loading...
wwe
mansour بازدید : 94 دوشنبه 27 تیر 1390 نظرات (0)

پروموی ابتدای شوء:

در ابتدای شوء، جاش میتوز از رندی اورتن دعوت کرد و وی به رینگ آمد. میتوز سوالی را از اورتن درباره بازی با کریسچن پرسید که در وسط صحبت های اورتن، کریسچن بر روی اسکوربرد آرنا ظاهر شد و اعلام کرد که اورتن را شکست خواهد داد و قهرمان جدید سنگین وزن خواهد شد. سپس یک عکس نشان داد که کریسچن بالای سر اورتن با کمربند ایستاده و اورتن روی زمین افتاده است و کریسچن گفت که این یکشنبه بدین ترتیب تو را خواهم برد! در ادامه کریسچن درباره پدر اورتن صحبت کرد و گفت: پدر تو، یک جک به تمام معناست و تو هم مثل پدرت بدبخت هستی! اورتن هم پاسخ داد که بدبخت تو هستی که نتوانستی کمربندت را بیش از 5 روز نگه داری و انقدر از من میترسی که حاضر نیستی به رینگ بیایی و مستقیم با من صحبت کنی که کریسچن گفت: پس از برد در یکشنبه، آن موقع خواهد بود که تو جای من میشوی!


مسابقه اول: ازکیل جکسون در مقابل تد دیبیاسی ................... برنده مسابقه و همچنان قهرمان:
ازکیل جکسون
» این مسابقه بر سر کمربند قهرمانی بین قاره ای برگزار شد.
در پایان این جکسون بود که با اجرای سابمیشن تورچر راک، دیبیاسی را مجبور به تپ اوت کردن کرد.

» پس از پایان بازی، دیبیاسی در حال راه رفتن در استیج بود که کودی روز آمد و گفت: تو باز هم باختی! دیبیاسی میخواهد توضیح بدهد که رودز گفت: یک فرصت دیگر به تو میدهم و اگر بار دیگر ببازی به رینگ خواهم آمد و روی سر تو هم یک کیسه کاغذی میکشم!


مسابقه دوم: دنیل برایان در مقابل کودی رودز ......................... برنده مسابقه:
کودی رودز
دراین بازی رودز موفق شد با زدن یک دیساستر زیبا برنده این بازی طولانی شود.

پروموی کین:

تدی لانگ در حال صحبت کردن با تلفن در اتاق خودش است که یکی از داوران به اتاق وی آمد و لانگ به او گفت: اگر امشب بیگشو و مارک هنری همدیگر را کوچکترین لمسی بکنند، از بازی در مانی این د بنک محروم خواهند شد! در ادامه صدای به هم کوبیده شدن در آمد و کین وارد اتاق لانگ شد و به وی گفت: متشکرم که بازی با اورتن را برای من امشب انتخاب کردی! ولی من فرصت های بزرگتر میخواهم که لانگ گفت ولی تو هفته پیش مقابل مارک هنری باختی! کین گفت: من یک مانستر هستم و مانستر هیچ وقت نمی بازد! اما من دیگر احساس مانستر بودن نمیکنم و قرار است چه اتفاقی برایم بیفتد؟ لانگ پاسخ داد: تو هنوز هم موجب ترس هستی!


مسابقه سوم: شیموس در مقابل سین کارا ........................... برنده مسابقه:
سین کارا
شیموس برای زدن فینیشر خود رفت که سین کارا بدل کرد و وی را رول آپ کرد و برنده شد.
» پس از بازی، شیموس عصبانی بود که وید برت وارد رینگ شد و یک بیگ بوت و سپس ویستلند را اجرا کرد.

پروموی بیگشو و هنری:

تدی لانگ وارد رینگ شد و بیگشو را معرفی کرد و وی وارد رینگ شد. سپس مارک هنری نیز آمد و در همان رمپ آرنا ایستاد. هنری گفت: تو خودت مقصر هستی که من به تو حمله میکنم و اگر یادت نمی آید، این را ببین. ویدئویی از حمله بیگشو به هنری در ماه قبل پخش شد. بیگشو آن را یک اتفاق دانست و گفت در آن موقع عصبانی بودم و با ورود تو عصبانیتم را بیشتر کردی! هنری گفت: چرا وقتی میبازی، به من حمله کردی! هنری تند گوئی های خودش را ادامه داد و بیگشو نیز جوابی نداشت که تا بالاخره شو گفت: فکر کردی، خیلی قوی هستی و میتونی همین الان به رینگ بیای و بازی یکشنبه را اینجا انجام دهیم! هر دو استار لباس های خود را درآوردند اما لانگ اجازه بازی نداد و گفت: تا یکشنبه صبر کنید!


مسابقه چهارم: کلی کلی در مقابل روزا مندز ........................... برنده مسابقه:
کلی کلی
کلی به راحتی توانست با اجرای فینیشر خود K2 برنده این بازی شود و بسیار تشویق شد.
» آلیشا فاکس که همراه مندز در این بازی بود، بعد از بازی برای کلی دست زد!

مسابقه پنجم: جاستین گابریل در مقابل هیث اسلاتر .................. برنده مسابقه:
جاستین گابریل
اسلاتر، نتوانست مونسالت را اجرا کند و در ادامه گابریل موفق شد با اجرای 450 اسپلش برنده بازی شود.

مین اونت

مسابقه ششم: کین در مقابل رندی اورتن .............................. برنده مسابقه:
کین

پس از اینکه دقایق ابتدایی، کین کاملا برتر بود اما وی در اجرای چوک اسلم موفق نبود و در ادامه اورتن هم نتوانست RKO را به کین بزند، کین یک کلوسلاین به حریف زد و هر دو از رینگ به بیرون افتادند. شمارش داور آغاز شد و کین وارد رینگ شد. اورتن هم در حال بلند شدن بود که کریسچن حواس وی را پرت کرد و اورتن را به دنبال خود کشاند تا شمارش به پایان برسد و کین با قانون کانت اوت برنده بازی شود.
» پس از پایان، کریسچن مجددا جلوی اورتن آفتابی شد و اورتن دنبال وی دوید تا به رینگ رسید اما آنجا یک مشت قوی از کین خورد! کین در حال زدن اورتن بود که کریسچن هم به او اضافه شد اما کین با نگاه کردن به وی، موجب ترس کریسچن و فرار کردن وی از رینگ شد! پس از این، اورتن بلند شد و یک RKO به کین زد. بلافاصله کریسچن به رینگ آمد و یک اسپیر را به اورتن زد. سپس کریسچن یک صندلی برداشت تا یه اورتن حمله کند اما اورتن صندلی را گرفت و کریسچن از رینگ فرار کرد. در پایان، اورتن چندین ضربه با صندلی به کمر کین زد و کمی هم بووو شد!! شوء در حالی که اورتن به کریسچن خیره شده بود، به پایان رسید.


 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با سلام و خير مقدم اميدوارم از مطالب اين وبلاگ لذت كافي رو ببريد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 22
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 8
  • بازدید سال : 46
  • بازدید کلی : 1,463