loading...
wwe
mansour بازدید : 143 یکشنبه 13 شهریور 1390 نظرات (2)

 

يبوگرافی بیگ شو:

پاول دونالد ویت در هشتم فوریه ی 1972 به دنیا آمد.همه ی ما اون رو با نام درون رینگ او یعنی بیگ شو می شناسیم.او یک کشتی گیر حرفه ای و یه هنرپیشه هست و هم اکنون با WWE قرارداد داره و در برند اسمک داون فعالیت میکنه.در کشتی حرفه ای او 5 بار قهرمان جهان شده:دو بار قهرمانی سنگین وزن دبلیوسی دبلیو،دو بار قهرمان دبلیودبلیواف و یک بار هم قهرمان ای سی دبلیو.این قهرمانی ها او رو به اولین شخصی مبدل کرد که هر سه کمربند رو تا حالا داشته.گذشته از این قهرمانی ها او یک بار قهرمان ایالات متحده،5 بار قهرمان تگ تیم(دوبار با آندرتیکر،یک بار با کین،یک بار با جریکو و یک بار با دمیز)،دو بار قهرمان تگ تیم دبلیودبلیوای (یک بار با جریکو و یک بار هم بامیز) و سه بار قهرمان هار کور شده.

زندگی نامه و کریر کشتی حرفه ای بیگ شو:

دبلیو سی دبلیو (1999-1995)
پاول ویت اولین نمایش خودش رو در دبلیوسی دبلیو ،سال 1995 در اسلمبوری داشت، به عنوان یک مرد قوی هیکل در مین ایونت بین هالک هوگن و رندی سوج برابر ریک فلیر و ویدر.او همچنین در پی پر ویو دگریت امریکن بش همان سال به عنوان تماشاگر در مسابقه ی بین آرن اندرسون و رنگید حضور داشت.نزدیک یک ماه بعد بیگ شو در مصاحبه ی بین هالک هوگن و جین اکرلند دخالت کرد.او خودش رو پسر آندره د جاینت معرفی کرد و از اون پس وارد استوری لاینی با هویت پسر جاینت شد تا هالک هوگن رو به خاطر مرگ پدرش سرزنش کنه.بیگ شو به دانگن آف دوم پیوست،کسانی که با هوگن و متحدانش در جنگ بودند.پس از این که بیگ شو موتورسیکلت هوگن رو با یک مانستر تراک خراب کرد ، هوگن او رو به یک "مانستر تراک بتل" چلنج کرد.بیست و نهم اکتبر هوگن موفق شد اون مسابقه رو ببره.همون شب بیگشو به رینگ اومد و هوگن رو برای کمربند دبلیو سی دبلیو چلنج کرد.در اون بازی بیگ شو پس از دخالت منجر هوگن،جیمی هارت با قانون دی کیو برنده شد.هوگن باید کمربند رو می گرفت اما هارت فهمید که درقراردادی که برای اون بازی امضا کرده بودند قید شده بود که صاحب کمربند با قانون دی کیو هم تغییر خواهد کرد.به این ترتیب بیگ شو در سن 23 سالگی جوان ترین قهرمان سنگین وزن دبلیوسی دبلیو شد.پس از چند مدت بیگ شو با برد ریک فلیر برای دومین بار قهرمان این تایتل شد البته پس از این که هوگن ان دبلیو او رو تشکیل داد او کمربند رو به هوگن واگذار کرد. او همچنین به ان دبلیو او هم پیوست ولی به خاطر درخواست یک تایتل مچ از هوگن از این گروه اخراج شد.پس از اون او با این گروه دشمنی پیدا کرد و همراه استینگ و لکس لاگر دو بار قهرمان تگ تیم شد.بیگشو در اواخر حضورش در دبلیوسی دبلیو با ان دبلیو او مشکلات زیادی داشت.قرارداد او با دبلیوسی دبلیو هشتم فوریه ی 1999 در بیست و هفت سالگی به اتمام رسید.

دبلیودبلیوای(2006-1999)
نهم فوریه ی 1999
بیگ شو قراردادی ده ساله با دبلیودبلیواف بست.او در کیج مچ بین مستر مک مهن و استیو آستین دخالت کرد و به آستین حمله کرد. بعد از اون او به عنوان بادی گارد مک مهن فعالیت کرد. بیگ شو هفته ها با نام "بیگ نستی" در دبلیودبلیواف فعالیت کرد تا آنکه نامش رو به "بیگشو" تغییر داد. او کم کم جایگاه خودش رو در کمپانی پیدا کرد.بیگشو و آندرتیکر با هم تگ شدند و با ایکس پک و کین درگیر شدند.اونها موفق شدند دو بار قهرمان تگ تیم بشن.پس ار مصدومیت آندرتیکر او با برنده شدن در تریپل ترت برابر راک و تریپل اچ قهرمان دبلیودبلیواف شد.بیگ شو همچنین استوری لاینی رو با بیگ باس من داشت.سوم ژانویه ی 2000 در راء تریپل اچ بیگ شو رو شکست داد و کمربند رو از او گرفت.بیگ شو باید تایتل رو از تریپل اچ پس می برد برای همین در رویال رامبل 2000 شرکت کرد.او در پایان توسط راک حذف شد.اما درگیری ای با او پیدا کرد که شخصیتش رو به هیل تغییر داد.او ادعا داشت که رامبل رو برده.بیگ شو ویدئویی درست کرد که که نشون میداد پای راک در رامبل به زمین خورده.برای همین او برای تایتل شات رسلمنیا در نو وی اوت 2000 به مصاف راک رفت.در اون مسابقه بیگشو برنده شد.راک مصمم بود که تایتل شاتش رو پس بگیره برای همین قرار شد در راء سیزدهم مارس به مصاف بیگشو بره.اگر بازی رو می برد مسابقه ی رسلمنیا تریپل ترت می شد و اگر می باخت باید از کشتی خداحافظی می کرد.شین مک مهن داور مخصوص این مسابقه شد،درحالی که از بیگشو طرفداری می کرد.در اون بازی مستر مک مهن دخالت کرد و داور شد.او به راک کمک کرد تا برنده شه.در راء بیستم مارس تریپل اچ از تایتلش برابر راک و بیگشو دفاع کرد.(این بازی قرار شد در راء برگزار شه).پس از مسابق هلیندا مک مهن اومد و گفت که این بازی در رسلمنیا المنیشن فتال 4وی خواهد شد و میک فولی رو هم اضافه کرد.خانواده ی مک مهن هر یک سهمی در این بازی داشتند.در رسلمنیا سال 2000 این مسابقه در حالی برگزار شد که بیگشو اولین فردی بود که حذف گردید.بعد از رسلمنیا نقش بیگشو بیبی فیس شد.بیگشو بعد از مدتی درگیری با آندرتیکر از لیست دبلیودبلیواف حذف شد تا کاهش وزنی داشته باشد.او در فاصله ی زمانی 2002 تا 2005 در برند اسمک داون فعالیت کرد و در اونجا با افراد بسیاری مانند براک لسنر،کورت انگل و رندی ارتن درگیری داشت.

ای سی دبلیو (2007-2006)
هفتم ژانویه ی 2006
بیگ شو به برند جدید دبلیودبلیوای یعنی ECW پیوست.او در وان نایت استند پس از مسابقه ی بین تاجیری و سوپرکریزی برابر فول بلاد ایتالینز دخالت کرد و به همه ی اونها حمله کرد.در اپیزود چهارم جولای ای سی دبلیو در فیلادلفیا بیگ شو به مصاف راب ون دم رفت و با کمک پاول هیمن،جنرال منجر آن زمان قهرمان ای سی دبلیو شد.پس از قهرمان شدن بیگ شو تماشاگران بسیار ناراضی بودند و با پرتاب بطری نارضایتی خودشون رو اعلام کردند.این قهرمانی باعث شد بیگ شو اولین فردی لقب بگیره که سه تایتل دبلیوسی دبلیو،دبلیودبلیوای و ای سی دبلیو رو در طول کریر خودش بدست آورده.در طی هفته های فراوانی بیگشو از کمربندش مقابل افراد زیادی مانند کین و ریک فلیر دفاع کرد.او همچنین با سابو هم استوری لاینی داشت.بیگشو سابو رو در سامراسلم شکست داد.او در سایبر ساندی به مصاف کینگ بوکر و سینا رفت.در آن مسابقه بوکر برنده شد.در سوروایور سریز در مسابقه ی 5-5 جان سینا و بابی لشلی موفق شدند به کمک هم تیم بیگ شو رو ببرند.بعد از اون بیگ شو با لشلی درگیری پیدا کرد.بابی لشلی از اسمک داون به ای سی دبلیو منتقل شد تا با بیگشو استوری لاینی داشته باشه.لشلی در یک المنیشن چمبر خونین در پی پر ویو دیسمبر تو دیسممبر تونست قهرمانی رو از بیگشو بگیره.پس از استوری لاین با بابی لشلی بیگ شو اعلام کرد که مصدومه و مدتی رو دور از رینگ سپری کرد.

بازگشت به دبلیودبلیوای(2008 تا کنون)
اون پس از 108 پوند کاهش وزن هفدهم فوریه ی 2008 به مسابقات دبلیودبلیوای بازگشت.گرچه نتونست موفقیت های گذشته اش رو تکرار کنه.او در رسلمنیا 24 با ستاره ی معروف بوکس جهان،می ودر مسابقه داد که شکست خورد.سپس با آندرتیکر استوری لاینی داشت.در رسلمنیا 25 در تریپل ترتی برابر جان سینا و ادج قرار گرفت که در اون مسابقه هم شکست خورد.پس از اون بیگشو با جان سینا استوری لاین کوتاهی رو داشت.در اون زمان ادج و جریکو قهرمان تگ تیم شدند اما ادج مصدوم شد و جریکو باید پارتنر جدیدی رو معرفی می کرد.جریکو،بیگ شو رو انتخاب کرد.اونها مدت ها قهرمان باقی موندند تا این که در تی ال سی 2009 مقابل دی جنریشن ایکس شکست خوردند و کمربند رو واگذار کردند.در اپیزود اول مارس راء بیگ شو و میز به مصاف دی جنریشن ایکس رفتنند و اون ها رو شکست دادند و قهرمانان جدید تگ تیم لقب گرفتند. تیم شومیز در رسلمنیا 26 به مصاف جان موریسون و آرتروث رفت که موفق شدند برنده بشن.سرانجام میز و
بیگ شو در بیست و ششم آوریل عنوان خودشون رو به هارت داینستی واگذار کردند. بعد از باختشون بیگ شو به میز ناک اوت پانچ زد و بعد از مدتی فیس شد. سرانجام بیگشو به اسمک داون درفت شد. اون استوری لاین هایی با جک سواگر و سی ام پانک داشت. هم اکنون هم بیگشو در اسمک داون به سر می برد و حضور فعالی در این برند دارد.

mansour بازدید : 209 یکشنبه 13 شهریور 1390 نظرات (0)

 

بیوگرافی سی ام پانک: ( Cm Punk )

نام: فیلیپ جک بروکس - Phillip Jack Brooks

تاریخ تولد: 26 اکتبر 1978

محل تولد: شیکاگو

وزن: 101 کیلو گرم  ....  قد: 185 سانتی متر

مربیان: Kevin Quinn - Dave Taylor - William Regal - Steel Dominion Wrestling School - Danny Dominion

فینیشرها: G T S مخفف جمله Go To Sleep - Anaconda vise

لقب ها: The Straight Edge Superstar - Mr. Money in the Bank - The Second City Saint - The Straight-Edge Savior

فیلیپ جک بروکس معروف به سی ام پانک در تاریخ 26 اکتبر سال 1978 در شیکاگو متولد شد. سی ام پانک در سال 1999 کارش را در کشتی کج شروع کرد و مربی او ویلیام ریگال بود. سی ام پانک ابتدا به کمپانی Lunatic Wrestling Federation رفت ولی خیلی زود از این کمپانی جدا شد و به مدرسه کشتی کج لستیل دومینیون در شیکاگو رفت. سی ام پانک در آن کمپانی گروهی تشکیل داده بود که نام این گروه Gold Bond Mafia بود.

سی ام پانک در سال 2003 به لیگ ROH و در آنجا پیشرفت خوبی داشت و توانست به همراه کابانا قهرمان تگ تیم این لیگ شود. پس از مدتی قرار شد که به تی ان ای برود که این هرگز انجام نشد ، مسئولان تی ان ای گفتند بدلیل اینکه او نمی تواند به عنوان هیل با تماشاگران ارتباط داشته باشد از به خدمت گرفتن او صرف نظر کردند. بعد از آن او به سراغ کمربند قهرمانی ROH رفت و به درگیری با ساموا جو پرداخت که بهترین مسابقات تاریخ ROH بود. پانک در سه بازی به مصاف ساموا جو رفت که دو مسابقه اول مساوی شد و در مسابقه اخر، ساموا جو ، سی ام پانک رو شکست داد. سی ام پانک در زمانی که در لیگ ROH بود قرار بود که به کمپانی دبلیو دبلیو ای برود اما بعد از کسب کمربند قهرمانی ROH از این کار منصرف شدو در لیگ ROH به کارش ادامه داد و در آنجا به یک شخصیت کاملا منفور تبدیل شد.

در سپتامبر سال 2005 ، سی ام پانک به ( OVW ) او وی دبلیو  رفت. اولین قهرمانی سی ام پانک در OVW با شکست KEN DOANE به دست آورد. که توانست با این پیروزی کمربند قهرمانی Television OVW را بدست آورد. جالبه بدونید سی ام پانک زمانی که در OVW بود در رسلمنیا 22 هم حضور داشت! سی ام پانک به عنوان یکی از گانگستر هایی که در شوء ورودی جان سینا ، قبل از جان سینا وارد شدن در رسلمنیا حاضر شد.

سی ام پانک بعد از آن توانست با شکست برنت آلبرایت کمربند قهرمانی  OVW را بدست آورد و از قهرمانی خود در مسابقات مختلف در برابر استارهاای مانند: Shad Gaspard, Ken Kennedy,Johnny Jeter Mike "The Miz" Mizanin دفاع کرد.

بعد از جدایی سی ام پانک از OVW به دبلیو دبلیو ای پیوست و دوران طلایی سی ام پانک آغاز شد. در ابتدا به لیگ ای سی دبلیو رفت و در آنجا شکست ناپذیر بود و به همین دلیل باعث شد خیلی زود در بین تماشاگران محبوب شود. اولین درگیری او در ای سی دبلیو با مایک ناکس بود و درگیری آنها بر سر کلی کلی که در آن زمان دوست دختر مایک ناکس بود آغاز شد و در مسابقه ورودی به الیمنیشن چمپر با پیروزی سی ام پانک در برابر مایک ناکس این درگیری به پایان رسید.

در سوروایور سریز 2006 و در مسابقه تگ تیم مچ ، سی ام پانک و گروه دی ایکس و تیم اکستریم در مقابل تیم ریتراد ار کی او و مایک ناکس و جانی نیترو وگرگوری هلمز قرار گرفتند که توانستند در این مسابقه پیروز شوند.

بعد از اینکه قهرمان ای سی دبلیو ، بابی لشلی به راء درفت شد، در تورنومنتی که برای مشخص شدن قهرمان ای سی دبلیو برگزار شد شرکت کرد و به فینال این مسابقات رسید. پانک قرار بود با کریس بنوا بازی کند اما بنوا خودکشی کرده بود ، به همین خاطر ، جان موریسون به جای بنوا در مسابقه شرکت کرد و با شکست
سی ام پانک قهرمان شد. موریسون در چند مرحله پانک رو شکست داد ولی در نهایت پانک در یک LAST CHANCE MATCH زیبا و دیدنی ، موریسون رو برد و قهرمان ای سی دبلیو شد.

پانک مدت 5 ماه قهرمان بود که تونست استار هایی مثل الیجا برک ، بیگ ددی ، جان موریسون و میز رو شکست بده ولی در نهایت در یکی از مسابقات ای سی دبلیو، به چاوو گررو باخت. این باخت زمانی اتفاق افتاد که پانک از ادج یه اسپیر خورد و کمربند قهرمانی خود را از دست داد.

با حضور سی ام پانک در مانی این د بنک لدر مچ در رسلمنیا و برد در اون مسابقه ، دوره جدیدی از کریر او شروع شد.

بعد اینکه مانی این د بنک رو برد ، به را درفت شد و در همون شب اول در دبلیو دبلیو ای راء ، با استفاده از امتیاز مانی این د بانک توانست با شکست ایج ، کمربند قهرمانی سنگین وزن جهان را بدست آورد. بعد از آن در مسابقه ای که با جی بی ال داشت توانست از کمربند قهرمانی خود دفاع کند. سی ام پانک تا آنفورگیون 2008 از کمربندش دفاع کرد ولی در شب آنفورگیون، مورد حمله گروه لگیسی قرار گرفت و بعد از خوردن یه پانت کیک از رندی اورتون ، دیگه نتونست از کمربندش دفاع کند. جنرال منیجر راء ، کریس جریکو را جایگزین پانک کرد و کریس هم قهرمان جدید شد.

پانک 8 روز بعد در ماندی نایت راء از ریمچ خودش استفاده کرد ولی مسابقه رو به کریس جریکو باخت. بعد از آن ، پانک و کوفی کینگستن با شکست تیم لگیس ، قهرمان تگ تیم شدند ولی به سرعت کمربندشون رو به تیم جان موریسون و میز باختند.

بعد از آن سی ام پانک در تورنومنتی که برای کمربند قهرمانی بین قاره ای برگزار شده بود ، شر کت کرد و توانست با شکست ری میستریو به فینال مسابقات راه یابد و سرانجام در شیکاگو، محل تولدش ، با شکست ویلیام ریگال ، کمربند قهرمانی بین قاره ای را بدست آورد.

قبل از رسلمنیا، سی ام پانک کمربندش را به جی بی ال باخت. سپس در مانی این د بنک رسلمنیا 25 هم شرکت کرد و در اتفاقی بی سابقه، دوباره مانی این د بنک رو برد. در اکستریم رولز 2009 ، سی ام پانک با استفاده از امتیاز مانی این دبانک خود توانست جف هاردی را شکست دهد و قهرمان جدید سنگین وزن جهان شود و در مسابقه بعدی که در بش 2009 داشت با دی کیو کردن مسابقه کمربند قهرمانی خود را حفظ کرد و این باعث شد که سی ام پانک هیل شود. درگیری پانک و جف ادامه داشت و جف در نایت اف چمپینز 2009 پانک رو برد و قهرمان شد اما پانک دوباره در سامر اسلم در یک مسابقه TLC کمربند رو پس گرفت و رقابت جف هاردی و سی ام پانک به پایان رسید ، اما در انتهای بازی ، آندر تیکر به سی ام پانک حمله کرد و درگیری این دو سوپراستارز آغاز شد.

بعد از شکست درمقابل آندرتیکر و از دست دادن کمربند قهرمانی سنگین وزن ، سی ام پانک شروع به درست کردن گروهش ، S.E.S کرد و با عضو کردن لوک گالوز در گروهش ، تیمش رو تشکیل داد. سی ام پانک ادعا کرد که با زندگی استریت ادج ، تونسته لوک گالوز رو که یک عقب افتاده بود رو درمان کنه.


بعد از آن ،
سی ام پانک وارد یک درگیری با ری میستریو شد و با به هم زدن مراسم تولد دختر ری ، یه مسابقه در رسلمنیا ترتیب داد که اگر ری می باخت ، باید عضو گروه S.E.S می شد. در رسلمنیا ، ری میستریو ، سی ام پانک رو شکست داد. بعد از رسلمنیا ، پانک چلنج ری میستریو را قبول کرد و گفت حاضره موهاش رو در این راه قرار بده و در صورت باخت موهاش رو بتراشه ، پس بین این دو یک مسابقه HAIR در اکستریم رولز برگزار شد که با دخالت عضو ماسک دار گروه S.E.S سی ام پانک موهاش رو حفظ کرد. اما باز هم این درگیری تموم نشد و این دو یه مسابقه در او د لیمیت داشتن که در آن مسابقه ، اگر پانک می باخت باید موهاش رو می تراشید و اگه ری می باخت باید عضو گروه سم ام پانک می شد. در پایان این مسابقه زیبا ، ری با رول اپ کردن پانک ، بازی رو برد و با کمک کین موهای پانک رو تراشید. در اسمکدان بعد این پی پی وی ، پانک با یه ماسک ظاهر شد و با شکست کین ، به مسابقه قهرمانی سنگین وزن در فاتال فور وی صعود کرد. سی ام پانک در مسابقه فاتال فور وی 2010 در استانه قهرمانی بود که با دخالت کین ، که به دنبال ضارب برادرش می گشت ، این شانس رو از دست داد.

بعد ناموفق بودن در کسب قهرمانی سنگین وزن ، سی ام پانک با بیگشو وارد درگیری شد که در این درگیری ، بیگشو، ماسک پانک رو برداشت. هفته بعد هم مسکد من این گروه به وسیله بیگشو ماسکش رو از دست داد و معلوم شد که این شخص ، جویی مرکوری بوده است. این امر باعث شد که بین این گروه و بیگشو یه مسابقه هندیکپ در سامراسلم انجام شود که بیگشو پیروز شد. بیگشو در نایت آف چمپیونز هم سی ام پانک رو شکست داد تا درگیری بین این دو تمام شود. وقتی که سرنا از کمپانی رفت و مرکوری مصدوم شد ، این گروه از بین رفت و در هفته بعد از آن در اسمکدان ، سی ام پانک در مسابقه ای که با لوک گالوز داشت او راشکست داد.
بعد از آن ، سی ام پانک به راء درفت شد و در شب اول حضورش ، اون بورن رو مصدوم کرد ، اما خود سی ام پانک در برگینگ رایتز مصدوم شد و برای مدتی از مسابقات دور بود اما در هفته های پیش در دبلیو دبلیو ای راء به عنوان گزارشگر حضور پیدا کرد تا اینکه در هفته قبل وارد گروه نکسز شد و رهبر گروه نکسز شد.

عناوین و قهرمانی های سی ام پانک:

 Independent Wrestling Association Mid-South

IWA Mid-South Heavyweight Championship

IWA Mid-South Light Heavyweight Championship

International Wrestling Carte

IWC Heavyweight Championship

Mid-American Wrestling

MAW Heavyweight Championship

NWA Cyberspace

NWA Cyberspace Tag Team Championship – with Julio Dinero

NWA Revolution

NWA Revolution Heavyweight Championship

Ohio Valley Wrestling

OVW Heavyweight Championship

OVW Southern Tag Team Championship – with Seth Skyfire

OVW Television Championship

Pro Wrestling Illustrated

PWI ranked him #3 of the top 500 singles wrestlers in the PWI 500 in 2010

Ring of Honor

ROH Tag Team Championship – with Colt Cabana

ROH World Championship

St. Paul Championship Wrestling

SDW Northern States Television Championship

SPCW Northern States Light Heavyweight Championship

World Wrestling Entertainment

ECW Championship

World Heavyweight Championship

World Tag Team Championship – with Kofi Kingston

WWE Intercontinental Championship

Mr. Money in the Bank 2008, 2009

Slammy Award for "OMG" Moment of the Year (2008) Cashing in Money in the Bank to win the World Heavyweight Championship

Slammy Award for Shocker of the Year (2009)[96] Forcing Jeff Hardy out of the WWE after Steel Cage match victory

Slammy Award for Despicable Me (2010)[179] Harassing Rey Mysterio and his family

Nineteenth Triple Crown Champion

Wrestling Observer Newsletter

Star Match vs. Samoa Joe at ROH Joe vs. Punk II on October 16, 2004
Feud of the Year (2009) vs. Jeff Hardy

Best Gimmick 2009

mansour بازدید : 145 یکشنبه 13 شهریور 1390 نظرات (0)

 

 

 

بیوگرافی آلبرتو دلریو:

- نام : آلبرتو رودریگز (Alberto Rodriguez)
- نام داخل رینگ : آلبرتو دل ریو (Alberto Del Rio)
- قد : 196 سانتی متر
- وزن : 119 کیلوگرم
- تاریخ تولد : 25 می 1977
- محل تولد : سن لوییس پاتوسی در مکزیک
- اولین حضور در رستلینگ : 16 سپتامبر 2000
- اولین حضور در دبلیو دبلیو ای : 20 آگوست 2010

_ فینشر : رولینگ کراس آرمبرکر (Cross Arm-Breaker)
_ فنونی که از آنها زیاد استفاده می کند : دراپ کیک (Drop Kick) و هند کودربرکر (Hand CoderBreaker)

زندگی نامه و چگونگی وارد شدن او به WWE:

رودریگز 9 سال در لیگ های مختلفی در مکزیک و اپن کشتی می گرفت.او در آن زمان با ماسکی وارد می شد که روی آن لوگوی دو سر عقاب هک شده بود.(همانطور که در حال حاضر همچین لوگویی روی شرت وی با علامت A هک شده است).

در 17 جون 2009 م. آلبرتو دل ریو قرار داده سه ساله ای را با WWE امضا کرد و این یعنی مجبور نبود به لیگ FCW برود و تک ضرب وارد WWE می شد.ولی او این کار رو نکرد و چند مسابقه در اف سی دبلیو داد و در تورهای دبلیو دبلیو ای به کشورهای مختلف هم با اسم های دوس کاراس و آلبرتو دل ریو کشتی می گرفت.
در 25 جون 2010 م. پرومویی از آلبرتو دل ریو پخش که نشون می داد او یک  مکزیکی پولدار است و بزودی در برند اسمکدان (SmackDown) حضور پیدا خواهد کرد.این ویدئو ها هر هفته پخش می شدند تا 2 ماه بعد در 20 آگوست 2010 او به طور رسمی به مقطع اسمکدان کمپانی دبلیو دبلیو ای حضور پیدا کرد و ری میستریو را مسخره کرد!در همان شب و در مین ایونت آلبرتو خودش را به دنیای رستلینگ نشان داد و ری میستریو بزرگ را با فینیشر مخصوص خود رولینگ کراس آرمبار وادار به تاپ اوت و تسلیم شدن کرد.آلبرتو استوری لاین خود را با Rey Mysterio ادامه داد و در هفته بعد در اسمکدان هم بعد از بازی ری با کین به او حمله و با اجرای رولینگ کراس آرمبرکر خود ری میستریو را مصدوم کرد.
دو هفته بعد در اسمکدان دل ریو همین کار را روی مت هاردی کرد و با فینیشرش Matt Hardy رو از ناحیه دست دچار مصدومیت کرد.
 کریسچن که از دوستان مت بود با آلبرتو استوری لاینی را شروع کرد و او را به یک مسابقه در Night Of Champions 2010 دعوت کرد.کریسچن بازی رو پذیرفت.آلبرتو دل ریو با فینیشرش کراس آرمبرکر Christian را هم مصدوم کرد و این سومین سوپراستار محبوبی بود که بدست این منفور مصدوم شد!
هفته ی بعد در جمعه شب اسمکدان نیز مسابقه ای بین آلبرتو دل ریو و ادج و ری میستریو برگزار شد که برنده آن حق چلنج با قهرمان سنگین وزن جهان Kane را در سورایور سریز 2010 دارد.این مسابقه را Edge برد.
در PPV ذکر شده یعنی Survivor Series 2010 آلبرتو دل ریو کاپیتان تیمی متشکل از خودش و درو مک اینتایر و کودی رودز و جک سواگر و تایلر رکس بود و در مقابل تیم ری میستریو متشکل از خود ری و د بیگ شو و کوفی کینگستون و ام وی پی و کریس مسترز بود قرار گرفت.تیم آلبرتو دل ریو در این متچ از تیم ری میستریو شکست خورد.
در 26 نوامبر 2010 هم دل ریو با قانون کانت اوت تا شمارش 10 بیگ شو رو شکست داد و توانست به مسابقه کینگ آف د رینگز 2010 راه پیدا کنه.در راند اول این تورنمنت که دل ریو با آرمبرکر خودش دنیل برایان رو مغلوب کردو در رند بعدی با دخالت ری میستریو مواجه شد و به جان موریسین باخت تا موریسین به مصاف شیموس در پادشاهی رینگ 2010 به فینال برسد.در TLC 2010 نیز آلبرتو دل ریو در یک مسابقه فیتال فور وی (Fatal 4 Way) به مصاف کین (C) و ادج و ری میستریو رفت که این مسابقه یک مسابقه نردبانی برای اولین بار در کریر وی بود که او نا موفق بود تا از فرصت استفاده کرده و کمبرند ورلد هویوایت چمین (World Heavyweight Champion) رو بگیرد و ادج در این بازی پیروز میدان بود تا اینکه آلبرتو دل ریو با معروفیت بسیاری در دنیای رستلینگ پا به سال 2011 بگذارد.

آلبرتو شخصیت هیل دارد که این کاراکتر را به خوبی بازی کرده است و او در فصل چهارم ان اکس تی سوپراستار روکی کانر او-برایان بود ولی نتوانست وی را وارد WWE کند و در عوض از NXT یک ستاره غول پیکر را با نام برادوس کلی پشتیبان خود کرد.(آلبرتو دل ریو یک گوینده اختصاصی با نام ریکاردو رودریگز داشت که امسال طی استوری با د بیگ شو او را از دست داد و حال در ورودی خودش تنها ماشین های اختصاصی خود را دارد که در استوری با د بیگ شو برای کیپیتال پانیشمنت 2011 این اتفاق افتاد که در عوض با کمک هنری آلبرتو دل ریو با اجرای رولینگ کراس فوت برکر بر روی پای بیگ شو که توی اون تصادف با ماشین دل ریو به این روز افتاد بود توانست بر بیگ شو چیره شود).

در سال 2011 آلبرتو دل ریو خلق یک شگفتی کرد و در مین ایونت Royal Rumble 2011 در اولین مسابقه حذفی 40 نفره در تاریخ این مسابقات توانست به عنوان 38 نفر با حذف رندی اورتن و سنتینو ماریلا قهرمان شود و بتواند حریف خود را و قهرمان خود را برای مبارزه با وی سر کمربند در WrestleMania 27 به عنوان بزرگترین پی پر ویو دبلیو دبلیو ای انتخاب بکند.
در پی پر ویو Elimination Chamber 2011 نیز ادج در مسابقه قفسی و المیشن چمبر متچ اسمکدان که بر سر کمربندش بود به مصاف ری میستریو و کین و وید برت و درو مک اینتیار و د بیگ شو رفت که در پایان این فراز و نشیب ها ادج برنده این مسابقه شد و کمربند خویش را به رستلمنیا 27 برد که بلافاصله بعد از برد آلبرتو دل ریو به وی حمله کرد و در حال زدن ادج بود که ناگهان کریسچن برادر ادج بعد از 6 ماه مصدومیت برگشت و انتقام خودش را از آلبرتو دل ریو گرفت و او را زد تا حال استوری بین این دو با دل ریو به وجود آید.
این استوری در شو های هفتگی به شدت بالا گرفته بود که اکثرا با پیروزی این دو برادر همراه بود تا اینکه در  یکی از اسمکدان های قبل از رستلمنیا 27 کریسچن به مصاف آلبرتو دل ریو در یک استیل کیج متچ رفت که بازهم  این کریسچن بود که با خوش شانسی بر دل ریو غلبه کرد که آلبرتو عصبانی شد و به کریسچن حکله کرد که ناگهان ادج با ماشین دل ریو آمد و قصد بلا آوردن سر ماشین شیک دل ریو را داشت که برادوس کلای او را از پشت زد و آلبرتو دل ریو خودش را به ادج رساند و در آنجا لای صندلی با یک صندلی ضربه ی بدی به دست ادج وارد کرد که ادج دچار مصدومیت شدیدی از ناحیه دست شد... .

درگیری ادج و آلبرتو دل ریو بیشتر از بیشتر شد و ادج تا مسابقه اش در رستلمنیا 27 لحظه شماری می کرد تا انتقام خود را از دل ریو بگیرد و کریسچن تقریبا این کار را کرد.

در رستلمنیا 2011 در اولین مسابقه روی آنتن آلبرتو دل ریو با پشتیبانی برادوس کلای به مصاف ادج با پشتیبانی کریسچن سر کمربند سنگین وزن جهان رفت که خیلی مسابقه جذاب و پر افت و خیزی بود که در نهایت این ادج بود که با اجرای یک Spear از آلبرتو دل ریو گذشت و کمربند خودش را حفظ کرد تا آلبرتو دل ربو نتواند از امتیاز رویال رامبل 2011 خود استفاده ببرد.(بعد از این مسابقه ادج و کریسچن ماشین آلبرتو را از هر جهت مورد حجوم قرار دادند تا دل ریو با چشم گریان در کنار ماشین خود آرام بگیرد).
استوری آلبرتو دل ریو با کریسچن ادامه داشت تا اینکه در یکی از دوشنبه شب راو ها قبل از Extreme Rules 2011 ادج به دلیل مصدومیت دست و تشخیص دکتران از دنیای ریتلینگ کناره گیری کرد!!!
در اسمکدان هفته بعد که آلبرتو دل ریو به عنوان نامبر 1 کنتندر این کمربند حضور داشت و منتظر تعیین جانشین ادج در یک مسابقه بتل رویال بود این کریسچن بود که پیروز رینگ شد تا به مصاف دل ریو در اکستریم رولز 2011 به جای ادج برود.
در اکستریم رولز 2011 در یک مسابقه نردبانی که کریسچن مهارت بسیاری در سابقه خود در این مسابقات دارد کریسچن با گرفتن کمربند جلوتر از آلبرتو دل ریو البته با کمک ادج قهرمان کمربند سنگین وزن جهان شد تا جای خالی برادر و هم کشوری کانادایی خود را پر کند.
قبل از پی پر ویو Over The Limit 2011 در درفت WWE در سال 2011 مقطع دل ریو به راو منتقل شد تا به جنگ با قهرمان WWE Champion برود.
در آن زمان The Miz به تازگی کمربند را به جان سینا واگذار کرده بود و در یکی از راو ها برای پی پر ویو Over The Limit 2011 در یک مسابقه تریپل ترت متچ (Triple Theart Match) ری میستریو هم که به راو آمده بود به مصاف دل ریو و د میز رفت که د میز رفت که برنده مسابقه به مصاف جان سینا برای کمربند WWE می رود که در این مسابقه د میز نامبر 1 کنتندر شد و در یک I Quit Match به مصاف سینا رفت که جان سینا بازی را برد و همچنان قهرمان باقی ماند.
در اور د لیمیت 2011 آلبرتو دل ریو فقط در لفظ حضور داشت و برای وی مسابقه ای تعیین شنده بود و او سرنوشت (Destiny) خودش را قهرمانی کمربند WWE می دانست!
در حال حاضر آلبرتو دل ریو 33 ساله و آینده دار پی پر ویو (Money In The Bank) را پیش رو دارد که به تاریخ : 17 جولای 2011 برگزار می شود.

در پی اخراج سی ام پانک از WWE مسئولین در راو 4 جولای مسابقه ای رو بین ری میستریو و آر.تروت و آلبرتو دل ریو قرار دادن که برنده در مسابقه ای در مانی این د بانک 2011 به مصاف سینا برای کمربند اول دبلیو دبلیو ای و بی هیچ شک رستلینگ می رود که آر.تروت که استوری رو تو این چند هفته با سینا استارت زده بود و در Capitol Punishment 2011 نیز مغلوب سینا و کمربندی که از او دزده بود شد در کل شانس زیادی برای پیروزی داشت اما در این مسابقه دل ریو میستریو را وادار به Tap Out کرد و خود نامبر 1 کنتندر کمربند شد اما چند وقت بد طی استوری های پیش آمده CM Punk بازگردانده شد و تایتل شات به دل ریو داده نشد!!!

آلبرتو دل ریو در حال حاضر منتظر پی پر ویو مانی این د بانک 2011 است که در مسابقه کیف پول راو اگر برنده این مسابقه 8 نفره نردبانی شود و کیف پول را بگیرد هم می تواند از پول کیف بهره مند شود و هم در هر زمانی تا سال آینده کیف را کش و قهرمان کمربند WWE شود.

........................................

_ افتخارت : یک بار قهرمان رویال رامبل مچ 2011

(آلبرتو دل ریو به دلیل کریر کوتاه خود در WWE هنوز افتخار رسمی کسب نکرده است اما چندین بار فرصت قهرمانی تاتیل های اول کمپانی را داشته است).
mansour بازدید : 188 یکشنبه 13 شهریور 1390 نظرات (0)

 

ن سینا، بازیگر و کشتی کج کاری است که در کمپانی WWE حضور دارد. وی در روز 23 آپریل 1977 در ماساچوست به دنیا آمد. جان دومین فرزند از یک خانواده 7 نفره است که در آن پنج پسر به نام های دن، مت، استیو، سین و جان زندگی میکنند. سینا 240 پوند وزن دارد و بعد از تحصیلات در آکادمی کاشینگ، سینا به کالچ اسپرینگفیلد رفت و فعالیت های ورزشی خود را در آنجا با بازی در یک تیم دسته سوم فوتبال آغاز کرد و جالب است که در آن زمان شماره 54 را به تن میکرد، همان شماره ای که با آن پا به WWE گذاشت. سینا به عنوان بازیگر هم در سینمای آمریکا فعالیت داشته است و از معروف ترین فیلم او می توان به تفنگدار آمریکائی اشاره نمود. یکی دیگر از نکات جالب زندگی سینا، این است که نام پدر وی نیز جان سیناست و این نشان دهنده علاقه زیاد پسر بزرگ خانواده به پدرش میباشد. سینا یکی از طرفداران پروپا قرص کارتون انیمیشن است و موسیقی کلاسیک راک نیز علاقه دارد. گفتنی است که وی هم اکنون در تامپا، فلوریدا زندگی میکند.

» جهت مشاهده قسمت دوم و پایانی زندگی نامه جان سینا از ابتدا تاکنون می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمائید.



آنچه گذشت:

در سوروایور سریز 2006 تیم سینا در مقابل تیم بیگشو قرار گرفت. سینا، سابو، کین، بابی لشلی، راب ون دام در تیم سینا و بیگشو، تست، ام وی پی، اوماگا و فینلی در تیم بیگشو حضور داشتند و در پایان تیم سینا برنده شد. اما استوری جالب سینا آغاز شد و وی به برنامه Champion Of Champions رفت و استوری وی با کوین فدرلاین، دوست پسر بریتنی اسپرس شروع شد و در این درگیری اوماگای بدون باخت، همراه فدرلاین بود و کوین در 1 ژانویه 2007 سینا را با کمک اوماگا پین کرد ولی پس از بازی از سینا F-U خورد! در ابتدای سال 2007 سینا رکورد شکست ناپذیری اوماگا را زد و کمربند خود را پس گرفت! در رویال رامبل و در یک بازی لست من استندینگ مچ، سینا به مصاف ساموآن بولدوزر رفت و باز هم اوماگا را شکست داد! اما شب بعد از رویال رامبل، چلنجر سینا برای رفتن به رسلمنیا 23 مشخث شد! سینا و شان مایکلز با هم تیم شدند و مقابل تک تیم چمپیونز آن زمان یعنی ادج و زندی اورتن قرار گرفتند و اتفاق عجیب آن موقع برد تیم سینا  مایکلز بود و آنها قهرمان جدید کمربند تگ تیم شدند تا سینا دبل چمپیونز شود! در 2 آپریل 2007 در راء، در یک بتل رویال 10 نفره برای تصاحب کمربند تگ تیم، همه حذف شدند و تنها هاردی بویز و سینا و مایکلز باقی ماندند که ناگهان مایکلز برگشت و سینا را حذف کرد! کمربند تگ تیم به جف و مت هاردی رسید و اوج هیجان به رسلمنیای 23 جایی که مایکلز باید با سینا بازی کند، رفت اما در آن بازی هم در حالی که همگان فکر میکردند مایکلز قهرمان جدید شود، سینا با STF بازی را برد و همه را شوکه کرد! در ادامه سینا در بکلش 2007 در یک فتال فور وی مچ موفق شد ادج، رندی اورتن و شان مایکلز را شکست دهد و همچنان بر کمربند قهرمانی WWE خود سلطنت کند!


پایان شکست ناپذیری گریت کالی و مصدومیت شدید سینا:

بعد از پی پی وی بکلش 2007، د گریت کالی که در آن زمان اوج هیل بودن وی بود، خودش را مدعی کمربند معرفی کرد ولی سینا توانست وی را در دو پی پی وی بعدی ببرد و اولین کسی باشد که گریت کالی را در دابلیو دابلیو ای سابمیت کرده است! سینا ابتدا در جاجمنت دی با STF توانست برنده بازی شود و در وان نایت استند هم با پین فال مسابقه را به نفع خود تمام کرد.
بعد از استوری کوتاه و دشوار با گریت کالی، رندی اورتن چلنجر جان سینا شد و در یکی از شوء های راء قبل از سامراسلم 3 آر کی او به سینا زد تا خودش را آماده بازی در سامراسلم نشان دهد اما سامراسلم هم فرا رسید و باز هم این سینا بود که توانست اورتن را شکست دهد و تایتل خود را حفظ کند. اما این پایان استوری نبود و در انفورگیون اورتن توانست با قانون DQ بازی را ببرد. پایان این پی پی وی جرقه ای برای دشمنی این دو استار بود چرا که در بازی آنها در انفورگیون سینا به شدت با زدن مشت های پیاپی به اورتن در گوشه رینگ ادامه داد و به حرف داور مبنی بر توقف آن گوش نداد تا بازی متوقف شود و سینا همچنان قهرمان بماند! اما در شوء راء 1 اکتبر جان سینا مسابقه ای را با مستر کندی داشت که در اوایل آن بازیف سینا مصدوم شد ولی بازی را ادامه داد و در نهایت باخت! اما در راء هفته بعد مشخص شد که این مصدومیت توسط رندی اورتن برای سینا به وجود آمده و بدین ترتیب سینا برای مدتی از مسابقات دور ماند و کمربند قهرمانی به اورتن رسید!

بازگشت رویایی سینا و رسلمنیا 24:
رویال رامبل 2008 فرا رسید و شان مایکلز و آندرتیکر به عنوان اولین نفرات وارد شدند که در نهایت در اواسط بازی آندرتیکر توسط مایکلز و ثانیه ای بعد خود مایکلز توسط مستر کندی از مسابقه حذف شدند. نفر بیست و نهم تریپل اچ بود که وارد شد. همه وی را برنده احتمالی می دانستند! او کودی رودز، میک فولی، بیگ ددی و الیجا بورک را حذف کرد و یک پدگری زیبا به اوماگا زد! شمارش معکوس برای وارد شدن نفر آخر شنیده میشود و همه منتظر بابی لشلی بودند که ناگهان موزیک جان سینا زده شد و در میان تعجب تریپل اچ، وی وارد رینگ شد. کار به جائی کشید که کین، سینا، تریپل اچ و باتیستا باقی مانده بودند. کین برای زدن چوک اسلم به باتیستا و تریپل اچ رفت که توسط آن دو به بیرون پرتاب شد! باتیستا در اجرای باتیستا بامب روی سینا ناموفق بود و ناگهان تریپل اچ وی را از پشت به بیرون انداخت. دو دوشمن دیرینه در رینگ باقی ماندند تا برای جنگ در رسلمنیا تلاش کنند! در پایان این سینا بود که پدگری تریپل اچ را بدل کرد و با یک F-U او را به بیرون انداخت و بازگشت باشکوهی به میادین داشت!
جان سینا به شدت محبوب شده بود و خبری از بووو شدن او دیگر نبود!
سینا، اورتن که همچنان تایتل را در اختیار داشت را چلنج کرد و این دو در نو وی اوت 2008 به مصاف هم رفتند که در حالی که سینا در آستانه پیروزی بود، اورتن بازی را DQ کرد تا همچنان قهرمان باقی بماند. به طرز عجیبی تریپل اچ الیمنشین چمبر 2008 را برد تا نامبر وان کنتندر برای کسب کمربند شود تا بدین ترتیب بازی در رسلمنیا به تریپل ترث مچ تبدیل شود!
رسلمنیا 24 فرا رسید و در نظرسنجی کمپانی تریپل اچ بیشترین رای را برای پیروزی آورده بود. در رسلمنیا سینا برای زدن F-U به تریپل اچ رفت که ناموفق بود و از وی پدگری خورد! تریپل اچ برای پین کردن سینا رفت که اورتن از پشت آمد و یک پانت کیک به تریپل اچ زد و خودش سینا را پین کرد و همچنان قهرمان کمربند باقی ماند.

استوری با جی بی ال و خارج شدن از قهرمانی ها:
در ادامه سینا ریمچ بازی خود را خواست و در بکلش 2008 می بایست با جی بی ال، تریپل اچ، رندی اورتن یک بازی فتال فور وی را برگزار می کردند. این بازی الیمنشین بود و هر کس پین میشد یا تپ اوت میکرد، از بازی حذف میشد! در آن بازی سینا STFU را به جی بی ال زد و وی تپ اوت کرد اما در برگشت پانت کیک را از اورتن خورد و سینا هم حذف شد! در نهایت تریپل اچ با اجرای پدگری روی اورتن قهرمان جدید کمربند دابلیو دابلیو ای شد!
جرقه درگیری سینا و جی بی ال رخ داد و سینا از مسابقات قهرمانی برای مدتی دور ماند. این استوری نقش بسزایی در محبوب شدن هر چه بیشتر سینا داشت! ابتدا سینا در جاجمنت دی توانست جی بی ال را شکست دهد و باز هم در یک بازی فرست بلود در وان نایت استند، JBL را برد. اما در یک بازی جنجالی و تماشایی در د گریت آمریکن بش که جولای 2088 انجام شد، سینا در یک بازی New York City Parking lot Brawl در برابر جی بی ال شکست خورد!

سینا در برابر باتیستا و مصدومیت دوباره:
در شوء راء پس از د گریت آمریکن بش، سینا با جی بی ال درگیر شد ولی در آن بین به اشتباه یک مشت به صورت باتیستا زد تا جرقه درگیری این دو اینجا کلید بخورد! این در حالی بود که
سینا و باتیستا موفق شده بودند با برد کودی رودز و تد دیبیاسی قهرمانان جدید کمربند تگ تیم شوند تا سینا برای بار دوم تگ تیم چمپیونز را به دست آورد ولی بر اثر درگیری که با باتیستا داشت، این کمربند را باخت! در نهایت بازی این دو در سامراسلم تصویب شد و دابلیو دابلیو ای نیز تبلیغات گسترده ای برای این بازی کرد ولی این بازی آنچنان هم زیبا نبود و در پایان باتیستا با اجرای باتیستا بامب دوم برنده مسابقه شد. اما سی ام پانک که در آن زمان قهرمان کمربند سنگین وزن جهان بود، میک آدملی، جنرال منجر سابق راء بازی Championship scramble را سر کمربند قهرمانی پانک برگزار کرد که جان سینا هم جزء چلنجرها بود ولی ناگهان ری میستریو جانشین او شد و سینا این بار با بدشانسی از ناحیه گردن مصدوم شد و باز هم مدتی دور ماند!

بازگشت فوق العاده دیگر و رسلمنیا 25:
کریس جریکو در آن زمان قهرمان کمربند سنگین وزن بود و خیلی از استارها از جمله باتیستا، سی ام پانک و شان مایکلز را از پیش رو برداشته بود و به راحتی در راء بازی میکرد تا اینکه جان سینا مجددا بازگشت! در نوامبر 2008 و در سوروایور سریز، WWE تبلیغات زیادی را برای بازگشت سینا کرده بود که این امر محقق شد و سینا در آن شب بازگشت و با شکست جریکو، اولین قهرمانی کمربند سنگین وزن خود را جشن گرفت! در آرماگدون هم سینا موفق شد با STF جریکو را مجددا شکست دهد و تایتل را حفظ کند. اما نو وی اوت 2009 فرا رسید و سینا باید کمربند خود را در مقابل کین، مایک ناکس، ری میستریو، کریس جریکو و کوفی کینگستون حفظ میکرد! کوفی در لحظه ورود به قفس مورد حمله کابوس جان سینا یعنی ادج قرار گرفت و ادج جای کوفی در این بازی قرار گرفت! در این بازی سینا با دریافت کدبریکر از جریکو، 619 از میستریو و اسپیر از ادج پین شد! در پایان ادج با اسپیر، میستریو را پین کرد و قهرمان جدید سنگین وزن شد.
 در ادامه ویکی گوئررو، جنرال منجر سابق اسمکدان بازی بیگشو و ادج را بر سر کمربند قهرمانی سنگین وزن در رسلمنیا 25 تصویب کرد اما سینا با نشان دادن ویدئوی بوسیدن ویکی توسصط بیگشو، ویکی را مجبور کرد که بازی در رسلمنیا را 3 نفره کند! سینا یک ورود عجیب و در عین حال به یاد ماندنی در رسلمنیا 25 داشت و در پایان با اجرای یک F-U روی ادج، وی را روی شکم بیگشو پرتاب کرد و با پین کردن بیگشو، برای دومین بار قهرمان کمربند سنگین وزن شد. پس از آن ویکی بازی سینا و ادج در بکلش را به صورت لست من استندینگ تصویب کرد. در پایان آن بازی سینا برای زدن F-U روی سکوی ورودی به ادج رفت که ناگهان بیگشو آمد و یک چوک اسلم به سینا روی پروژکتور ها زد و سینا در پایان 10 شماره بلند نشد و ادج باز هم قهرمان سنگین وزن شد!!

سینا و درگیری با بیگشو و د میز:
سینا در ادامه درگیری های کسل کننده ای با بیگشو و د میز داشت! در جاجمنت دی 2009 توانست با زدن F-U بیگشو را ببرد و هر دو در راء خواستار یک بازی سابمیشن مچ در اکستریم رولز شدند! این بازی ثبت شد و سینا موفق شد در آن مسابقه زیبا با اپلای کردن STFU بیگشو را باز هم شکست دهد تا درگیری این و به پایان برسد! در ادامه سینا یک بازی بی هدف و کوتاه را با د میز در د بش 2009 انجام داد و با سابمیشن توانست بازی را ببرد.

قرار گرفتن در بازی های تکراری برای قهرمانی:
سینا در یک تورنمت برای نامبر وان کنتندر شدن کمربند قهرمانی WWE بازی کرد و در پایان او و تریپل اچ به فینال رسیدند تا برنده آنها با رندی اورتن در نایت آف چمپیونز مسابقه دهد. در بازی فینال، لگسی دخالت کردند و بازی برنده ای نداشت تا مسابقه 3 نفره در نایت آف چمپیونز شود و به نوعی ریمچ رسلمنیا 24! در نایت آف چمپیونز ابتدا تریپل اچ شارپ شوتر را روی اورتن اجرا کرد و پس از آن سینا هم STFU را به صورت همزمان روی صورت اورتن اجرا کرد و اورتن تپ اوت کرد ولی داور نمیدانست که چه شخصی را برنده بازی اعلام کند؟! در ادامه لگسی آمدند و به هر دو حمله کردند و در این بین اورتن یک RKO به سینا زد تا نتیجه رسلمنیا 24 دوباره تکرار شود و اورتن قهرمان باقی بماند! اما در راء بعد از پی پی وی، رقابت Beat the clock برگزار شد و سینا با برد د میز بهترین رکورد را از لحاظ زودتر بردن زد و حریف اورتن در سامراسلم شد! این در حالی بود که لگسی نگذاشتند که تریپل اچ رکورد بهتری بزند! بازی در سامراسلم اغاز شد اما اورتن پس از دقایقی آن را DQ کرد ولی بازی مجددا تکرار شد! باز هم اورتن با قانون کانت اوت برنده شد ولی بازی باز هم تکرار شد!! این بار اورتن با استفاده از طناب سینا را رول آپ کرد و برنده شد ولی داوری دیگر به رینگ آمد و دستور تکرار مجدد بازی را داد!!! در همان لحظه سینا برای اجرای STF رفت که در ان لحظه یکی از تماشاگران وارد شد و داور را زد! پس از شروع دوباره بازی در نهایت اورتن یک RKO زد و برنده رسمی این بازی شد!
دو ماه بعد سینا و رندی اورتن در برگینک پوینت در یک مسابقه I Quiet Match در برابر هم قرار گرفتند که سینا در آن مسابقه موفق به برد و قهرمان جدید کمربند شد.سینا و رندی اورتن استوری خود را ادامه دادند تا در پی پی وی هل این ا سل در مسابقه ای رندی اورتن موفق به برد سینا شد. در براگینک رایتس 2009 سینا و رندی اورتن در یک مسابقه Iron Man Match در برابر هم قرار گرفتند که سینا با نتیجه 6 بر 5 موفق به برد رندی اورتن شد. دو ماه بعد سینا در مقابل شیموس در پی پی وی تی ال سی و در یک مسابقه تیبلز مچ با هم مسابقه دادند که شیموس موفق شد آن بازی را ببرد و برای اولین بار قهرمان کمربند WWE شود!

استوری های متفاوت در سال 2010:
در رویال رامبل 2010، سینا در آستانه پیروزی بود که ادج که به تلزگی به میادین بازگشته بود، او را بیرون انداخت و برنده شد. در المنیشین چمبر سینا در مقابل شیموس، تریپل اچ، رندی اورتن، تد دیبیاسی و کوفی کینگستون قرار گرفت که با زدن سابمیشن STF تونست تریپل اچ را تسلیم کند و قهرمان شود اما دقایقی بعد وینس مکمن باتیستا را وارد رینگ کرد و سینا کمربند را به باتیستا واگذار کرد. بعد از آن این دو با هم در رستلمنیا، اکستریم رولز، اور د لیمیت با هم مسابقه دادند که سینا همه را برد و در آخر باتیستا به دلیل این باخت های زیاد با سینا از کمپانی جدا شد!

اخراج سینا در استوری با نکسوس:
در 7 ژوئن 2010 سینا وارد استوری با گروه نکسوس و وید برت شد که در فیتال فور وی با دخالت گروه نکسوس کمربند قهرمانی را به شیموس واگذار کرد. او در تلاش بود که کمربند را در مانی این د بنک از شیموس بگیرد که باز هم با دخالت نکسوس موفق نبود. در سامراسلم تیم دبلیو دبلیو ای که سرگروه آن جان سینا بود با تیم نکسوس مسابقه دادند که تیم دبلیو دبلیو ای موفق به برد شد. در ابتدای آن مسابقه سینا، دنیل برایان که چند ماه قبل به دلیل پرتاب آب دهان به صورت سینا از کمپانی اخراج شده بود را به عنوان آخرین عضو تیم خود معرفی کرد و د میز را به گروه راه نداد! سینا و وید برت در هل این ا سل 2010 مسابقه ای دادند که اگر سینا میبرد نکسوس برای همیشه از هم میپاشید و اگر میباخت سینا باید به گروه نکسوس می پیوندید! سینا آن مسابقه را با دخالت هاسکی هاریس باخت و وارد گروه نکسوس شد. او در مسابقات وید برت و رندی اورتن کنار وید برت بود تا در سوروایور سریز داور مسابقه رندی اورتن و وید برت شد که اگر اورتن میبرد جان سینا از کمپانی اخراج میشد که اینطور شد. اما جان سینا با تصمیم خود برت در راء بعد به کمپانی بازگشت و در مسابقه تیبلز مچ مقابل وید برت در تی ال سی برنده شد تا استوری آن ها در سال 2010 به پایان برسد!

درگیری با د راک و اخراجی دوباره در سال 2011:
سینا در الیمنشین چمیر سال 2011 موفق شد نامبر وان کنتندر شود و باید در رسلمنیا در مقابل د میز بر سر کمربند قهرمانی WWE مسابقه میداد. در رسلمنیا آن بازی را با دخالت راک باخت. در راء بعد بازی د راک و جان سینا در رسلمنیا 28 تصویب شد! سینا در اکستریم رولز عنوان قهرمانی را از د میز با برد در یک بازی سه نفره که جان موریسون هم حضور داشت، گرفت و در اورد لیمیت از عنوانش با برد بازی آی کوئیت مچ مقابل د میز دفاع کرد. بعد از آن وارد استوری با آرتروث شد که که در کپیتال پانیشمنت با شکست آرتروث به این استوری کوتاه پایان داد. اما بعد وارد استوری با سی ام پانک شد که یکی از جنجالی ترین روز های دبلیو دبلیو ای بود. او در این استوری در مانی این د بنک کمربند را به پانک واگذار کرد و اخراج شد و از آن طرف هم سی ام پانک، کمربند را همراه با خود از کمپانی خارج کرد اما با روی کار آمدن تریپل اچ و کنار رفتن وینس مکمن از ریاست، سینا بازگشت. در راء این هفته نیز وی با برتری مقابل ری میستریو مجددا قهرمان کمربند WWE شد تا میستریو که یک ساعت از قهرمانی وی نگذشته بود، فدای این استوری شود! با بازگشت سی ام پانک، جدال این دو در سامراسلم می تواند تماشایی باشد!

درباره ما
Profile Pic
با سلام و خير مقدم اميدوارم از مطالب اين وبلاگ لذت كافي رو ببريد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 22
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 2
  • بازدید سال : 40
  • بازدید کلی : 1,457