loading...
wwe
mansour بازدید : 127 یکشنبه 13 شهریور 1390 نظرات (0)

مسابقه اول: د میز، آلبرتو دلریو و آرتروث در مقابل کوفی کینگستون، جان موریسون و ری میستریو

در ابتدا دمیز وارد رینگ شد و صحبت هایی را انجام داد و گفت: مردم دوست دارند من کشتی بگیرم و این چیزی است که باید انجام شود. در ادامه آرتروث با صحبت های همیشگی خودش دخالت کرد و در نهایت نفرات بعدی وارد شدند. دمیز و کوفی بازی را آغاز کردند که کوفی یک دراپ کیک اجرا کرد. در ادامه آرتروث و دلریو چندین بار فرصت پین را از دست دادند و در پایان موریسون به دلریو حمله کرد و از آن طرف میستریو نیز یک دبل 619 به آرتروث و دمیز زد و با اجرای یک فراگ اسپلش روی آرتروث، برد را برای تیم خود به ارمغان آورد.
برنده مسابقه: کوفی کینگستون، جان موریسون و ری میستریو

بک استیج:
سی ام پانک در کنار دستیار سابق وینس مکمن دیده میشود که لائوریناتیس از پانک به خاطر حرکاتش در راء گذشته عذرخواهی میکند اما پانک آن را جدی نگرفت و به تمسخر وی پرداخت. در ادامه استفانی مکمن نیز به این جمع اضافه شد و برای پانک آرزوی موفقیت کرد که با واکنش پانک مواجه شد و او گفت: همسرت برایت مهم تر است یا موفقیت من؟ که مکمن پاسخ داد: هر دو! هر دو مهم است همین طور موفقیت سینا! در پایان پانک دست استفانی را رد کرد و آن محل را ترک نمود.

مسابقه دوم: شیموس در مقابل مارک هنری
بازی آغاز شد و شیموس قصد حمله به هنری را دارد که در هر بار هنری او را به بیرون پرتاب کرد! در ادامه شیموس یک بایسیکل کیک را اجرا کرد و هنری را به بیرون رینگ پرتاب کرد و برای بلند کردن وی رفت که ناموفق بود و هنری او را بلند کرد و به رینگ پست کوبید. سپس هنری، حریف را به دیواره کنار رینگ کوبید و به داخل رینگ رفت. شمارش های داور شروع شد اما شیموس نتوانست خودش را قبل از شماره 10 به رینگ برساند و بازنده شد.
برنده مسابقه: مارک هنری

مسابقه سوم: کلی کلی (C) در مقابل بث فینیکس
ناتالیا و ایو تورس به عنوان همراهان دو دیوا در کنار ررینگ حضور داشتند. این بازی بر سر کمربند قهرمانی دیواس برگزار شد. بازی آغاز شد و کلی کنترل بازی را در دست داشت اما فینیکس با یک کلوسلاین قوی به بازی برگشت ولی در کاور ناموفق بود. در ادامه یک بیگ ساید اسلم از فینیکس زده شد ولی در پین موفق نیست! در پایان کلی قصد کشیدن فینیکس به کرنر را داشت اما بث اجازه نداد و برای گلم اسلم رفت که وی هم در اجرای آن موفق نبود و رول آپ شد و بازنده بازی شد.
برنده مسابقه و همچنان قهرمان: کلی کلی

مسابقه چهارم: دنیل برایان در مقابل وید برت
بازی با برتری نسبی برایان آغاز شد و در ابتدا وی با چند اسلم و لگد قصد پین داشت که هر دفعه ناموفق بود! در ادامه چند بولداگ از هر دو استار اجرا شد و برایان توانست یک لگد قوی به سر برت بزند اما در کاور ناموفق بود. حالا یک بیگ بوت از برت زده شد اما در اجرای ویستلند ناموفق بود و لبیل لاک را از برایان دریافت کرد! برت خودش را به سختی به طناب ها رساند. در ادامه برایان قصد اجرای فنی در بالای طناب ها را داشت اما برت اجازه نداد و ویستلند را اجرا کرد و برنده شد.
برنده مسابقه: وید برت

مسابقه پنجم: رندی اورتن در مقابل کریسچن (C)
نوع این بازی و هولدز بارد و بر سر کمربند سنگین وزن جهان برگزار شد. در ابتدا کریسچن وارد رینگ شد و صحبت هایی را انجام داد. او گفت: من مثل رندی اورتن و تریپل اچ آدم دروغ گوئی نیستم و میخواهم کسی را معرفی کنم که امشب در کنار من حضور داشته باشد ...! موزیک ادج زده میشود و او با استقبال عجیب تماشاگران وارد رینگ شد. ادج گفت: به توصیه پزشکان، دیگر نمیتوانم کشتی بگیرم که در این لحظه تماشاگران به شدت بووو کردند و ادج هم اعلام کرد که با آنها موفق است! وی ادامه داد: زمانی که رفتم، شاد بودم چون کریسچن راه من را ادامه میداد ولی این عادلانه نبود که تنها پس از 5 روز یک مسابقه قهرمانی برای کریسچن بگذارد! بالاخره پس از شکایت های زیاد، کریسچن با قانون دی کیو قهرمان شد اما او با این بردش من را بدنام و رسوا کرد!! کریسچن بهتر از من است ولی او باید بعضی چیزها را بشنود! نمیدونستم که بهترین دوست من دارد فاحشه و تف کن میشود!! در این لحظه ادج میکروفون را انداخت و رینگ را ترک کرد.
موزیک رندی اورتن زده شد و وی آماده بازی شد. هر دو استار کار را با چند بیگ رایت هند شروع کردند و برتری محسوسی بر هم نداشتند. در ادامه کریسچن یک چوب دستی به رینگ آورد و ضربه ای به بدن اورتن وارد کرد ولی در کاور موفق نیست. حالا یک دراپ کیک زیبا از اورتن در هوا زده شد. خون از لب و صورت اورتن جاری است..! یک بک بریکر از اورتن اجرا شد و وی آماده زدن پانت کیک شد ولی کریسچن جاخالی داد و پای اورتن را به رینگ پست کوبید. حالا کریسچن با یک مانیتور ضربه ای به سر اورتن زد و وی را روی میز گزارشگران برد تا به او RKO بزند اما اورتن بدل کرد و یک آر کی او روی میز به وی زد. در ادامه در رینگ اورتن برای آر کی او دوم رفت اما کریسچن کیل سوئیچ را زد ولی در کاور باز هم ناموفق بود. در ادامه کریسچن در زدن صندلی به اورتن ناموفق بود و اورتن با صندلی ضربه محکمی به کمر کریسچن زد. حالا اورتن هر چه زیر رینگ بود اعم از سطل آشغال و چوب دستی را وارد رینگ کرد و یک DDT روی سطل آشغال به کریسچن زد!! حالا اورتن برای آر کی او رفت ولی کریسچن ضربه ای با چوب دستی به او وارد نمود. کریسچن برای پریدن روی اورتن اقدام کرد ولی اورتن کی RKO تماشایی روی پله های فلزی کنار رینگ که داخل رینگ بود به کریسچن زد و قهرمان جدید شد.
برنده مسابقه و قهرمان جدید: رندی اورتن

مسابقه ششم: جان سینا (C) در مقابل سی ام پانک (C)
ابتدا تریپل اچ و سپس دو استار وارد رینگ شدند. جان سینا نیز هم بووو و هم تشویق شد!! این بازی بر سر کمربند قهرمانی آندیسپیوتد دبلیو دبلیو ای بود که داور ویژه آن تریپل اچ بود! بازی آغاز شد و دو استار با زدن هدلاک های متوالی کار خود را آغاز کردند. درگیری لفظی بین سینا و تریپل اچ به وجود آمد که در ادامه پانک یک دراپ کیک زد ولی در پین ناموفق بود. در ادامه هر دو استار پایین رینگ افتادند و تریپل اچ تا شماره 9 شمرد ولی خودش رفت و هر دو را به داخل رینگ انداخت!! بازی ادامه پیدا کرد و کار به جائی کشید که پانک بالاخره GTS را به سینا زد ولی در عین شگفتی سینا از کاور درآمد! در ادامه چند البو دراپ از پانک زده شد و پس از زدن یک های نی، برای بار دوم GTS را اجرا کرد و در حالی که پای جان سینا روی طناب ها بود، تریپل اچ آن صحنه را ندید و 1 . 2 .3 ... سی ام پانک قهرمان جدید کمربند شد!! پانک در حال خوش حالی روی میز گزارشگران است و از آن طرف مایکل کول در حال فریاد زدن مبنی بر بودن پای سینا روی طناب هاست! سینا با تریپل اچ کمی حرف زد و رینگ را ترک کرد. تریپل اچ نیز با بالا گرفتن دست پانک به عنوان برنده، رینگ را ترک کرد!
پانک در حال خوش حالی است که ناگهان کوین نش (دیزل) پشت پانک کمین کرده و در این لحظه یک پاوربامب فوق العاده قوی را به پانک زد. سپس نش یک کلوسلاین را نیز اجرا کرد و از بین تماشاگران، آرنا را ترک کرد!!! تریپل اچ که تعجب کرده بود، مجددا به رینگ در حال بازگشت بود که حالا آلبرتو دلریو با کیفش همراه با یک داور وارد آرنا شده است!! دلریو به سرعت داخل رینگ شد و یک ضربه محکم را به صورت پانک زد و او را کاور کرد و برنده و قهرمان جدید کمربند شد!!! اکثر تماشاگران شوکه هستند و دلریو نیز در حال خوش حالی است. تریپل اچ در حال صحبت کردن با داور است و سامراسلم با خوش حالی دلریو و خیره شدن تریپل اچ به او، به پایان رسید...!
برنده مسابقه و قهرمان جدید: آلبرتو دلریو
درباره ما
Profile Pic
با سلام و خير مقدم اميدوارم از مطالب اين وبلاگ لذت كافي رو ببريد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 22
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 13
  • بازدید سال : 51
  • بازدید کلی : 1,468