loading...
wwe

RAW

mansour بازدید : 138 یکشنبه 13 شهریور 1390 نظرات (0)
 
 
 
 
موزیک تریپل اچ در ابتدای شوء زده شد و وی وارد رینگ شد. تریپل اچ گفت: این کار من است که بهترین ها را برای دابلیو دابلیو ای انجام دهم و کمپانی را روز به روز با بهتر شدنش، نگه دارم! شوء امشب راء به دلیل سوپر شوء زنده اسمکدان فردا، امشب با حضور استاران اسمکدان ویژه خواهد بود. وی در ادامه گفت: اگر کوین نش مرد است، هم اکنون به رینگ بیاید و در چشمان من نگاه کند! حالا موزیک سی ام پانک زده میشود و وی وارد رینگ شد. ثانیه ای از صحبت های پانک گذشته بود که کوین نش با تم سانگ معروف خود MWO وارد رینگ شد. نش گفت: مشکل، پانک است و تریپل اچ اجازه نمیدهد آن کاری که میخواهم را با پانک بکنم! پانک چندین هفته به من توهین کرده است ولی حالا دیگر تمام شده است. نش از تریپل اچ پرسید که چه طور آدمی است ؟ تریپل اچ جواب داد: آدمی هستم که از بهترین دوستم انتظار دروغ گفتن ندارم و دیگر نمی توانم به تو اعتماد لازم را بکنم و ازت میخواهم که دابلیو دابلیو ای را ترک کنی و دیگر برنگردی! نش گفت: درباره تصادف دروغ گفتم ولی آن SMS حقیقت محض بود! هفته قبل وقتی تریپل اچ رفت، جان لرینایتیس یک قرارداد با من امضاء کرد و من استار این کمپانی هستم! اما اگر تو این را بخواهی، من جلوی همه از اینجا میروم و در خانه فقط پولم را میگیرم! تریپل اچ گفت: تو را اخراج نمیکنم اما باید دست از دورغ گفتن های خود برداری! حالا سی ام پانک چند شکلک و ادا به شکل تمسخر به حالات بالا آوردن انجام داد و گفت: دارم نقش بازی میکنم مثل شما دو نفر! پانک، نش را مسخره کرد و نش از تریپل اچ خواست که مسابقه ای که همه میخواهند را ثبت کند! مسابقه ای که پانک فکر میکند، آن را میخواهد، کوین نش درمقابل سی ام پانک! حالا پانک به تریپل اچ گفت: بهتر است اول با استفانی هماهنگی لازم را بکند!! تریپل اچ با پانک فیس تو فیس میشود و گفت: دو کلمه برای پانک و نش دارد: س اک ایت!!! تریپل اچ میکروفون را انداخت و رینگ را با پخش شدن موزیک خود ترک کرد و نش و پانک در رینگ به هم خیره شدند!

مسابقه اول: رندی اورتن در مقابل دالف زیگلر ........................ برنده مسابقه:
رندی اورتن
زیگلر، اسلیپر هولد را روی اورتن اجرا کرد اما اورتن بدل کرد و یک RKO زیبا را به او زد و برنده بازی شد.
» پس از پایان بازی، جک سواگر در اتاقی دیده میشود که در حال خندیدن به باخت زیگلر است!

پروموی جان سینا:
در ادامه شوء موزیک جان سینا زده میشود و وی وارد رینگ شد. سینا خیلی کوتاه درباره آلبرتو دلریو صحبت کرد و گفت: عکس العمل من در مقابل حملات دلریو این است که دندان های وی را داخل دهانش خرد کنم! او از دلریو خواست که همین حالا به رینگ بیاید اما موزیک مارک هنری زده شد و وی به رینگ آمد. هنری گفت: در چند هفته گذشته کسانی مثل کین و بیگشو را نابود کردم! هقته قبل در اسمکدان یک با یک ورلد استرانگ اسلم روی پله ها، شیموس را داغون کردم! و حالا جان سینا هم به این گروه اضافه خواهد شد!!! من در نایت آف چمپیونز، قهرمان کمربند سنگین وزن خواهم شد که در اینجا موزیک کریسچن زده شد و وی نیز وارد رینگ شد. او گفت: فردا اورتن را شکست میدهم و با هنری در نایت آف چمپیونز روبه رو میشوم. اما تو سینا، حال من را به هم میزنی و باعث خجالت همگان هستی!! سینا گفت: اگر شما دو نفر چیزی را می خواهید، بیایید بگیرید و میکروفون را روی زمین انداخت. کریسچن و هنری آماده حمله به سینا هستند که در اینجا موزیک شیموس زده شد و او به سرعت وارد رینگ شد. کریسچن، رینگ را ترک کرد و هنری پس از چند ثانیه نگاه کردن، رینگ را ترک نمود. حالا به بک استیج میرویم که جان لرینایتیس به یکی از مسئولان گفت: مسابقه امشب شیموس و سینا درمقابل هنری و کریسچن برگزار خواهد شد که در اینجا تریپل اچ آمد و به او گفت: من قبلا ترتیب این مسابقه را دادم! یادت باشد که چه کسی اینجا رئیس است و چه کسی برای من کار میکند! به آرنا میرویم و در حالی که موزیک شیموس پخش میشود، این بخش به پایان رسید.

مسابقه دوم: سی ام پانک در مقابل د میز ........................... برنده مسابقه:
سی ام پانک
پانک پس از یک البو دراپ برای GTS رفت که آرتروث وارد رینگ شد و بازی DQ شد.
» تروث و میز در حال زدن پانک بودند که پانک، میز را به گوینده آرنا زد و به تروث نیز در رینگ یک GTS زد! حالا کوین نش دیده میشود که در حال آمدن به رینگ است و در اینجا تروث و میز مجددا از پشت به پانک حمله کردند و در پایان نش یک جکنایف پاوربامب قدرتمند به پانک زد و دست خود را بالا گرفت!

مسابقه سوم: جک سواگر در مقابل سین کارا ....................... برنده مسابقه:
سین کارا
زیگلر وارد آرنا شد تا ویکی گوئررو را به بیرون ببرد و در همین جا حواس سواگر پرت شد و او در نهایت یک مونسالت دریافت کرد و پین شد. در پایان زیگلر از ویکی خواست ه فقط منجر او باشد و ویکی نیز فقط به رینگ نگاه کرد!!

مسابقه چهارم: تگ تیم مج ........................................... برنده مسابقه:
ایوان بورن و کوفی کینگستون
» در این مسابقه قهرمانان کمربند تگ تیم در مقابل دیوید اوتانگا و مایکل مک گیلیکاری قرار گرفتند.
در پایان کوفی با زدن ترابل این پارادیس به مک گیلیکاری توانست وی را پین و تیم خود را برنده کند.
» پس از پایان بازی، اوتانگا و مک گیلیکاری با جری لاولر درگیری لفظی پیدا کردند!

مسابقه پنجم: کلی کلی در مقابل بری بلا .......................... برنده مسابقه:
بری بلا
در حالی که حواس داور پرت شده بود، بری جای خود را با نیکی عوض کرد و وی با اجرای یک فیس باستر برند شد!

مین اونت

مسابقه ششم: تگ تیم مچ ......................................... برنده مسابقه:
شیموس و جان سینا
» در این مسابقه شیموس و سینا در مقابل مارک هنری و کریسچن قرار گرفتند.
شیموس با یک شولدر قوی، هنری را به بیرون رینگ پرتاب کرد و کریسچن یک اسپیر به سینا زد اما در کاور سینا بیرون آمد!! حالا کریسچن برای اجرای کیل سوئیچ رفت که سینا وی را به سمت شیموس هل داد و در همان جا یک بروگ کیک از شیموس زده شد و در برگشت سینا با اجرای AA کار را تمام کرد!
» دوربین به بک استیج رفت و در آنجا تریپل اچ و سی ام پانک دیده شدند. تریپل اچ در حال صحبت کردن با مقامات کمپانی با موبایل خود بود که پانک او را مسخره میکرد! حالا هر دو فیس تو فیس شدند و تریپل اچ گفت: مسابقه پانک با کوین نش لغو شده و سی ام پانک در نایت آف چمپیونز با تریپل اچ مسابقه میدهد!!! شوء راء این هفته با خوش حالی شیموس و سینا به پایان رسید!

RAW

mansour بازدید : 143 جمعه 23 اردیبهشت 1390 نظرات (0)
پروموی آرتروث:
شوء با آرتروث و صحبت های او آغاز شد و تروث در مورد بازی در اكستریم رولز صحبت هایی را انجام داد و گفت: زمانی كه قهرمان بشوم، یك جنگجوی قهرمان هستم! اما در ادامه جان موریسون وارد رینگ شد و با آرتروث دست داد و گفت: تو خوش شانس بودی كه هفته گذشته پیروز شدی. در ادامه موریسون درباره ی سلامتی بدن صحبت كرد و گفت: باید بدنی تندرست و سلامت داشته باشی حتی اگر سیگاری باشی! در پایان موریسون، آرتروث را برای فرصت حضور در اكستریم رولز چلنج كرد و آرتروث هم پذیرفت.

مسابقه اول: جان موریسون در مقابل آرتروث
بازی آغاز شده و دو استار روی هم كار می كنند و همدیگر را محك می زنند. پس از بازگشت از تبلیغات، آرتروث بر بازی مسلط است و هدلاك را اجرا میكند. اما در ادامه موریسون با زدن چند كلوسلاین به بازی برگشت. حالا آرتروث برای زدن فینیشر خود رفت اما موریسون بدل كرد و استار شیپ پین را اجرا نمود و برنده بازی شد.
برنده مسابقه: جان موریسون

اما پس از پایان بازیف موریسون در حال خوش حالی است و از آرتروث هم درخواست حضور در چشن او را دارد كه ناگهان آرتروث به او حمله كرد و یك رانینگ نی به او زد و چند ضربه لگد به سر وی وارد كرد. حملات آرتروث همچنان ادامه دارد و او موریسون را به رینگ پست كوبید و یك بطری آب به سر او زد. در پایان او فینیشر خود را بیرون رینگ به موریسون زد و یك پاكت سیگار از یكی از تماشاگران گرفت و شروع به كشیدن و دود كردن آن كرد. این در حالی بود كه شعار آرتروث سا كس به شدت استادیوم را پر كرده بود!

مسابقه دوم: دالف زیگلر در مقابل ایوان برن
زیگلر با شكلی جدید در این مسابقه حضور یافت! بازی آغاز شد و برن كنترل بازی را در دست گرفته است. در ادامه یك دراپ كیك از زیگلر زده شد ولی برن با زدن چند كیك جواب او را داد! در پایان ایوان برن برای زدن ارن برن اقدام كرد كه زیگلر بدل كرد و زیگ زاگ را روی برن اجرا كرد و برنده مسابقه شد.
برنده مسابقه: دالف زیگلر

پروموی دمیز:
در ادامه شوء، دمیز همراه با الكس رایلی با شكل و شمایلی جدید و با تشویق تماشاگران! وارد رینگ شدند. دمیز در مورد بازی در اكستریم رولز صحبت كرد و از حضور موریسون در این بازی راضی نیست. او در ادامه گفت: بازی استیل كیج است ولی من می توانم آن را ببازم حتی اگر پین نشوم! در پایان دمیز گفت: تا GM راء این موضوع را تغییر ندهد از اینجا تكان نمی خورم كه در همین حال الكس رایلی یك صندلی آورد و هر دو وسط رینگ نشستند. در همین حین كول و لاولر با هم درگیر شده اند. پس از بازگشت از تبلیغات، دمیز در حال خروج از رینگ است كه ناگهان سین كارا به او حمله كرد و آماده بازی با رایلی شد كه ناگهان موزیك جان سینا زده شد و او وارد رینگ شد كه در همین حال یك ایمیل از GM آمد و او یك مسابقه تگ تیم را برای امشب اعلام كرد.

مسابقه سوم: سین كارا و جان سینا در مقابل الكس رایلی و دمیز
بازی با درگیری سینا و رایلی آغاز شد و رایلی موفق تر كار كرد و چندین بار با تگ كردن با دمیز روی سینا كار كردند و تماشاگران هم از این موضوع خوش حال بودند! بالاخره سینا توانست با زدن یك اسلم به رایلی با سین كارا تگ كند و او به بازی رفت و یك فلائینگ به دمیز زد اما با دخالت رایلی متوقف شد. در ادامه سینا به بازی رفت و پس از زدن شولدر بلاك و فایو ناكل شافل روی دمیز، برای زدن AA رفت كه دمیز از رینگ فرار كرد. در همین حین رایلی به بازی رفت اما با AA سینا متوقف شد و سین كارا نیز در ادامه فینیشر خود را روی وی اجرا كرد و برنده بازی شد.
برنده مسابقه: سین كارا و جان سینا

مسابقه چهارم: ایو تورس در مقابل نیكی بلا
در ابتدا بری بلا صحبت هایی كرد و گفت: در راء آینده قصد برگزاری یك بازی با تورس را دارد اما اگر تورس به اسمك داون درفت شود، این امر محقق نخواهد شد. بازی آغاز شده است و در همان ابتدا تورس بسیار خوب كار كرد و با زدن یك لگد به سر بری و رول آپ وی توانست برنده بازی شود.
برنده مسابقه: ایو تورس

پروموی مایكل كول:
كول، جك سواگر را معرفی كرد و وی وارد رینگ شد. سواگر كه با لباسی شبیه به پادشاهان در رینگ بود، یك نوشته ای را خواند و به شدت بوووو شد! در ادامه در اقدامی عجیب، سواگر ملكه الیزابت را به رینگ دعوت كرد و كول او را بوسید! در ادامه كول گفت: به من بگید: آقای مایكل كول! اما تماشاگران با شعار كول سا كس پاسخ او را دادند. در ادامه كول گفت: لاولر و جیم راس باید پاهای مرا ببوسند! در همین حال كول جوراب و كفش های خود را درآورد و لاولر و راس هم در رینگ حضور دارند. اما سواگر به لاولر حمله كرد و در ادامه انگل لاك را روی راس اجرا نمود. مایكل كول هم در حال فریاد زدن است كه می گوید: پایم را ببوس!!!

مسابقه پنجم: سانتینو مارلا در مقابل شیموس
یك بازی كوتاه، بهترین عنوان برای بازی پنجم بود! پیش از آغاز بازی صحنه های پارتی شیموس و كازلاو كه هفته گذشته در منچستر رخ داده بود، پخش شد. بازی آغاز شده و شیموس بسیار خوب كار را شروع كرده است. در ادامه روی یك صحنه مارلا برای زدن كبرا رفت اما بایسیكل كیك را از شیموس خورد و بازنده شد.
برنده مسابقه: شیموس

مسابقه ششم: رندی اورتن در مقابل سی ام پانك
یك مسابقه رسلمنیا ریمچ برای مین اونت این هفته راء تعیین شده بود. بازی آغاز شد و اورتن كنترل بازی را در اختیار گرفت اما یك كلوسلاین از پانك خورد. در ادامه رول آپ از اورتن اما در كاور موفق نیست. پانك برای زدن بولداگ رفت كه موفق نبود و یك اسلم از اورتن دریافت كرد. هر دو استار به شدت توسط تماشاگران تشویق می شوند و انگار استار هیلی در رینگ نیست! در ادامه پانك برای زدن DDT رفت كه پانك بدل كرد و GTS را به اورتن زد اما در عین ناباوری در كاور موفق نبود! در ادامه پانك برای زدن GTS دوم به اورتن رفت كه اورتن اجازه نداد و او را رول آپ كرد و برنده این مسابقه جذاب و دیدنی شد.
برنده مسابقه: رندی اورتن

پس از پایان بازی، اعضای نكسوس وارد رینگ شدند و به اورتن حمله كردند. رایان یك ساید اسلم قوی را به اورتن زد و پانك هم در حال خندیدن است و رایان به اوتانگو و مك گیلاكاری می گوید كه مراقب او باشند تا من پانت كیك را به او بزنم! رایان برای زدن پانت كیك رفت اما پانك جلوی وی را گرفت و خواست كه خودش این كار را بكند. پانك برای زدن پانت كیك رفت كه ناگهان یك RKO از اورتن دریافت كرد! در همین حین اورتن از رینگ فرار كرد و پانك با خشم در حال نگاه كردن او است. در همین لحظه شوء راء این هفته به پایان رسید.

raw

mansour بازدید : 149 دوشنبه 27 تیر 1390 نظرات (0)

 

 

پروموی ابتدای شوء با پانک:

در ابتدای شوء موزیک سی ام پانک زده شد و او با یک بلندگو وارد رینگ شد. میکروفون را جلوی بلندگو گرفت و گفت: لطفا توجه کنید! میکروفون را قطع نکنید! در ادامه پانک کمی درباره اخراج شدنش صحبت کرد که بیش از یک هفته به طول نینجامید. تشویق پانک شدت گرفته و وی گفت: روابط اجتماعی در دابلیو دابلیو ای را ساختم و دابلیو دابلیو ای فقط بعضی از اوقات به کسی توجه میکند یا اگر کسی می میرد به او اشاره می کند. ESPN و جیمی کیمل، داستان پانک را می خواهند و وینس مکمن هم الان دوست دارد و میخواد همه چیز به پانک بدهد در حالی که 5 سال پیش این طور نبود و خبری از این ولخرجی ها نبود! مکمن میخواهد کاری کند که هیچ وقت انجام نداده است و از او میخواهم که امشب به صورت زنده یک قرارداد ببندیم. شاید مکمن به « سی ام پانک کیس ماس آس کلوب » بپیوندد.
در ادامه موزیک جان سینا زده شد و وی وارد رینگ شد. صحبت ها را پانک شروع کرد و گفت: بابت تمام چیزهایی که می خواستم و به آنها رسیدم، ممنون ولی کمربند برای مدت طولانی است که زشت شده است! در ادامه پانک گفت: واقعا سینا اخراج نخواهد شد که سینا گفت: شاید پانک فکر کند که بهترین و بزرگترین در کمپانی است که پانک اعلام کرد: کمپانی نه، جهان! سینا ادامه داد: تریپل اچ، باتیستا، کورت انگل، ادی گوئررو و ... هم چنین تصوری داشتند ولی من یکشنبه همین هفته تو باسنت خواهم زد!
در این لحظه ایمیلی از جنرال منجر راء آمد و وی گفته است: وینس مکمن در راه است تا امشب با پانک قراردادی امضاء کند ولی چون ممکن است امشب آخرین شب حضور سینا در راء باشد، یک بازی بسیار ویژه برای او داریم! جان سینا باید در یک هندیکپ مچ با قهرمانان کمربند تگ تیم و اعضای نکسوس یعنی دیوید اوتانگا و مایکل مکگیلیکاتی روبه رو شود. سینا موفق شد این بازی را با زدن یک AA به مکگیلیکاتی ببرد.



مین اونت
پروموی امضاء قرارداد:
موزیک وینس مکمن زده شد و وی پس از چند دقیقه وقفه بالاخره وارد رینگ شد. دفترچه قرارداد هم در دست وی است. مکمن گفت: من باسن پانک را نمی بوسم و وی را یک بی ارزش واقعی میدانم و از او میخواهم که همین حالا به رینگ بیاید و این ماجرا را تمام کنیم.
موزیک سی ام پانک زده شد وی نیز با دفترچه دیگری وارد آرنا شد و ابتدا ادای راه رفتن مکمن را درآورد تا اینکه بالاخره وارد رینگ شد. او ابتدا دست دادن با مکمن را رد کرد و مکمن گفت: این قرارداد، امضاش کن. وکیلت هم بارها آن را دیده و خوانده است! پانک گفت: مکمن به سینا اعتقادی ندارم که مکمن گفت: اعتقاد نداشتن من ربطی به این ندارد که تو قرارداد را امضاء نکنی! تمام بندهایی که می خواستی به قراردادت امضاء شده که پانک گفت: قرارداد تو رسمیت ندارد و من جدیدترش را دارم اما چند بند به آن اضافه شده است! پانک شرایطش را اعلام کرد و گفت: شرط اول این است که من را حمایت کنید و چندین بار حمایتم کنید. من از مکمن حمایت میکنم و به باسن هر دیوانه ای که بخوای برایت میزنم! پانک ادامه داد: شرط اولم این بند را هم دارد که یک جت اختصاصی می خواهم! شرط دوم این است که میخواهم با همه روبه رو شوم و همه چیز را میخواهم. میخواهم پروژه فیلم من، چاپارون 2 کلید بخورد. میخوام مسابقه جان سینا و د راک مین اونت نباشد و برای من باشد. پانک در پایان گفت: مکمن تو باید از من و مردم آن روز که مرا اخراج کردی، به خاطر این کارت، عذرخواهی کنی! من یکی از مزخرف ترین چیزها را در راء دو هفته پیش دیدم و فهمیدم و این، آن است که مکمن یکی از بزرگترین قلدر هایی است که من تا حالا دیدم. تشویق ها زیاد شده و پانک ادامه داد: مکمن باید از تمام استعداد هایی که دوست من بودند مثل کلت کابانا و لوک گالوز عذرخواهی کند. من سی ام پانک هستم و امشب صدای صداها هستم و تو باید عذرخواهی کنی! مکمن گفت: لطفا آرام باش و قرارداد را امضاء کن اما پانک گفت که مکمن باید عذرخواهی کند و بعد من قرارداد را امضاء کنم. تماشاگران نیز عذرخواهی می خواهند که مکمن گفت: اهمیتی به این ها نمیدهم! پانک گفت: این مشکل تو است، در حالی که من آدم هیل هستم ولی با مردم هستم! مکمن بالاخره گفت: ببخشید که پانک به نشانه تمسخر و مجدد گفتن، گفت: What
مکمن پس از چندبار عذرخواهی کردن و تمسخر پانک گفت: من از تو پسر کونی عذرخواهی میکنم! پانک بالاخره پذیرفت و مکمن برای امضای قرارداد رفت که موزیک جان سینا زده شد و وی در میان بووو تماشاگران وارد رینگ شد. سینا گفت: پانک در حالی یکشنبه این هفته از استادیوم بیرون خواهد آمد که مردم وی را دوست دارند! پانک و مکمن مثل دو بچه رفتار می کنند. سینا ادامه داد: روزهای زیادی بوده که میخواستم مکمن را بزنم و از وی متنفرم اما هنوز هم در شوء ها حضور دارم چون مردم پول خوبی پرداخت می کنند! پانک بزرگترین ریاکاری است که تا به حال دیدم. سینا گفت: دوست ندارم د راک دوباره اینجا را ترک کند. پانک یک انسان نیست و همه چیزش را از دست داده است. پانک از قطعی بودن حضور سینا در رسلمنیا 22 حرف زد و گفت: این تو هستی که همه چیزت را از دست دادی! تو یک تو سری خور مثل تیم بوستون سلتیک هستی و من پادشاهی هستم که به سوی نیویورک یانکی بودن می روم!! در این لحظه سینا یک ضربه با مشت به سر پانک زد و پانک از رینگ فرار کرد و به استیج رسید. پانک گفت: تو یک تو سری خور هستی و من همچین روزهایی را پیش بینی می کردم که چرا اینجا را ترک میکنم. من خسته شدم! از سینا خسته شدم! من خسته ام! پانگ در پایان گفت: سینا، این یکشنبه با تایتل خداحافظی می کند. با WWE خداحافظی می کند! با کاراکتر جان سینا خداحافظی میکند، خداحافظی! شوء در همین جا به اتمام رسید.

درباره ما
Profile Pic
با سلام و خير مقدم اميدوارم از مطالب اين وبلاگ لذت كافي رو ببريد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 22
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 36
  • بازدید ماه : 35
  • بازدید سال : 73
  • بازدید کلی : 1,490