loading...
wwe

RAW

mansour بازدید : 137 یکشنبه 13 شهریور 1390 نظرات (0)
 
 
 
 
موزیک تریپل اچ در ابتدای شوء زده شد و وی وارد رینگ شد. تریپل اچ گفت: این کار من است که بهترین ها را برای دابلیو دابلیو ای انجام دهم و کمپانی را روز به روز با بهتر شدنش، نگه دارم! شوء امشب راء به دلیل سوپر شوء زنده اسمکدان فردا، امشب با حضور استاران اسمکدان ویژه خواهد بود. وی در ادامه گفت: اگر کوین نش مرد است، هم اکنون به رینگ بیاید و در چشمان من نگاه کند! حالا موزیک سی ام پانک زده میشود و وی وارد رینگ شد. ثانیه ای از صحبت های پانک گذشته بود که کوین نش با تم سانگ معروف خود MWO وارد رینگ شد. نش گفت: مشکل، پانک است و تریپل اچ اجازه نمیدهد آن کاری که میخواهم را با پانک بکنم! پانک چندین هفته به من توهین کرده است ولی حالا دیگر تمام شده است. نش از تریپل اچ پرسید که چه طور آدمی است ؟ تریپل اچ جواب داد: آدمی هستم که از بهترین دوستم انتظار دروغ گفتن ندارم و دیگر نمی توانم به تو اعتماد لازم را بکنم و ازت میخواهم که دابلیو دابلیو ای را ترک کنی و دیگر برنگردی! نش گفت: درباره تصادف دروغ گفتم ولی آن SMS حقیقت محض بود! هفته قبل وقتی تریپل اچ رفت، جان لرینایتیس یک قرارداد با من امضاء کرد و من استار این کمپانی هستم! اما اگر تو این را بخواهی، من جلوی همه از اینجا میروم و در خانه فقط پولم را میگیرم! تریپل اچ گفت: تو را اخراج نمیکنم اما باید دست از دورغ گفتن های خود برداری! حالا سی ام پانک چند شکلک و ادا به شکل تمسخر به حالات بالا آوردن انجام داد و گفت: دارم نقش بازی میکنم مثل شما دو نفر! پانک، نش را مسخره کرد و نش از تریپل اچ خواست که مسابقه ای که همه میخواهند را ثبت کند! مسابقه ای که پانک فکر میکند، آن را میخواهد، کوین نش درمقابل سی ام پانک! حالا پانک به تریپل اچ گفت: بهتر است اول با استفانی هماهنگی لازم را بکند!! تریپل اچ با پانک فیس تو فیس میشود و گفت: دو کلمه برای پانک و نش دارد: س اک ایت!!! تریپل اچ میکروفون را انداخت و رینگ را با پخش شدن موزیک خود ترک کرد و نش و پانک در رینگ به هم خیره شدند!

مسابقه اول: رندی اورتن در مقابل دالف زیگلر ........................ برنده مسابقه:
رندی اورتن
زیگلر، اسلیپر هولد را روی اورتن اجرا کرد اما اورتن بدل کرد و یک RKO زیبا را به او زد و برنده بازی شد.
» پس از پایان بازی، جک سواگر در اتاقی دیده میشود که در حال خندیدن به باخت زیگلر است!

پروموی جان سینا:
در ادامه شوء موزیک جان سینا زده میشود و وی وارد رینگ شد. سینا خیلی کوتاه درباره آلبرتو دلریو صحبت کرد و گفت: عکس العمل من در مقابل حملات دلریو این است که دندان های وی را داخل دهانش خرد کنم! او از دلریو خواست که همین حالا به رینگ بیاید اما موزیک مارک هنری زده شد و وی به رینگ آمد. هنری گفت: در چند هفته گذشته کسانی مثل کین و بیگشو را نابود کردم! هقته قبل در اسمکدان یک با یک ورلد استرانگ اسلم روی پله ها، شیموس را داغون کردم! و حالا جان سینا هم به این گروه اضافه خواهد شد!!! من در نایت آف چمپیونز، قهرمان کمربند سنگین وزن خواهم شد که در اینجا موزیک کریسچن زده شد و وی نیز وارد رینگ شد. او گفت: فردا اورتن را شکست میدهم و با هنری در نایت آف چمپیونز روبه رو میشوم. اما تو سینا، حال من را به هم میزنی و باعث خجالت همگان هستی!! سینا گفت: اگر شما دو نفر چیزی را می خواهید، بیایید بگیرید و میکروفون را روی زمین انداخت. کریسچن و هنری آماده حمله به سینا هستند که در اینجا موزیک شیموس زده شد و او به سرعت وارد رینگ شد. کریسچن، رینگ را ترک کرد و هنری پس از چند ثانیه نگاه کردن، رینگ را ترک نمود. حالا به بک استیج میرویم که جان لرینایتیس به یکی از مسئولان گفت: مسابقه امشب شیموس و سینا درمقابل هنری و کریسچن برگزار خواهد شد که در اینجا تریپل اچ آمد و به او گفت: من قبلا ترتیب این مسابقه را دادم! یادت باشد که چه کسی اینجا رئیس است و چه کسی برای من کار میکند! به آرنا میرویم و در حالی که موزیک شیموس پخش میشود، این بخش به پایان رسید.

مسابقه دوم: سی ام پانک در مقابل د میز ........................... برنده مسابقه:
سی ام پانک
پانک پس از یک البو دراپ برای GTS رفت که آرتروث وارد رینگ شد و بازی DQ شد.
» تروث و میز در حال زدن پانک بودند که پانک، میز را به گوینده آرنا زد و به تروث نیز در رینگ یک GTS زد! حالا کوین نش دیده میشود که در حال آمدن به رینگ است و در اینجا تروث و میز مجددا از پشت به پانک حمله کردند و در پایان نش یک جکنایف پاوربامب قدرتمند به پانک زد و دست خود را بالا گرفت!

مسابقه سوم: جک سواگر در مقابل سین کارا ....................... برنده مسابقه:
سین کارا
زیگلر وارد آرنا شد تا ویکی گوئررو را به بیرون ببرد و در همین جا حواس سواگر پرت شد و او در نهایت یک مونسالت دریافت کرد و پین شد. در پایان زیگلر از ویکی خواست ه فقط منجر او باشد و ویکی نیز فقط به رینگ نگاه کرد!!

مسابقه چهارم: تگ تیم مج ........................................... برنده مسابقه:
ایوان بورن و کوفی کینگستون
» در این مسابقه قهرمانان کمربند تگ تیم در مقابل دیوید اوتانگا و مایکل مک گیلیکاری قرار گرفتند.
در پایان کوفی با زدن ترابل این پارادیس به مک گیلیکاری توانست وی را پین و تیم خود را برنده کند.
» پس از پایان بازی، اوتانگا و مک گیلیکاری با جری لاولر درگیری لفظی پیدا کردند!

مسابقه پنجم: کلی کلی در مقابل بری بلا .......................... برنده مسابقه:
بری بلا
در حالی که حواس داور پرت شده بود، بری جای خود را با نیکی عوض کرد و وی با اجرای یک فیس باستر برند شد!

مین اونت

مسابقه ششم: تگ تیم مچ ......................................... برنده مسابقه:
شیموس و جان سینا
» در این مسابقه شیموس و سینا در مقابل مارک هنری و کریسچن قرار گرفتند.
شیموس با یک شولدر قوی، هنری را به بیرون رینگ پرتاب کرد و کریسچن یک اسپیر به سینا زد اما در کاور سینا بیرون آمد!! حالا کریسچن برای اجرای کیل سوئیچ رفت که سینا وی را به سمت شیموس هل داد و در همان جا یک بروگ کیک از شیموس زده شد و در برگشت سینا با اجرای AA کار را تمام کرد!
» دوربین به بک استیج رفت و در آنجا تریپل اچ و سی ام پانک دیده شدند. تریپل اچ در حال صحبت کردن با مقامات کمپانی با موبایل خود بود که پانک او را مسخره میکرد! حالا هر دو فیس تو فیس شدند و تریپل اچ گفت: مسابقه پانک با کوین نش لغو شده و سی ام پانک در نایت آف چمپیونز با تریپل اچ مسابقه میدهد!!! شوء راء این هفته با خوش حالی شیموس و سینا به پایان رسید!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با سلام و خير مقدم اميدوارم از مطالب اين وبلاگ لذت كافي رو ببريد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 22
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 7
  • بازدید سال : 45
  • بازدید کلی : 1,462