loading...
wwe

RAW

mansour بازدید : 142 جمعه 23 اردیبهشت 1390 نظرات (0)
پروموی آرتروث:
شوء با آرتروث و صحبت های او آغاز شد و تروث در مورد بازی در اكستریم رولز صحبت هایی را انجام داد و گفت: زمانی كه قهرمان بشوم، یك جنگجوی قهرمان هستم! اما در ادامه جان موریسون وارد رینگ شد و با آرتروث دست داد و گفت: تو خوش شانس بودی كه هفته گذشته پیروز شدی. در ادامه موریسون درباره ی سلامتی بدن صحبت كرد و گفت: باید بدنی تندرست و سلامت داشته باشی حتی اگر سیگاری باشی! در پایان موریسون، آرتروث را برای فرصت حضور در اكستریم رولز چلنج كرد و آرتروث هم پذیرفت.

مسابقه اول: جان موریسون در مقابل آرتروث
بازی آغاز شده و دو استار روی هم كار می كنند و همدیگر را محك می زنند. پس از بازگشت از تبلیغات، آرتروث بر بازی مسلط است و هدلاك را اجرا میكند. اما در ادامه موریسون با زدن چند كلوسلاین به بازی برگشت. حالا آرتروث برای زدن فینیشر خود رفت اما موریسون بدل كرد و استار شیپ پین را اجرا نمود و برنده بازی شد.
برنده مسابقه: جان موریسون

اما پس از پایان بازیف موریسون در حال خوش حالی است و از آرتروث هم درخواست حضور در چشن او را دارد كه ناگهان آرتروث به او حمله كرد و یك رانینگ نی به او زد و چند ضربه لگد به سر وی وارد كرد. حملات آرتروث همچنان ادامه دارد و او موریسون را به رینگ پست كوبید و یك بطری آب به سر او زد. در پایان او فینیشر خود را بیرون رینگ به موریسون زد و یك پاكت سیگار از یكی از تماشاگران گرفت و شروع به كشیدن و دود كردن آن كرد. این در حالی بود كه شعار آرتروث سا كس به شدت استادیوم را پر كرده بود!

مسابقه دوم: دالف زیگلر در مقابل ایوان برن
زیگلر با شكلی جدید در این مسابقه حضور یافت! بازی آغاز شد و برن كنترل بازی را در دست گرفته است. در ادامه یك دراپ كیك از زیگلر زده شد ولی برن با زدن چند كیك جواب او را داد! در پایان ایوان برن برای زدن ارن برن اقدام كرد كه زیگلر بدل كرد و زیگ زاگ را روی برن اجرا كرد و برنده مسابقه شد.
برنده مسابقه: دالف زیگلر

پروموی دمیز:
در ادامه شوء، دمیز همراه با الكس رایلی با شكل و شمایلی جدید و با تشویق تماشاگران! وارد رینگ شدند. دمیز در مورد بازی در اكستریم رولز صحبت كرد و از حضور موریسون در این بازی راضی نیست. او در ادامه گفت: بازی استیل كیج است ولی من می توانم آن را ببازم حتی اگر پین نشوم! در پایان دمیز گفت: تا GM راء این موضوع را تغییر ندهد از اینجا تكان نمی خورم كه در همین حال الكس رایلی یك صندلی آورد و هر دو وسط رینگ نشستند. در همین حین كول و لاولر با هم درگیر شده اند. پس از بازگشت از تبلیغات، دمیز در حال خروج از رینگ است كه ناگهان سین كارا به او حمله كرد و آماده بازی با رایلی شد كه ناگهان موزیك جان سینا زده شد و او وارد رینگ شد كه در همین حال یك ایمیل از GM آمد و او یك مسابقه تگ تیم را برای امشب اعلام كرد.

مسابقه سوم: سین كارا و جان سینا در مقابل الكس رایلی و دمیز
بازی با درگیری سینا و رایلی آغاز شد و رایلی موفق تر كار كرد و چندین بار با تگ كردن با دمیز روی سینا كار كردند و تماشاگران هم از این موضوع خوش حال بودند! بالاخره سینا توانست با زدن یك اسلم به رایلی با سین كارا تگ كند و او به بازی رفت و یك فلائینگ به دمیز زد اما با دخالت رایلی متوقف شد. در ادامه سینا به بازی رفت و پس از زدن شولدر بلاك و فایو ناكل شافل روی دمیز، برای زدن AA رفت كه دمیز از رینگ فرار كرد. در همین حین رایلی به بازی رفت اما با AA سینا متوقف شد و سین كارا نیز در ادامه فینیشر خود را روی وی اجرا كرد و برنده بازی شد.
برنده مسابقه: سین كارا و جان سینا

مسابقه چهارم: ایو تورس در مقابل نیكی بلا
در ابتدا بری بلا صحبت هایی كرد و گفت: در راء آینده قصد برگزاری یك بازی با تورس را دارد اما اگر تورس به اسمك داون درفت شود، این امر محقق نخواهد شد. بازی آغاز شده است و در همان ابتدا تورس بسیار خوب كار كرد و با زدن یك لگد به سر بری و رول آپ وی توانست برنده بازی شود.
برنده مسابقه: ایو تورس

پروموی مایكل كول:
كول، جك سواگر را معرفی كرد و وی وارد رینگ شد. سواگر كه با لباسی شبیه به پادشاهان در رینگ بود، یك نوشته ای را خواند و به شدت بوووو شد! در ادامه در اقدامی عجیب، سواگر ملكه الیزابت را به رینگ دعوت كرد و كول او را بوسید! در ادامه كول گفت: به من بگید: آقای مایكل كول! اما تماشاگران با شعار كول سا كس پاسخ او را دادند. در ادامه كول گفت: لاولر و جیم راس باید پاهای مرا ببوسند! در همین حال كول جوراب و كفش های خود را درآورد و لاولر و راس هم در رینگ حضور دارند. اما سواگر به لاولر حمله كرد و در ادامه انگل لاك را روی راس اجرا نمود. مایكل كول هم در حال فریاد زدن است كه می گوید: پایم را ببوس!!!

مسابقه پنجم: سانتینو مارلا در مقابل شیموس
یك بازی كوتاه، بهترین عنوان برای بازی پنجم بود! پیش از آغاز بازی صحنه های پارتی شیموس و كازلاو كه هفته گذشته در منچستر رخ داده بود، پخش شد. بازی آغاز شده و شیموس بسیار خوب كار را شروع كرده است. در ادامه روی یك صحنه مارلا برای زدن كبرا رفت اما بایسیكل كیك را از شیموس خورد و بازنده شد.
برنده مسابقه: شیموس

مسابقه ششم: رندی اورتن در مقابل سی ام پانك
یك مسابقه رسلمنیا ریمچ برای مین اونت این هفته راء تعیین شده بود. بازی آغاز شد و اورتن كنترل بازی را در اختیار گرفت اما یك كلوسلاین از پانك خورد. در ادامه رول آپ از اورتن اما در كاور موفق نیست. پانك برای زدن بولداگ رفت كه موفق نبود و یك اسلم از اورتن دریافت كرد. هر دو استار به شدت توسط تماشاگران تشویق می شوند و انگار استار هیلی در رینگ نیست! در ادامه پانك برای زدن DDT رفت كه پانك بدل كرد و GTS را به اورتن زد اما در عین ناباوری در كاور موفق نبود! در ادامه پانك برای زدن GTS دوم به اورتن رفت كه اورتن اجازه نداد و او را رول آپ كرد و برنده این مسابقه جذاب و دیدنی شد.
برنده مسابقه: رندی اورتن

پس از پایان بازی، اعضای نكسوس وارد رینگ شدند و به اورتن حمله كردند. رایان یك ساید اسلم قوی را به اورتن زد و پانك هم در حال خندیدن است و رایان به اوتانگو و مك گیلاكاری می گوید كه مراقب او باشند تا من پانت كیك را به او بزنم! رایان برای زدن پانت كیك رفت اما پانك جلوی وی را گرفت و خواست كه خودش این كار را بكند. پانك برای زدن پانت كیك رفت كه ناگهان یك RKO از اورتن دریافت كرد! در همین حین اورتن از رینگ فرار كرد و پانك با خشم در حال نگاه كردن او است. در همین لحظه شوء راء این هفته به پایان رسید.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با سلام و خير مقدم اميدوارم از مطالب اين وبلاگ لذت كافي رو ببريد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 22
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 27
  • بازدید سال : 65
  • بازدید کلی : 1,482