جیمی کیمل، داستان پانک را می خواهند و وینس مکمن هم الان دوست دارد و میخواد همه چیز به پانک بدهد در حالی که 5 سال پیش این طور نبود و خبری از این ولخرجی ها نبود! مکمن میخواهد کاری کند که هیچ وقت انجام نداده است و از او میخواهم که امشب به صورت زنده یک قرارداد ببندیم. شاید مکمن به « سی ام پانک کیس ماس آس کلوب » بپیوندد.
در ادامه موزیک جان سینا زده شد و وی وارد رینگ شد. صحبت ها را پانک شروع کرد و گفت: بابت تمام چیزهایی که می خواستم و به آنها رسیدم، ممنون ولی کمربند برای مدت طولانی است که زشت شده است! در ادامه پانک گفت: واقعا سینا اخراج نخواهد شد که سینا گفت: شاید پانک فکر کند که بهترین و بزرگترین در کمپانی است که پانک اعلام کرد: کمپانی نه، جهان! سینا ادامه داد: تریپل اچ، باتیستا، کورت انگل، ادی گوئررو و ... هم چنین تصوری داشتند ولی من یکشنبه همین هفته تو باسنت خواهم زد!
در این لحظه ایمیلی از جنرال منجر راء آمد و وی گفته است: وینس مکمن در راه است تا امشب با پانک قراردادی امضاء کند ولی چون ممکن است امشب آخرین شب حضور سینا در راء باشد، یک بازی بسیار ویژه برای او داریم! جان سینا باید در یک هندیکپ مچ با قهرمانان کمربند تگ تیم و اعضای نکسوس یعنی دیوید اوتانگا و مایکل مکگیلیکاتی روبه رو شود. سینا موفق شد این بازی را با زدن یک AA به مکگیلیکاتی ببرد.



مین اونت
پروموی امضاء قرارداد:
موزیک وینس مکمن زده شد و وی پس از چند دقیقه وقفه بالاخره وارد رینگ شد. دفترچه قرارداد هم در دست وی است. مکمن گفت: من باسن پانک را نمی بوسم و وی را یک بی ارزش واقعی میدانم و از او میخواهم که همین حالا به رینگ بیاید و این ماجرا را تمام کنیم.
موزیک سی ام پانک زده شد وی نیز با دفترچه دیگری وارد آرنا شد و ابتدا ادای راه رفتن مکمن را درآورد تا اینکه بالاخره وارد رینگ شد. او ابتدا دست دادن با مکمن را رد کرد و مکمن گفت: این قرارداد، امضاش کن. وکیلت هم بارها آن را دیده و خوانده است! پانک گفت: مکمن به سینا اعتقادی ندارم که مکمن گفت: اعتقاد نداشتن من ربطی به این ندارد که تو قرارداد را امضاء نکنی! تمام بندهایی که می خواستی به قراردادت امضاء شده که پانک گفت: قرارداد تو رسمیت ندارد و من جدیدترش را دارم اما چند بند به آن اضافه شده است! پانک شرایطش را اعلام کرد و گفت: شرط اول این است که من را حمایت کنید و چندین بار حمایتم کنید. من از مکمن حمایت میکنم و به باسن هر دیوانه ای که بخوای برایت میزنم! پانک ادامه داد: شرط اولم این بند را هم دارد که یک جت اختصاصی می خواهم! شرط دوم این است که میخواهم با همه روبه رو شوم و همه چیز را میخواهم. میخواهم پروژه فیلم من، چاپارون 2 کلید بخورد. میخوام مسابقه جان سینا و د راک مین اونت نباشد و برای من باشد. پانک در پایان گفت: مکمن تو باید از من و مردم آن روز که مرا اخراج کردی، به خاطر این کارت، عذرخواهی کنی! من یکی از مزخرف ترین چیزها را در راء دو هفته پیش دیدم و فهمیدم و این، آن است که مکمن یکی از بزرگترین قلدر هایی است که من تا حالا دیدم. تشویق ها زیاد شده و پانک ادامه داد: مکمن باید از تمام استعداد هایی که دوست من بودند مثل کلت کابانا و لوک گالوز عذرخواهی کند. من سی ام پانک هستم و امشب صدای صداها هستم و تو باید عذرخواهی کنی! مکمن گفت: لطفا آرام باش و قرارداد را امضاء کن اما پانک گفت که مکمن باید عذرخواهی کند و بعد من قرارداد را امضاء کنم. تماشاگران نیز عذرخواهی می خواهند که مکمن گفت: اهمیتی به این ها نمیدهم! پانک گفت: این مشکل تو است، در حالی که من آدم هیل هستم ولی با مردم هستم! مکمن بالاخره گفت: ببخشید که پانک به نشانه تمسخر و مجدد گفتن، گفت: What
مکمن پس از چندبار عذرخواهی کردن و تمسخر پانک گفت: من از تو پسر کونی عذرخواهی میکنم! پانک بالاخره پذیرفت و مکمن برای امضای قرارداد رفت که موزیک جان سینا زده شد و وی در میان بووو تماشاگران وارد رینگ شد. سینا گفت: پانک در حالی یکشنبه این هفته از استادیوم بیرون خواهد آمد که مردم وی را دوست دارند! پانک و مکمن مثل دو بچه رفتار می کنند. سینا ادامه داد: روزهای زیادی بوده که میخواستم مکمن را بزنم و از وی متنفرم اما هنوز هم در شوء ها حضور دارم چون مردم پول خوبی پرداخت می کنند! پانک بزرگترین ریاکاری است که تا به حال دیدم. سینا گفت: دوست ندارم د راک دوباره اینجا را ترک کند. پانک یک انسان نیست و همه چیزش را از دست داده است. پانک از قطعی بودن حضور سینا در رسلمنیا 22 حرف زد و گفت: این تو هستی که همه چیزت را از دست دادی! تو یک تو سری خور مثل تیم بوستون سلتیک هستی و من پادشاهی هستم که به سوی نیویورک یانکی بودن می روم!! در این لحظه سینا یک ضربه با مشت به سر پانک زد و پانک از رینگ فرار کرد و به استیج رسید. پانک گفت: تو یک تو سری خور هستی و من همچین روزهایی را پیش بینی می کردم که چرا اینجا را ترک میکنم. من خسته شدم! از سینا خسته شدم! من خسته ام! پانگ در پایان گفت: سینا، این یکشنبه با تایتل خداحافظی می کند. با WWE خداحافظی می کند! با کاراکتر جان سینا خداحافظی میکند، خداحافظی! شوء در همین جا به اتمام رسید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با سلام و خير مقدم اميدوارم از مطالب اين وبلاگ لذت كافي رو ببريد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 22
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 35
  • بازدید ماه : 34
  • بازدید سال : 72
  • بازدید کلی : 1,489