loading...
wwe
mansour بازدید : 98 یکشنبه 13 شهریور 1390 نظرات (0)

 

پروموی ابتدای شوء:

در ابتدای شوء، موزیک جان سینا زده شد و وی وارد رینگ شد. او صحبت های ابتدایی خود را درباره سوپر شوء اسمکدان و حضور تمامی استارها از برندهای مختلف در این شوء گفت و در ادامه به درگیری با آلبرتو دلریو اشاره کرد و از دلریو خواست که همین حالا به رینگ بیاید. حالا موزیک آلبرتو دلریو زده شد ولی ریکاردو رودریگز است که وارد آرنا میشود. رودریگز وارد رینگ شد و گفت: از طرف آلبرتو پیغامی دارم و او گفته است که سینا باید تا نایت آف چمپیونز منتظر بماند تا او را ببیند! حالا رودریگز شروع به فریاد زدن نام دلریو شد و چندین بار این کلمه را تکرار کرد تا اینکه سینا به او گفت: خفه شو! پس از آن سینا یک رایت هند به وی زد و رودریگز به بیرون رینگ پرتاب شد. حالا موزیک وید برت زده شد و او گفت: این خیلی خوب است که سینا دارد یک رینگ آنوسر چاق را میزند! برت در مورد مسائل سال قبل و بردگی جان سینا برای او صحبت کرد و سینا هم گفت امشب تسویه حساب میکنم!

مسابقه اول: وید برت در مقابل جان سینا ............................ برنده مسابقه:
جان سینا
در یک بازی کوتاه سینا موفق شد با اجرای فایو ناکل شافل و سپس اتیود ادجاسمنت، برت را ببرد.

مسابقه دوم: سین کارا در مقابل دنیل برایان......................... برنده مسابقه:
سین کارا
برایان در اجرای کیک های خود ناموفق بود و کارا با اجرای حرکات فلایر خود، در نهایت با یک مونسالت برنده شد.
» پس از پایان بازی، دو استار به هم دست دادند اما برایان که روی زانوهای خود نشسته بود، یک کیک قوی از کارا خورد!

مسابقه سوم: دیواس تگ تیم مچ.................................... برنده مسابقه:
بث فینیکس و ناتالیا
» در این بازی دیوا های هیل در مقابل تیم کلی کلی و آلیشا فاکس قرار گرفتند.
در این بازی کلی بسیار ضعیف کار کرد و در نهایت فاکس یک گلم اسلم از فینیکس دریافت کرد و پین شد.

پروموی امضای قرارداد:
تدی لانگ وارد رینگ شد و تریپل اچ را معرفی کرد و هانتر به رینگ آمد. او گفت: دیشب مسابقه پانک و نش را لغو کردم و حالا پانک باید با من مسابقه دهد! در ادامه سی ام پانک وارد رینگ شد و طبق معمول روی صندلی خود به شکل عجیبی نشست! تریپل اچ گفت که میداند این شرایط برای پانک سخت است و کمی ناعادلانه این بازی را ثبت کرده است اما پانک این صحبت ها را رد کرد. تریپل اچ گفت: پانک به من و خانواده و همسر من توهین کرده است که در اینجا پانک میخواهد حرف بزند اما تریپل اچ گفت: خفه شو! تریپل اچ به پانک گفت: چه کسی از گروه لیوینگ کالر درخواست کرد که تم سانگ جدید تو را بسازند؟ چه کسی تی شرت جدید پانک که روی آن نوشته شده است: بهترین در جهان، را عرض کرد؟ من این کارها را انجام دادم و هزینه آن را پرداخت کردم ولی بازم تو به من توهین میکنی و حالا زمان تسویه حساب فرا رسیده است! پانک گفت: از تو خوشم می آید اما نه در شخصیت CEO! تریپل اچ جدید، س اکس! وینس مکمن نتوانست مسائل شخصی و کار در کمپانی را از هم جدا نماید و تو هم در حال اشتباه همین کار هستی! من WWE را دوست دارم و اگر دوست نداشتم، اینجا نمی ماندم. من تغییرات میخواهم! تریپل اچ گفت: تا زمانی که این تغییرات به نفع تو باشد، تو میخواهی همه چیز را تغییر بدی ولی بعضی ها WWE را همین طوری دوست دارند و با وجود من این کمپانی می تواند بهتر شود!! پانک تغییراتی میخواهد که او همیشه اول باشد! پانک گفت: همه آن چیزی را که میخواهند و می بینند، دوست دارند نه نصفش را! من قبل از رسلر شدن یک هوادار بودم و الان هم یک هوادار هستم! من کاری که انجام می دهم، بهتر است و فکر میکنم که دابلیو دابلیو ای را بهتر میکند. من به این دلیل آن حرف ها را درباره استفانی مکمن زدم که میخواستم شوء جالب و بهتر شود و البته تو را تحریک کنم!! تریپل اچ مثل وینس مکمن شکست خورده است و من فکر میکردم تو همان آدمی هستی که من هستم ولی فهمیدم که هنوز همان آدم قدیمی هستی! پانک ادامه داد: وقتی در نایت آف چمپیونز تو را شکست دادم، من را جریمه و محروم نکن! حالا پانک قرارداد را امضاء کرد! حالا تریپل اچ گفت: فرق بزرگ من و تو، احترام است! من به تمام کارهایی که وینس کرده احترام می گذارم چون اگر الان او نبود، من و تو هم در این رینگ نبودیم. اگر پانک تغییرات میخواهد، باید آن را به دست بیاورد و من دیگر مثل وینس مکمن نیستم! تریپل اچ، قرارداد را امضاء کرد و گفت: وینس باید در نایت آف چمپیونز با پانک مسابقه میداد و به خاطر این بیزینس کتک میخورد! اما حالا دیگر مسئله شخصی است نه بیزینس! حالا موزیک کوین نش زده شد و او به سرعت به سمت آمدن به رینگ است! پانک میخواهد به او حمله کند اما تریپل اچ، پانک را در گوشه رینگ نگه داشته است. نش وارد رینگ شد و میز امضای قرارداد را به بیرون پرتاب کرد و پانک هم تریپل اچ را به آن سمت پرتاب کرد و به نش حمله کرد. چند کیک و رایت هند از پانک در گوشه رینگ به نش زده شد ولی تریپل اچ آمد و پانک را به شدت به آن سمت پرتاب کرد! در ادامه پانک میخواهد به حملات خود ادامه دهد که نش یک بیگ بوت قوی به او زد! سپس تریپل اچ، نش را هل داد ولی نش پس از آن محکم، تریپل اچ را هل داد و او به زمین خورد! موزیک نش زده شد و وی رینگ را ترک کرد.

مسابقه چهارم: شیموس در مقابل د گریت کالی..................... برنده مسابقه:
شیموس
شیموس برای زدن بروگ کیک آماده میشد که جیندر ماهال از پشت به او حمله کرد و بازی DQ شد.
» کالی و ماهال به شیموس حمله کردند و در بیرون رینگ، کالی میخواست به شیموس چاپ بزند اما شیموس جا خالی داد و کالی به رینگ پست برخورد کرد و در ادامه یک بروگ کیک از شیموس دریافت کرد. ماهال باز هم به شیموس حمله کرد اما هنگامی که وارد رینگ شد، شیموس مجددا به او نیز حمله کرد و های کراس را به او زد!

مین اونت
مسابقه پنجم: رندی اورتن در مقابل کریسچن........................ برنده مسابقه و همچنان قهرمان:
رندی اورتن
» این بازی بر سر کمربند قهرمانی سنگین وزن جهان و به صورت استیل کیج مچ برگزار شد.
در یک بازی تماشایی، اورتن در نهایت در بالای طناب ها کنار کیج، یک RKO روی هوا به کریسچن زد و برنده شد.
» پس از پایان مسابقه، موزیک مارک هنری زده شد و او در ابتدا به حملات اورتن مواجه شد ولی خیلی راحت آنها را خنثی کرد! هنری دو بار، اورتن را با سر به کیج کوباند و یک اسپلش و سپس ورلد استرانگ اسلم قوی روی او اجرا کرد و شوء این هفته در اینجا به پایان رسید.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با سلام و خير مقدم اميدوارم از مطالب اين وبلاگ لذت كافي رو ببريد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 22
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 20
  • بازدید ماه : 19
  • بازدید سال : 57
  • بازدید کلی : 1,474