loading...
wwe
mansour بازدید : 188 یکشنبه 13 شهریور 1390 نظرات (0)

 

ن سینا، بازیگر و کشتی کج کاری است که در کمپانی WWE حضور دارد. وی در روز 23 آپریل 1977 در ماساچوست به دنیا آمد. جان دومین فرزند از یک خانواده 7 نفره است که در آن پنج پسر به نام های دن، مت، استیو، سین و جان زندگی میکنند. سینا 240 پوند وزن دارد و بعد از تحصیلات در آکادمی کاشینگ، سینا به کالچ اسپرینگفیلد رفت و فعالیت های ورزشی خود را در آنجا با بازی در یک تیم دسته سوم فوتبال آغاز کرد و جالب است که در آن زمان شماره 54 را به تن میکرد، همان شماره ای که با آن پا به WWE گذاشت. سینا به عنوان بازیگر هم در سینمای آمریکا فعالیت داشته است و از معروف ترین فیلم او می توان به تفنگدار آمریکائی اشاره نمود. یکی دیگر از نکات جالب زندگی سینا، این است که نام پدر وی نیز جان سیناست و این نشان دهنده علاقه زیاد پسر بزرگ خانواده به پدرش میباشد. سینا یکی از طرفداران پروپا قرص کارتون انیمیشن است و موسیقی کلاسیک راک نیز علاقه دارد. گفتنی است که وی هم اکنون در تامپا، فلوریدا زندگی میکند.

» جهت مشاهده قسمت دوم و پایانی زندگی نامه جان سینا از ابتدا تاکنون می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمائید.



آنچه گذشت:

در سوروایور سریز 2006 تیم سینا در مقابل تیم بیگشو قرار گرفت. سینا، سابو، کین، بابی لشلی، راب ون دام در تیم سینا و بیگشو، تست، ام وی پی، اوماگا و فینلی در تیم بیگشو حضور داشتند و در پایان تیم سینا برنده شد. اما استوری جالب سینا آغاز شد و وی به برنامه Champion Of Champions رفت و استوری وی با کوین فدرلاین، دوست پسر بریتنی اسپرس شروع شد و در این درگیری اوماگای بدون باخت، همراه فدرلاین بود و کوین در 1 ژانویه 2007 سینا را با کمک اوماگا پین کرد ولی پس از بازی از سینا F-U خورد! در ابتدای سال 2007 سینا رکورد شکست ناپذیری اوماگا را زد و کمربند خود را پس گرفت! در رویال رامبل و در یک بازی لست من استندینگ مچ، سینا به مصاف ساموآن بولدوزر رفت و باز هم اوماگا را شکست داد! اما شب بعد از رویال رامبل، چلنجر سینا برای رفتن به رسلمنیا 23 مشخث شد! سینا و شان مایکلز با هم تیم شدند و مقابل تک تیم چمپیونز آن زمان یعنی ادج و زندی اورتن قرار گرفتند و اتفاق عجیب آن موقع برد تیم سینا  مایکلز بود و آنها قهرمان جدید کمربند تگ تیم شدند تا سینا دبل چمپیونز شود! در 2 آپریل 2007 در راء، در یک بتل رویال 10 نفره برای تصاحب کمربند تگ تیم، همه حذف شدند و تنها هاردی بویز و سینا و مایکلز باقی ماندند که ناگهان مایکلز برگشت و سینا را حذف کرد! کمربند تگ تیم به جف و مت هاردی رسید و اوج هیجان به رسلمنیای 23 جایی که مایکلز باید با سینا بازی کند، رفت اما در آن بازی هم در حالی که همگان فکر میکردند مایکلز قهرمان جدید شود، سینا با STF بازی را برد و همه را شوکه کرد! در ادامه سینا در بکلش 2007 در یک فتال فور وی مچ موفق شد ادج، رندی اورتن و شان مایکلز را شکست دهد و همچنان بر کمربند قهرمانی WWE خود سلطنت کند!


پایان شکست ناپذیری گریت کالی و مصدومیت شدید سینا:

بعد از پی پی وی بکلش 2007، د گریت کالی که در آن زمان اوج هیل بودن وی بود، خودش را مدعی کمربند معرفی کرد ولی سینا توانست وی را در دو پی پی وی بعدی ببرد و اولین کسی باشد که گریت کالی را در دابلیو دابلیو ای سابمیت کرده است! سینا ابتدا در جاجمنت دی با STF توانست برنده بازی شود و در وان نایت استند هم با پین فال مسابقه را به نفع خود تمام کرد.
بعد از استوری کوتاه و دشوار با گریت کالی، رندی اورتن چلنجر جان سینا شد و در یکی از شوء های راء قبل از سامراسلم 3 آر کی او به سینا زد تا خودش را آماده بازی در سامراسلم نشان دهد اما سامراسلم هم فرا رسید و باز هم این سینا بود که توانست اورتن را شکست دهد و تایتل خود را حفظ کند. اما این پایان استوری نبود و در انفورگیون اورتن توانست با قانون DQ بازی را ببرد. پایان این پی پی وی جرقه ای برای دشمنی این دو استار بود چرا که در بازی آنها در انفورگیون سینا به شدت با زدن مشت های پیاپی به اورتن در گوشه رینگ ادامه داد و به حرف داور مبنی بر توقف آن گوش نداد تا بازی متوقف شود و سینا همچنان قهرمان بماند! اما در شوء راء 1 اکتبر جان سینا مسابقه ای را با مستر کندی داشت که در اوایل آن بازیف سینا مصدوم شد ولی بازی را ادامه داد و در نهایت باخت! اما در راء هفته بعد مشخص شد که این مصدومیت توسط رندی اورتن برای سینا به وجود آمده و بدین ترتیب سینا برای مدتی از مسابقات دور ماند و کمربند قهرمانی به اورتن رسید!

بازگشت رویایی سینا و رسلمنیا 24:
رویال رامبل 2008 فرا رسید و شان مایکلز و آندرتیکر به عنوان اولین نفرات وارد شدند که در نهایت در اواسط بازی آندرتیکر توسط مایکلز و ثانیه ای بعد خود مایکلز توسط مستر کندی از مسابقه حذف شدند. نفر بیست و نهم تریپل اچ بود که وارد شد. همه وی را برنده احتمالی می دانستند! او کودی رودز، میک فولی، بیگ ددی و الیجا بورک را حذف کرد و یک پدگری زیبا به اوماگا زد! شمارش معکوس برای وارد شدن نفر آخر شنیده میشود و همه منتظر بابی لشلی بودند که ناگهان موزیک جان سینا زده شد و در میان تعجب تریپل اچ، وی وارد رینگ شد. کار به جائی کشید که کین، سینا، تریپل اچ و باتیستا باقی مانده بودند. کین برای زدن چوک اسلم به باتیستا و تریپل اچ رفت که توسط آن دو به بیرون پرتاب شد! باتیستا در اجرای باتیستا بامب روی سینا ناموفق بود و ناگهان تریپل اچ وی را از پشت به بیرون انداخت. دو دوشمن دیرینه در رینگ باقی ماندند تا برای جنگ در رسلمنیا تلاش کنند! در پایان این سینا بود که پدگری تریپل اچ را بدل کرد و با یک F-U او را به بیرون انداخت و بازگشت باشکوهی به میادین داشت!
جان سینا به شدت محبوب شده بود و خبری از بووو شدن او دیگر نبود!
سینا، اورتن که همچنان تایتل را در اختیار داشت را چلنج کرد و این دو در نو وی اوت 2008 به مصاف هم رفتند که در حالی که سینا در آستانه پیروزی بود، اورتن بازی را DQ کرد تا همچنان قهرمان باقی بماند. به طرز عجیبی تریپل اچ الیمنشین چمبر 2008 را برد تا نامبر وان کنتندر برای کسب کمربند شود تا بدین ترتیب بازی در رسلمنیا به تریپل ترث مچ تبدیل شود!
رسلمنیا 24 فرا رسید و در نظرسنجی کمپانی تریپل اچ بیشترین رای را برای پیروزی آورده بود. در رسلمنیا سینا برای زدن F-U به تریپل اچ رفت که ناموفق بود و از وی پدگری خورد! تریپل اچ برای پین کردن سینا رفت که اورتن از پشت آمد و یک پانت کیک به تریپل اچ زد و خودش سینا را پین کرد و همچنان قهرمان کمربند باقی ماند.

استوری با جی بی ال و خارج شدن از قهرمانی ها:
در ادامه سینا ریمچ بازی خود را خواست و در بکلش 2008 می بایست با جی بی ال، تریپل اچ، رندی اورتن یک بازی فتال فور وی را برگزار می کردند. این بازی الیمنشین بود و هر کس پین میشد یا تپ اوت میکرد، از بازی حذف میشد! در آن بازی سینا STFU را به جی بی ال زد و وی تپ اوت کرد اما در برگشت پانت کیک را از اورتن خورد و سینا هم حذف شد! در نهایت تریپل اچ با اجرای پدگری روی اورتن قهرمان جدید کمربند دابلیو دابلیو ای شد!
جرقه درگیری سینا و جی بی ال رخ داد و سینا از مسابقات قهرمانی برای مدتی دور ماند. این استوری نقش بسزایی در محبوب شدن هر چه بیشتر سینا داشت! ابتدا سینا در جاجمنت دی توانست جی بی ال را شکست دهد و باز هم در یک بازی فرست بلود در وان نایت استند، JBL را برد. اما در یک بازی جنجالی و تماشایی در د گریت آمریکن بش که جولای 2088 انجام شد، سینا در یک بازی New York City Parking lot Brawl در برابر جی بی ال شکست خورد!

سینا در برابر باتیستا و مصدومیت دوباره:
در شوء راء پس از د گریت آمریکن بش، سینا با جی بی ال درگیر شد ولی در آن بین به اشتباه یک مشت به صورت باتیستا زد تا جرقه درگیری این دو اینجا کلید بخورد! این در حالی بود که
سینا و باتیستا موفق شده بودند با برد کودی رودز و تد دیبیاسی قهرمانان جدید کمربند تگ تیم شوند تا سینا برای بار دوم تگ تیم چمپیونز را به دست آورد ولی بر اثر درگیری که با باتیستا داشت، این کمربند را باخت! در نهایت بازی این دو در سامراسلم تصویب شد و دابلیو دابلیو ای نیز تبلیغات گسترده ای برای این بازی کرد ولی این بازی آنچنان هم زیبا نبود و در پایان باتیستا با اجرای باتیستا بامب دوم برنده مسابقه شد. اما سی ام پانک که در آن زمان قهرمان کمربند سنگین وزن جهان بود، میک آدملی، جنرال منجر سابق راء بازی Championship scramble را سر کمربند قهرمانی پانک برگزار کرد که جان سینا هم جزء چلنجرها بود ولی ناگهان ری میستریو جانشین او شد و سینا این بار با بدشانسی از ناحیه گردن مصدوم شد و باز هم مدتی دور ماند!

بازگشت فوق العاده دیگر و رسلمنیا 25:
کریس جریکو در آن زمان قهرمان کمربند سنگین وزن بود و خیلی از استارها از جمله باتیستا، سی ام پانک و شان مایکلز را از پیش رو برداشته بود و به راحتی در راء بازی میکرد تا اینکه جان سینا مجددا بازگشت! در نوامبر 2008 و در سوروایور سریز، WWE تبلیغات زیادی را برای بازگشت سینا کرده بود که این امر محقق شد و سینا در آن شب بازگشت و با شکست جریکو، اولین قهرمانی کمربند سنگین وزن خود را جشن گرفت! در آرماگدون هم سینا موفق شد با STF جریکو را مجددا شکست دهد و تایتل را حفظ کند. اما نو وی اوت 2009 فرا رسید و سینا باید کمربند خود را در مقابل کین، مایک ناکس، ری میستریو، کریس جریکو و کوفی کینگستون حفظ میکرد! کوفی در لحظه ورود به قفس مورد حمله کابوس جان سینا یعنی ادج قرار گرفت و ادج جای کوفی در این بازی قرار گرفت! در این بازی سینا با دریافت کدبریکر از جریکو، 619 از میستریو و اسپیر از ادج پین شد! در پایان ادج با اسپیر، میستریو را پین کرد و قهرمان جدید سنگین وزن شد.
 در ادامه ویکی گوئررو، جنرال منجر سابق اسمکدان بازی بیگشو و ادج را بر سر کمربند قهرمانی سنگین وزن در رسلمنیا 25 تصویب کرد اما سینا با نشان دادن ویدئوی بوسیدن ویکی توسصط بیگشو، ویکی را مجبور کرد که بازی در رسلمنیا را 3 نفره کند! سینا یک ورود عجیب و در عین حال به یاد ماندنی در رسلمنیا 25 داشت و در پایان با اجرای یک F-U روی ادج، وی را روی شکم بیگشو پرتاب کرد و با پین کردن بیگشو، برای دومین بار قهرمان کمربند سنگین وزن شد. پس از آن ویکی بازی سینا و ادج در بکلش را به صورت لست من استندینگ تصویب کرد. در پایان آن بازی سینا برای زدن F-U روی سکوی ورودی به ادج رفت که ناگهان بیگشو آمد و یک چوک اسلم به سینا روی پروژکتور ها زد و سینا در پایان 10 شماره بلند نشد و ادج باز هم قهرمان سنگین وزن شد!!

سینا و درگیری با بیگشو و د میز:
سینا در ادامه درگیری های کسل کننده ای با بیگشو و د میز داشت! در جاجمنت دی 2009 توانست با زدن F-U بیگشو را ببرد و هر دو در راء خواستار یک بازی سابمیشن مچ در اکستریم رولز شدند! این بازی ثبت شد و سینا موفق شد در آن مسابقه زیبا با اپلای کردن STFU بیگشو را باز هم شکست دهد تا درگیری این و به پایان برسد! در ادامه سینا یک بازی بی هدف و کوتاه را با د میز در د بش 2009 انجام داد و با سابمیشن توانست بازی را ببرد.

قرار گرفتن در بازی های تکراری برای قهرمانی:
سینا در یک تورنمت برای نامبر وان کنتندر شدن کمربند قهرمانی WWE بازی کرد و در پایان او و تریپل اچ به فینال رسیدند تا برنده آنها با رندی اورتن در نایت آف چمپیونز مسابقه دهد. در بازی فینال، لگسی دخالت کردند و بازی برنده ای نداشت تا مسابقه 3 نفره در نایت آف چمپیونز شود و به نوعی ریمچ رسلمنیا 24! در نایت آف چمپیونز ابتدا تریپل اچ شارپ شوتر را روی اورتن اجرا کرد و پس از آن سینا هم STFU را به صورت همزمان روی صورت اورتن اجرا کرد و اورتن تپ اوت کرد ولی داور نمیدانست که چه شخصی را برنده بازی اعلام کند؟! در ادامه لگسی آمدند و به هر دو حمله کردند و در این بین اورتن یک RKO به سینا زد تا نتیجه رسلمنیا 24 دوباره تکرار شود و اورتن قهرمان باقی بماند! اما در راء بعد از پی پی وی، رقابت Beat the clock برگزار شد و سینا با برد د میز بهترین رکورد را از لحاظ زودتر بردن زد و حریف اورتن در سامراسلم شد! این در حالی بود که لگسی نگذاشتند که تریپل اچ رکورد بهتری بزند! بازی در سامراسلم اغاز شد اما اورتن پس از دقایقی آن را DQ کرد ولی بازی مجددا تکرار شد! باز هم اورتن با قانون کانت اوت برنده شد ولی بازی باز هم تکرار شد!! این بار اورتن با استفاده از طناب سینا را رول آپ کرد و برنده شد ولی داوری دیگر به رینگ آمد و دستور تکرار مجدد بازی را داد!!! در همان لحظه سینا برای اجرای STF رفت که در ان لحظه یکی از تماشاگران وارد شد و داور را زد! پس از شروع دوباره بازی در نهایت اورتن یک RKO زد و برنده رسمی این بازی شد!
دو ماه بعد سینا و رندی اورتن در برگینک پوینت در یک مسابقه I Quiet Match در برابر هم قرار گرفتند که سینا در آن مسابقه موفق به برد و قهرمان جدید کمربند شد.سینا و رندی اورتن استوری خود را ادامه دادند تا در پی پی وی هل این ا سل در مسابقه ای رندی اورتن موفق به برد سینا شد. در براگینک رایتس 2009 سینا و رندی اورتن در یک مسابقه Iron Man Match در برابر هم قرار گرفتند که سینا با نتیجه 6 بر 5 موفق به برد رندی اورتن شد. دو ماه بعد سینا در مقابل شیموس در پی پی وی تی ال سی و در یک مسابقه تیبلز مچ با هم مسابقه دادند که شیموس موفق شد آن بازی را ببرد و برای اولین بار قهرمان کمربند WWE شود!

استوری های متفاوت در سال 2010:
در رویال رامبل 2010، سینا در آستانه پیروزی بود که ادج که به تلزگی به میادین بازگشته بود، او را بیرون انداخت و برنده شد. در المنیشین چمبر سینا در مقابل شیموس، تریپل اچ، رندی اورتن، تد دیبیاسی و کوفی کینگستون قرار گرفت که با زدن سابمیشن STF تونست تریپل اچ را تسلیم کند و قهرمان شود اما دقایقی بعد وینس مکمن باتیستا را وارد رینگ کرد و سینا کمربند را به باتیستا واگذار کرد. بعد از آن این دو با هم در رستلمنیا، اکستریم رولز، اور د لیمیت با هم مسابقه دادند که سینا همه را برد و در آخر باتیستا به دلیل این باخت های زیاد با سینا از کمپانی جدا شد!

اخراج سینا در استوری با نکسوس:
در 7 ژوئن 2010 سینا وارد استوری با گروه نکسوس و وید برت شد که در فیتال فور وی با دخالت گروه نکسوس کمربند قهرمانی را به شیموس واگذار کرد. او در تلاش بود که کمربند را در مانی این د بنک از شیموس بگیرد که باز هم با دخالت نکسوس موفق نبود. در سامراسلم تیم دبلیو دبلیو ای که سرگروه آن جان سینا بود با تیم نکسوس مسابقه دادند که تیم دبلیو دبلیو ای موفق به برد شد. در ابتدای آن مسابقه سینا، دنیل برایان که چند ماه قبل به دلیل پرتاب آب دهان به صورت سینا از کمپانی اخراج شده بود را به عنوان آخرین عضو تیم خود معرفی کرد و د میز را به گروه راه نداد! سینا و وید برت در هل این ا سل 2010 مسابقه ای دادند که اگر سینا میبرد نکسوس برای همیشه از هم میپاشید و اگر میباخت سینا باید به گروه نکسوس می پیوندید! سینا آن مسابقه را با دخالت هاسکی هاریس باخت و وارد گروه نکسوس شد. او در مسابقات وید برت و رندی اورتن کنار وید برت بود تا در سوروایور سریز داور مسابقه رندی اورتن و وید برت شد که اگر اورتن میبرد جان سینا از کمپانی اخراج میشد که اینطور شد. اما جان سینا با تصمیم خود برت در راء بعد به کمپانی بازگشت و در مسابقه تیبلز مچ مقابل وید برت در تی ال سی برنده شد تا استوری آن ها در سال 2010 به پایان برسد!

درگیری با د راک و اخراجی دوباره در سال 2011:
سینا در الیمنشین چمیر سال 2011 موفق شد نامبر وان کنتندر شود و باید در رسلمنیا در مقابل د میز بر سر کمربند قهرمانی WWE مسابقه میداد. در رسلمنیا آن بازی را با دخالت راک باخت. در راء بعد بازی د راک و جان سینا در رسلمنیا 28 تصویب شد! سینا در اکستریم رولز عنوان قهرمانی را از د میز با برد در یک بازی سه نفره که جان موریسون هم حضور داشت، گرفت و در اورد لیمیت از عنوانش با برد بازی آی کوئیت مچ مقابل د میز دفاع کرد. بعد از آن وارد استوری با آرتروث شد که که در کپیتال پانیشمنت با شکست آرتروث به این استوری کوتاه پایان داد. اما بعد وارد استوری با سی ام پانک شد که یکی از جنجالی ترین روز های دبلیو دبلیو ای بود. او در این استوری در مانی این د بنک کمربند را به پانک واگذار کرد و اخراج شد و از آن طرف هم سی ام پانک، کمربند را همراه با خود از کمپانی خارج کرد اما با روی کار آمدن تریپل اچ و کنار رفتن وینس مکمن از ریاست، سینا بازگشت. در راء این هفته نیز وی با برتری مقابل ری میستریو مجددا قهرمان کمربند WWE شد تا میستریو که یک ساعت از قهرمانی وی نگذشته بود، فدای این استوری شود! با بازگشت سی ام پانک، جدال این دو در سامراسلم می تواند تماشایی باشد!

nxt

mansour بازدید : 83 یکشنبه 13 شهریور 1390 نظرات (0)

 

نتایج مسابقات ان ایکس تی این هفته:

مسابقه اول: جی درمقابل مکزین ........................ برنده مسابقه: مکزین

مسابقه دوم: ترنت بارتا درمقابل تایسون کید ............ برنده مسابقه: ترنت بارتا


-----------------------------------


نتایج و امتیازات کسب شده توسط روکی های ان ایکس تی تا این مرحله از مسابقات:

دریک بتمن با 4 برد و 2 باخت تا این مرحله 0 امتیاز کسب کرده است.

دارن یانگ با 9 برد و 14 باخت تا این مرحله 7 امتیاز کسب کرده است.

اونیل با 13 برد و 8 باخت تا این مرحله 30 امتیاز کسب کرده است.

 

 

 

25

mansour بازدید : 59 یکشنبه 13 شهریور 1390 نظرات (0)
 

Last Week

Movement

Superstar

This Week

3
JONH CENA
1
2
RANDY ORTON
2
4
MARK HENRY
3
1
ALBERTO DEL RIO
4
7
SHAEMUS
5
5
CM PUNK
6
6
CHRISTIAN
7
-
Kevin Nash
8
16
Air Boom
9
8
THE MIZ
10
10
CODY RHODES
11
13
R-TRUTH
12
11
ALEX RILY
13
9
KELLY KELLY
14
12
WADE BARRETT
15
17
BETH PHOENIX
16
18
NATALYA
17
22
SIN CARA
18
14
Daniel Bryan
19
20
BRODUS CLAY
20
21
Ezekiel Jackson
21
15
JOHN MORRISON
22
-
Brie Bella
23
23
DOLPH ZIGGLER
24
19
JUSTIN GABRIEL
25

mansour بازدید : 95 دوشنبه 27 تیر 1390 نظرات (0)

پروموی ابتدای شوء:

در ابتدای شوء، جاش میتوز از رندی اورتن دعوت کرد و وی به رینگ آمد. میتوز سوالی را از اورتن درباره بازی با کریسچن پرسید که در وسط صحبت های اورتن، کریسچن بر روی اسکوربرد آرنا ظاهر شد و اعلام کرد که اورتن را شکست خواهد داد و قهرمان جدید سنگین وزن خواهد شد. سپس یک عکس نشان داد که کریسچن بالای سر اورتن با کمربند ایستاده و اورتن روی زمین افتاده است و کریسچن گفت که این یکشنبه بدین ترتیب تو را خواهم برد! در ادامه کریسچن درباره پدر اورتن صحبت کرد و گفت: پدر تو، یک جک به تمام معناست و تو هم مثل پدرت بدبخت هستی! اورتن هم پاسخ داد که بدبخت تو هستی که نتوانستی کمربندت را بیش از 5 روز نگه داری و انقدر از من میترسی که حاضر نیستی به رینگ بیایی و مستقیم با من صحبت کنی که کریسچن گفت: پس از برد در یکشنبه، آن موقع خواهد بود که تو جای من میشوی!


مسابقه اول: ازکیل جکسون در مقابل تد دیبیاسی ................... برنده مسابقه و همچنان قهرمان:
ازکیل جکسون
» این مسابقه بر سر کمربند قهرمانی بین قاره ای برگزار شد.
در پایان این جکسون بود که با اجرای سابمیشن تورچر راک، دیبیاسی را مجبور به تپ اوت کردن کرد.

» پس از پایان بازی، دیبیاسی در حال راه رفتن در استیج بود که کودی روز آمد و گفت: تو باز هم باختی! دیبیاسی میخواهد توضیح بدهد که رودز گفت: یک فرصت دیگر به تو میدهم و اگر بار دیگر ببازی به رینگ خواهم آمد و روی سر تو هم یک کیسه کاغذی میکشم!


مسابقه دوم: دنیل برایان در مقابل کودی رودز ......................... برنده مسابقه:
کودی رودز
دراین بازی رودز موفق شد با زدن یک دیساستر زیبا برنده این بازی طولانی شود.

پروموی کین:

تدی لانگ در حال صحبت کردن با تلفن در اتاق خودش است که یکی از داوران به اتاق وی آمد و لانگ به او گفت: اگر امشب بیگشو و مارک هنری همدیگر را کوچکترین لمسی بکنند، از بازی در مانی این د بنک محروم خواهند شد! در ادامه صدای به هم کوبیده شدن در آمد و کین وارد اتاق لانگ شد و به وی گفت: متشکرم که بازی با اورتن را برای من امشب انتخاب کردی! ولی من فرصت های بزرگتر میخواهم که لانگ گفت ولی تو هفته پیش مقابل مارک هنری باختی! کین گفت: من یک مانستر هستم و مانستر هیچ وقت نمی بازد! اما من دیگر احساس مانستر بودن نمیکنم و قرار است چه اتفاقی برایم بیفتد؟ لانگ پاسخ داد: تو هنوز هم موجب ترس هستی!


مسابقه سوم: شیموس در مقابل سین کارا ........................... برنده مسابقه:
سین کارا
شیموس برای زدن فینیشر خود رفت که سین کارا بدل کرد و وی را رول آپ کرد و برنده شد.
» پس از بازی، شیموس عصبانی بود که وید برت وارد رینگ شد و یک بیگ بوت و سپس ویستلند را اجرا کرد.

پروموی بیگشو و هنری:

تدی لانگ وارد رینگ شد و بیگشو را معرفی کرد و وی وارد رینگ شد. سپس مارک هنری نیز آمد و در همان رمپ آرنا ایستاد. هنری گفت: تو خودت مقصر هستی که من به تو حمله میکنم و اگر یادت نمی آید، این را ببین. ویدئویی از حمله بیگشو به هنری در ماه قبل پخش شد. بیگشو آن را یک اتفاق دانست و گفت در آن موقع عصبانی بودم و با ورود تو عصبانیتم را بیشتر کردی! هنری گفت: چرا وقتی میبازی، به من حمله کردی! هنری تند گوئی های خودش را ادامه داد و بیگشو نیز جوابی نداشت که تا بالاخره شو گفت: فکر کردی، خیلی قوی هستی و میتونی همین الان به رینگ بیای و بازی یکشنبه را اینجا انجام دهیم! هر دو استار لباس های خود را درآوردند اما لانگ اجازه بازی نداد و گفت: تا یکشنبه صبر کنید!


مسابقه چهارم: کلی کلی در مقابل روزا مندز ........................... برنده مسابقه:
کلی کلی
کلی به راحتی توانست با اجرای فینیشر خود K2 برنده این بازی شود و بسیار تشویق شد.
» آلیشا فاکس که همراه مندز در این بازی بود، بعد از بازی برای کلی دست زد!

مسابقه پنجم: جاستین گابریل در مقابل هیث اسلاتر .................. برنده مسابقه:
جاستین گابریل
اسلاتر، نتوانست مونسالت را اجرا کند و در ادامه گابریل موفق شد با اجرای 450 اسپلش برنده بازی شود.

مین اونت

مسابقه ششم: کین در مقابل رندی اورتن .............................. برنده مسابقه:
کین

پس از اینکه دقایق ابتدایی، کین کاملا برتر بود اما وی در اجرای چوک اسلم موفق نبود و در ادامه اورتن هم نتوانست RKO را به کین بزند، کین یک کلوسلاین به حریف زد و هر دو از رینگ به بیرون افتادند. شمارش داور آغاز شد و کین وارد رینگ شد. اورتن هم در حال بلند شدن بود که کریسچن حواس وی را پرت کرد و اورتن را به دنبال خود کشاند تا شمارش به پایان برسد و کین با قانون کانت اوت برنده بازی شود.
» پس از پایان، کریسچن مجددا جلوی اورتن آفتابی شد و اورتن دنبال وی دوید تا به رینگ رسید اما آنجا یک مشت قوی از کین خورد! کین در حال زدن اورتن بود که کریسچن هم به او اضافه شد اما کین با نگاه کردن به وی، موجب ترس کریسچن و فرار کردن وی از رینگ شد! پس از این، اورتن بلند شد و یک RKO به کین زد. بلافاصله کریسچن به رینگ آمد و یک اسپیر را به اورتن زد. سپس کریسچن یک صندلی برداشت تا یه اورتن حمله کند اما اورتن صندلی را گرفت و کریسچن از رینگ فرار کرد. در پایان، اورتن چندین ضربه با صندلی به کمر کین زد و کمی هم بووو شد!! شوء در حالی که اورتن به کریسچن خیره شده بود، به پایان رسید.


 

raw

mansour بازدید : 148 دوشنبه 27 تیر 1390 نظرات (0)

 

 

پروموی ابتدای شوء با پانک:

در ابتدای شوء موزیک سی ام پانک زده شد و او با یک بلندگو وارد رینگ شد. میکروفون را جلوی بلندگو گرفت و گفت: لطفا توجه کنید! میکروفون را قطع نکنید! در ادامه پانک کمی درباره اخراج شدنش صحبت کرد که بیش از یک هفته به طول نینجامید. تشویق پانک شدت گرفته و وی گفت: روابط اجتماعی در دابلیو دابلیو ای را ساختم و دابلیو دابلیو ای فقط بعضی از اوقات به کسی توجه میکند یا اگر کسی می میرد به او اشاره می کند. ESPN و جیمی کیمل، داستان پانک را می خواهند و وینس مکمن هم الان دوست دارد و میخواد همه چیز به پانک بدهد در حالی که 5 سال پیش این طور نبود و خبری از این ولخرجی ها نبود! مکمن میخواهد کاری کند که هیچ وقت انجام نداده است و از او میخواهم که امشب به صورت زنده یک قرارداد ببندیم. شاید مکمن به « سی ام پانک کیس ماس آس کلوب » بپیوندد.
در ادامه موزیک جان سینا زده شد و وی وارد رینگ شد. صحبت ها را پانک شروع کرد و گفت: بابت تمام چیزهایی که می خواستم و به آنها رسیدم، ممنون ولی کمربند برای مدت طولانی است که زشت شده است! در ادامه پانک گفت: واقعا سینا اخراج نخواهد شد که سینا گفت: شاید پانک فکر کند که بهترین و بزرگترین در کمپانی است که پانک اعلام کرد: کمپانی نه، جهان! سینا ادامه داد: تریپل اچ، باتیستا، کورت انگل، ادی گوئررو و ... هم چنین تصوری داشتند ولی من یکشنبه همین هفته تو باسنت خواهم زد!
در این لحظه ایمیلی از جنرال منجر راء آمد و وی گفته است: وینس مکمن در راه است تا امشب با پانک قراردادی امضاء کند ولی چون ممکن است امشب آخرین شب حضور سینا در راء باشد، یک بازی بسیار ویژه برای او داریم! جان سینا باید در یک هندیکپ مچ با قهرمانان کمربند تگ تیم و اعضای نکسوس یعنی دیوید اوتانگا و مایکل مکگیلیکاتی روبه رو شود. سینا موفق شد این بازی را با زدن یک AA به مکگیلیکاتی ببرد.



مین اونت
پروموی امضاء قرارداد:
موزیک وینس مکمن زده شد و وی پس از چند دقیقه وقفه بالاخره وارد رینگ شد. دفترچه قرارداد هم در دست وی است. مکمن گفت: من باسن پانک را نمی بوسم و وی را یک بی ارزش واقعی میدانم و از او میخواهم که همین حالا به رینگ بیاید و این ماجرا را تمام کنیم.
موزیک سی ام پانک زده شد وی نیز با دفترچه دیگری وارد آرنا شد و ابتدا ادای راه رفتن مکمن را درآورد تا اینکه بالاخره وارد رینگ شد. او ابتدا دست دادن با مکمن را رد کرد و مکمن گفت: این قرارداد، امضاش کن. وکیلت هم بارها آن را دیده و خوانده است! پانک گفت: مکمن به سینا اعتقادی ندارم که مکمن گفت: اعتقاد نداشتن من ربطی به این ندارد که تو قرارداد را امضاء نکنی! تمام بندهایی که می خواستی به قراردادت امضاء شده که پانک گفت: قرارداد تو رسمیت ندارد و من جدیدترش را دارم اما چند بند به آن اضافه شده است! پانک شرایطش را اعلام کرد و گفت: شرط اول این است که من را حمایت کنید و چندین بار حمایتم کنید. من از مکمن حمایت میکنم و به باسن هر دیوانه ای که بخوای برایت میزنم! پانک ادامه داد: شرط اولم این بند را هم دارد که یک جت اختصاصی می خواهم! شرط دوم این است که میخواهم با همه روبه رو شوم و همه چیز را میخواهم. میخواهم پروژه فیلم من، چاپارون 2 کلید بخورد. میخوام مسابقه جان سینا و د راک مین اونت نباشد و برای من باشد. پانک در پایان گفت: مکمن تو باید از من و مردم آن روز که مرا اخراج کردی، به خاطر این کارت، عذرخواهی کنی! من یکی از مزخرف ترین چیزها را در راء دو هفته پیش دیدم و فهمیدم و این، آن است که مکمن یکی از بزرگترین قلدر هایی است که من تا حالا دیدم. تشویق ها زیاد شده و پانک ادامه داد: مکمن باید از تمام استعداد هایی که دوست من بودند مثل کلت کابانا و لوک گالوز عذرخواهی کند. من سی ام پانک هستم و امشب صدای صداها هستم و تو باید عذرخواهی کنی! مکمن گفت: لطفا آرام باش و قرارداد را امضاء کن اما پانک گفت که مکمن باید عذرخواهی کند و بعد من قرارداد را امضاء کنم. تماشاگران نیز عذرخواهی می خواهند که مکمن گفت: اهمیتی به این ها نمیدهم! پانک گفت: این مشکل تو است، در حالی که من آدم هیل هستم ولی با مردم هستم! مکمن بالاخره گفت: ببخشید که پانک به نشانه تمسخر و مجدد گفتن، گفت: What
مکمن پس از چندبار عذرخواهی کردن و تمسخر پانک گفت: من از تو پسر کونی عذرخواهی میکنم! پانک بالاخره پذیرفت و مکمن برای امضای قرارداد رفت که موزیک جان سینا زده شد و وی در میان بووو تماشاگران وارد رینگ شد. سینا گفت: پانک در حالی یکشنبه این هفته از استادیوم بیرون خواهد آمد که مردم وی را دوست دارند! پانک و مکمن مثل دو بچه رفتار می کنند. سینا ادامه داد: روزهای زیادی بوده که میخواستم مکمن را بزنم و از وی متنفرم اما هنوز هم در شوء ها حضور دارم چون مردم پول خوبی پرداخت می کنند! پانک بزرگترین ریاکاری است که تا به حال دیدم. سینا گفت: دوست ندارم د راک دوباره اینجا را ترک کند. پانک یک انسان نیست و همه چیزش را از دست داده است. پانک از قطعی بودن حضور سینا در رسلمنیا 22 حرف زد و گفت: این تو هستی که همه چیزت را از دست دادی! تو یک تو سری خور مثل تیم بوستون سلتیک هستی و من پادشاهی هستم که به سوی نیویورک یانکی بودن می روم!! در این لحظه سینا یک ضربه با مشت به سر پانک زد و پانک از رینگ فرار کرد و به استیج رسید. پانک گفت: تو یک تو سری خور هستی و من همچین روزهایی را پیش بینی می کردم که چرا اینجا را ترک میکنم. من خسته شدم! از سینا خسته شدم! من خسته ام! پانگ در پایان گفت: سینا، این یکشنبه با تایتل خداحافظی می کند. با WWE خداحافظی می کند! با کاراکتر جان سینا خداحافظی میکند، خداحافظی! شوء در همین جا به اتمام رسید.

mansour بازدید : 94 دوشنبه 27 تیر 1390 نظرات (0)

رویداد هفتم دابلیو دابلیو ای ساعاتی پیش با اخراج شدن دو نفر از استاران تاپ کمپانی به پایان رسید! مانی این د بنک عنوان پی پی وی بود که خیلی ها منتظر نتایج و اتفاقات آن بودند و در پایان علاوه بر خارج شدن کمربند قهرمانی WWE و کم شدن یک کمربند حداقل برای مدتی ، دو استار محبوب کمپانی نیز بار خود را بستند! در مسابقه دیشب جان سینا و سی ام پانک به زور می توانستید حتی یک نفر را پیدا کنید که جان سینا را تشویق نماید! از طرفی قهرمانی مجدد کریسچن نیز بسیار غیر منتظره بود و از طرفی دیگر نیز برنده مانی این د بنک اسمکدان نیز عجیب بود! در ادامه مطلب مروری خواهیم داشت بر نتایج و اتفاقات کامل این رویداد:

جهت دریافت تصاویر مسابقات می توانید به وب سایتی که در ادامه مطلب معرفی گردیده مراجعه فرمایید.

 

مسابقه اول: لدر مچ برند اسمکدان

کین، شیموس، جاستین گابریل، هیث اسلاتر، وید برت، کودی رودز، دنیل برایان و سین کارا شرکت کنندگان در این لدر مچ بودند. بازی شروع شد و کین در همان ابتدا از پس همه برآمد و یکی یکی استارها را زد! در ادامه اسلاتر به عنوان اولین نفر از نردبان بالا رفت که گابریل او را به پایین پرتاب کرد. حالا شیموس یک پاوربامب قدرتمند روی نردبان به سین کارا زد. ظاهرا کارا مصدوم شد و برانکارد او را به بیرون انتقال داد! لدر مچ اسمکدان با 7 نفر ادامه یافت. حالا کین چندین ضربه با نردبان به شیموس زد و نفری یک چوک اسلم نیز به رودز و برایان زد. کین از نردبان بالا رفته که اعضای اسبق دکور به وی حمله کردند. حالا رودز یک کراس رودز به اسلاتر زد ولی در ادامه برت قصد زدن او را داشت که وی هم یک کراس رودز خورد. حالا شیموس به سراغ رودز آمد و یک بک بریکر به وی زد. در ادامه اسلاتر تا آستانه گرفتن کیف رفت اما برت اجازه نداد. حالا شیموس یک اسلم قوی به گابریل روی نردبان زد. شیموس به شدت تشویق میشود و در حال بالا رفتن است که کین به سراغش آمد و یک رایت هند قوی به او زد اما شیموس، کین را به پایین انداخت ولی مجددا کین بلند شد و یک چوک اسلم به شیموس روی نردبان بیرون رینگ زد! کین در حال بالا رفتن است که همه استارها نفری یک فینیشر به او زدند! رودز یک کلوسلاین به برت زد و حالا برایان و رودز با هم در بالای نردبان درگیر هستند که برایان با اجرای لبیل لاک! رودز را به پایین پرتاب کرد! حالا برت و برایان بالای نردبان هستند که برت در اجرای فینیشرش ناموفق بود و یک البو قوی از برایان خورد. برایان موفق شد که کیف را بگیرد و برنده شود.

برنده مسابقه: دنیل برایان

مسابقه دوم: کلی کلی (C) در مقابل بری بلا

این مسابقه بر سر کمربند قهرمانی دیواس برگزار شد. ایو تورس همراه کلی در این مسابقه حاضر بود. بازی شروع شد و کلی، بری را به بیرون پرت کرد و سپس به هر دو خواهر در بیرون رینگ حمله کرد. حالا بری یک فیس فرست را به کلی کلی در بیرون رینگ زد. بری حالا سابمیشن خود را زده اما کلی خودش را آزاد کرد و در ادامه چین لاک را از بری خورد. در ادامه کلی یک نک بریکر و در پایان لگ دراپ را اجرا کرد و برنده بازی شد.

برنده مسابقه و همچنان قهرمان: کلی کلی

مسابقه سوم: بیگشو در مقابل مارک هنری

بازی آغاز شد و هنری یک آیریش ویپ قشنگ به بیگشو زد ولی در ادامه شولدر تکل را از حریف خود دریافت کرد. هنری به بیرون رینگ رفته که بیگشو به دنبال وی رفت و یک کلوسلاین به او زد و وی را به پله کنار رینگ کوبید. حالا دو استار به رینگ بازگشتند که هنری روی پای مصدوم بیگشو کار کرد و چندین هدبات را به او زد. در ادامه هنری سابمیشن هاف بوستون را اجرا کرد ولی بیگشو خودش را آزاد نمود. هنری برای بیگ کلوسلاین رفت که یک بیگ بوت خورد. بیگشو برای چوک اسلم رفت ولی پای مصدومش اجازه نداد! هنری، فینیشرش را به بیگشو زد ولی در کاور موفق نیست تا اینکه دو بار دیگر فینیشرش را اجرا کرد و با چند اسپلش قوی، کار را به سود خود تمام کرد.

برنده مسابقه: مارک هنری

» پس از پایان بازی، هنری یک صندلی را بین پای مصدوم بیگشو گذاشت و یک اسپلش قوی روی وی اجرا کرد. هنری به بیرون رینگ رفت و ماموران امنیتی و پزشکان وارد رینگ شدند و در پایان بیگشو را با برانکارد به بیرون انتقال دادند.

مصاحبه وینس مکمن:
جاش میتوز از مکمن پرسید که آیا قرارداد سی ام پانک تمدید خواهد شد یا خیر که مکمن گفت: نه، پانک ناسپاس ترین فردی است که تا به حال دیدم. بیشترین پیشنهاد را به وی دادم ولی او قبول نکرد! به خاطر همین هواداران پانک نباید من را سرزنش کنند چون هر کاری که می توانستم کردم تا وی بماند ولی خودش نخواست. در پایان مکم گفت پانک باید بیرون برود و اگر پانک با کمربند، کمپانی را ترک کند، خداوند روح سینا را مورد رحمت خویش قرار دهد!!

مسابقه چهارم: لدر مچ برند راء
آلبرتو دلریو، آرتروث، ایوان بورن، ری میستریو، کوفی کینگستون، د میز، الکس رایلی و جک سواگر شرکت کنندگان در این لدر مچ بودند. بازی شروع شد و هر استار یک نردبان آورد که همه به دلریو حمله کردند! رایلی با نردبان یک ضربه محکم به سواگر زد. حالا سواگر با یک نردبان دیگر به کینگستون و دمیز حمله کرد. رایلی مججدا ضربه ای با نردبان به آرتروث زد. حالا ایوان بورن یک نردبان تنظیم کرد و ایر بورن را روی تمام استارها در بیرون رینگ اجرا کرد! بورن بالا رفت ولی دمیز اجازه نداد که در ادامه دلریو وی را به شدت به پایین پرتاب کرد و میز ظاهرا از ناحیه زانو آسیب دید! پزشکان به وضعیت او رسیدند و در ادامه کوفی در حال بالا رفتن بود که سواگر در همان جا انگل لاک را روی وی اجرا کرد. در بیرون رینگ میستریو و آرتروث به شدت درگیر هستند و رایلی هم سواگر را به پایین پرتاب کرد. حالا کوفی یک بوم دراپ را از روی نردبان به آرتروث زد. سواگر در حال زدن میستریو بود که آرتروث با یک نردبان به صورت وی حمله کرد! حالا میستریو یک ضربه با پای مصدوم دمیز زد و از بالای نردبان یک پاوربامب قوی روی وی اجرا کرد. حالا دلریو از یک نردبان دیگر بالا رفته و میستریو هم در حال گرفتن کیف هست که دلریو، نردبان میستریو را هل داد ولی ری روی یک نردبان دیگر فرود آمد! حالا دلریو برای درآوردن ماسک میستریو رفته است و موفق شد او را به پایین پرتاب کند و کیف را مال خود نماید.
برنده مسابقه: آلبرتو دلریو

مسابقه پنجم: رندی اورتن (C) در مقابل کریسچن
این بازی بر سر کمربند قهرمانی سنگین وزن جهان برگزار شد. بازی آغاز شد و کریسچن در همان ابتدا صندلی وارد رینگ کرد تا بلکه بازی DQ شود ولی اورتن صندلی ها را بیرون انداخت. حالا اورتن بیگ بک دراپ و سپس استامپ را به حریف زد اما کریسچن با یک جاخالی، چین شات را به اورتن زد. اورتن برای دی دی تی رفت ولی یک البو از کریسچن خورد. کریسچن برتر است و با زدن بیگ رایت هند و اسپاین باستر چندین بار کاور کرد ولی ناموفق بود. حالا برای کیل سوئیچ رفت که اورتن یک کلوسلاین قوی به او زد و برای RKO رفت که ناموفق بود و در ادامه یک بیگ بوت را به کریسچن زد. حالا اورتن یک دراپ کیک در هوا به کریسچن زد ولی در ادامه بیگ هدبات را از کریسچن خورد. اورتن یک آپرکات زد و باز هم در آر کی او ناموفق بود که در اینجا کیل سوئیچ را خورد ولی در 2 از کاور بیرون آمد. کریسچن در ادامه در اجرای اسپیر ناموفق بود و نک بریکر را از اورتن خورد. در ادامه اورتن از زدن پانت کیک منصرف شد و یک اسلم قوی به حریف زد. یک DDT قوی از اورتن زده شد ولی باز هم در RKO ناموفق بود. کریسچن آب دهان خود را به صورت اورتن پرتاب کرد! اورتن عصبانی شد و چندین بیگ رایت هند به کریسچن زد و در پایان با کمربند ضربه ای را به صورت کریسچن وارد کرد و بازی DQ شد!
برنده مسابقه و قهرمان جدید: کریسچن
» پس از پایان بازی، در بیرون رینگ اورتن از شدت عصبانیت به کریسچن حمله کرد و با مانیتور میز گزارشگری ضربه ای را به وی وارد کرد. داورها نمی توانند جلوی وی را بگیرند و کار به جائی کشید که تدی لانگ وارد آرنا شد و سعی کرد اورتن را ارام کند ولی اورتن یک RKO به کریسچن روی میز گزارشگران زد. در ادامه مجددا یک آر کی او دیگر از اورتن روی کریسچن زده شد و وی بالاخره با تشویق تماشاگران جایگاه را ترک کرد. پزشکان به بالای سر کریسچن آمدند.

مسابقه ششم: جان سینا (C) در مقابل سی ام پانک
موزیک پانک زده شد و مثل اینکه جان سینای شیکاگو وارد آرنا شده و وی به شدت از سوی هواداران تشویق میشود! پانک خوش و بشی با کلت کابانا که تماشاگر بازی بود، کرد و سپس موزیک سینا زده شد و سینا در میان غریبی تمام با بووو فوق العاده شدید تماشاگران استقبال شد و به رینگ آمد! بازی شروع شد و پانک یک هدبات را اجرا کرده و آرنا یک صدا و به صورت استثنائی در حال تشویق وی هستند! حالا یک فیس فرست و شولدر بلاک از سینا زده شد ولی پانک هدبات زد و با اشاره دست سینا، وی را مسخره کرد! در ادامه هر دو استار در اجرای فینیشر های خود ناموفق بودند و یک بولداگ از سینا اجرا شد. کلوسلاین از سینا و بک دراپ از پانک در ادامه زده شد ولی هیچ کدام در کاور موفق نبودند. سینا پس از سوپلکس برای AA رفت که ناموفق بود و DDT را از پانک دریافت کرد. پانک یک لگد قوی به سینا زد و ولی در اجرای دومی، سینا جاخالی داد و کلوسلاین خورد. سینا شولدر بلاک را میخواهد بزند ولی موفق نیست و رول آپ از پانک زده شد که سینا در 2 بیرون آمد. سینا برای اجرای فایو ناکل شافل رفت که بووو شدید تماشاگران اجازه نداد و پانک یک کیک به سینا زد. سینا مجدد فایو ناکل شافل را اجرا کرد ولی در AA موفق نیست و چند بیگ هند میخورد! حالا پانک بیگ نی و بولداگ را اجرا کرد ولی در یک غافل گیری، سینا STF را روی پانک اجرا نمود ولی پانک خودش را به سختی آزاد کرد. پانک در زدن GTS ناموفق بود و سینا دوباره STF را زد ولی پانک درآمد ولی یک AA از سینا خورد اما در کاور در شماره 2، خوش حالی به جمع تماشاگران آمد! سینا یک لگ دراپ را زد و با خندیدن به پانک هم بووو راه افتاده را شدیدتر کرد و هم تمرینی برای هیل شدن خود نمود! پانک بالاخره روی پاهای خود ایستاد ولی دوباره یک AA از سینا خورد اما به طرز عجیبی باز هم در شماره 2 از کاور بیرون آمد! سینا دوباره برای AA رفت که این بار ناموفق بود و GTS را از پانک دریافت کرد ولی سینا به بیرون رینگ افتاد. در ادامه کار به جائی کشیده شد که وینس مکمن همراه با دستیارش وارد ارنا شد و در همین حال سینا نیز STF را روی پانک زده که مکمن اشاره میکند که زنگ بازی به صدا دربیایدو در همین حین دستیار مکمن وارد رینگ شد ولی مورد حمله سینا قرار گرفت ولی سینا در برگشت به بازی ناگهان GTS را از پانک خورد و بالاخره 1 ... 2 ... 3. استادیوم منفجر شد و پانک برنده بازی و قهرمان جدید شد!
برنده مسابقه و قهرمان جدید: سی ام پانک
» پانک به شدت خوش حال است و در حال جشن گرفتن با هواداران است. آرنا به طرز عجیبی یک صدا پانک را تشویق میکند و در این لحظه مکمن از آلبرتو دلریو میخواهد که همین حالا به رینگ بیاید و کیفش را روی پانک کش کند! دلریو وارد ارنا و در ادامه رینگ شد و برای حمله به پانک رفت که یک لگد قوی از پانک خورد! پانک همراه با کمربند در میان تماشاگران، آرنا را ترک کرد. مکمن بسیار عصبانی است و مایکل کول هم میگوید: زنگ بازی به صدا درنیامده است و مسابقه ای بین دلریو و پانک صورت نگرفت! پانک در بالای آرنا، کمربند را بالا گرفت و شوء در حالی که آرنا بسیار شلوغ است، در اینجا به پایان رسید!

mansour بازدید : 384 دوشنبه 02 خرداد 1390 نظرات (0)

 

 

 

 

 

 

نتایج مسابقات کشتی کج جدید پی پی وی دبلیو دبلیو ای اور د لیمیت WWE Over The Limit 2011 PPV Results :

در پی پی وی دبلیو دبلیو ای اور د لیمیت 2011 ، که در تاریخ 22 می برگزار گردید ، مسابقات مهیج و زیبایی انجام شد و اتفاقات جالبی رخ داد.

در اولین مسابقه ری میستریو درمقابل آرترود قرار گرفت. در دومین مسابقه ، وید برت قهرمان کمربند بین قاره ای برای دفاع از کمربند قهرمانی خود درمقابل ازکیل جکسون قرار گرفت. در سومین مسابقه سین کارا درمقابل چاوو گررو قرار گرفت. در مسابقه چهارم کین و بیگ شو قهرمانان کمربندهای تگ تیم مچ ، برای دفاع از عنوان قهرمانی خود درمقابل سی ام پانک و میسون رین قرار گرفتند. در پنجمین مسابقه که بر سر کمربند قهرمانی دیواها برگزار گردید ، بری بلا قهرمان دیواها در مقابل کلی کلی قرار گرفت. در مسابقه ششم رندی اورتون قهرمان سنگین وزن جهان برای دفاع از کمربند قهرمانی خود درمقابل کریسچن قرار گرفت. در مسابقه هفتم جری لاولر درمقابل مایکل کول قرار گرفت. در هشتمین مسابقه و در یک ای کوییت مچ ، جان سینا قهرمان کمربند دبلیو دبلیو ای برای دفاع از عنوان قهرمانی خود درمقابل د میز قرار گرفت. جهت دریافت تصاویر و عکس های مسابقات پی پی وی دبلیو دبلیو ای اور د لیمیت 2011 می توانید به وب سایتی که در ادامه مطلب معرفی شده بروید.

جهت دریافت خلاصه نتایج مسابقات پی پی وی دبلیو دبلیو ای اور د لیمیت 2011 به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

نتایج مسابقاتی که در پی پی وی دبلیو دبلیو ای اور د لیمیت 2011 برگزار گردید:

مسابقه اول: ری میستریو درمقابل آرترود .................. برنده مسابقه: آرترود

مسابقه دوم: وید برت درمقابل ازکیل جکسون ............. برنده مسابقه: ازکیل جکسون

مسابقه سوم: سین کارا درمقابل چاوو گررو ............... برنده مسابقه: سین کارا

مسابقه چهارم: تگ تیم مچ ................................. برنده مسابقه: بیگشو و کین

مسابقه پنجم: بری بلا در مقابل کلی کلی ................. برنده مسابقه: بری بلا

مسابقه ششم: رندی اورتون درمقابل کریسچن .......... برنده مسابقه: رندی اورتون

مسابقه هفتم: جری لاولر درمقابل مایکل کول ............ برنده مسابقه: جری لاولر

مسابقه هشتم: جان سینا درمقابل د میز  ................ برنده مسابقه: جان سینا

nxt

mansour بازدید : 110 جمعه 23 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

 

نتایج مسابقات ان ایکس تی این هفته:

مسابقه اول: مسابقه طناب کشی و تعادل  ............. برنده مسابقه: جیکوب نواک

مسابقه دوم: او برایان درمقابل جیکوب نواک ............ برنده مسابقه: او برایان

مسابقه سوم: دارنگ یانگ درمقابل هورنسواگل ....... برنده مسابقه: هورنسواگل

مسابقه چهارم: تگ تیم مچ .............................. برنده مسابقه: کنون و تایسون کید


-----------------------------------

 

نتایج و امتیازات کسب شده توسط روکی های ان ایکس تی تا این مرحله از مسابقات:

بایرون ساکستون با 1 برد و 4 باخت تا این مرحله 4 امتیاز کسب کرده است.

او برایان با 3 برد و 1 باخت تا این مرحله 0 امتیاز کسب کرده است.

دارن یانگ با 2 برد و 5 باخت تا این مرحله 7 امتیاز کسب کرده است.

جیکوب نواک با 1 برد و 4 باخت تا این مرحله 2 امتیاز کسب کرده است.

لاکی کنون با 3 برد و 3 باخت تا این مرحله 0 امتیاز کسب کرده است.

اونیل با 5 برد و 0 باخت تا این مرحله 13 امتیاز کسب کرده است.

mansour بازدید : 101 جمعه 23 اردیبهشت 1390 نظرات (0)
پروموی ابتدای شوء:
در ابتدای شوء، موزیک کریسچن زده شد و قهرمان سنگین وزن جهان وارد رینگ شد. کریسچن صحبت هایی را انجام داد و درباره تلاش و کوشش فراوان خود در این مدت برای رسیدن به تایتل قهرمانی گفت. او در مورد ادج نیز صحبت کرد و گفت: من این قهرمانی را مدیون دوست بسیار خوبم، ادج هستم و میدانم اگر او بود، الان تایتل در دست صاحب واقعی آن بود. کریسچن که کمی هم اشک ریخت، از همه هوادارانش به خاطر حمایت هایشان تشکر کرد و در ادامه در حال صحبت کردن بود که موزیک مارک هنری زده شد و او در میان بووو تماشاگران وارد رینگ شد. هنری صحبت های کوتاهی را کرد و به کریسچن تبریک گفت و گفت که می خواهد شانسش را برای کسب کمربند امتحان کند که در این لحظه موزیک د گریت کالی نواخته شد و کالی با تشویق تماشاگران وارد رینگ شد. کالی حرف هایی را به زبان هندی زد و مترجم وی برای کریسچن ترجمه کرد که ظاهرا کالی هم نیم نگاهی به قهرمانی دارد! در همین لحظه موزیک رندی اورتن زده شد و او با عصبانیت مارک هنری! وارد رینگ شد. اورتن رقبای پیش روی خود را بسیار سخت توصیف کرد اما گفت هر کاری شدنی است! استارها آماده درگیری با هم بودند که موزیک جنرال منجر اسمکدان زده شد و تدی لانگ وارد رینگ شد. لانگ گفت: یک نفر باید برای رویارویی با کریسچن بر سر تایتل انتخاب شود و آن انتخاب با تماشاگران است! لانگ اسم 3 استار رقیب را یکی پس از دیگری گفت و اورتن بیشتر از هنری و کالی تشویق شد و وی برای رویارویی با کریسچن انتخاب شد. در پایان لانگ گفت: مسابقه بر سر قهرمانی، امشب برگزار خواهد شد!

مسابقه اول: شیموس در مقابل دنیل برایان
بازی آغاز شد و شیموس کار را با زدن چند هدلاک شروع کرد. چند پانچ قوی از شیموس و در نهایت یک دراپ کیک زیبا از کرنر روی برایان اجرا شد. هر دو استار به هم سویساید زدند و به تبلیغات رفتیم! پس از بازگشت از آگهی ها، برایان سعی بر زدن شیموس دارد اما کنترل بازی همچنان در دست شیموس است. حالا یک کلوسلاین زیبا از برایان زده شد و در ادامه او با یک شولدر بلاک، شیموس را به بیرون رینگ پرتاب کرد. حالا برایان برای پریدن روی شیموس رفت که یک براگ کیک قوی از شیموس خورد و در رینگ هم بلافاصله شیموس یک براگ کیک دیگر به برایان زد و کار را تمام کرد.
برنده مسابقه: شیموس

پروموی کودی رودز:
یک پروموی کوتاه توسط کودی رودز بعد از مسابقه اول انجام شد. رودز با دو بادیگارد خود که تعدادی ماسک کاغذی با دست درست شده را در اختیار دارند، وارد رینگ شد. رودز درباره اکستریم رولز صحبت کرد و گفت: میستریو این بار هم در مقابل من کم آورد و با ماده ای که در دهان خود داشت، توانست ناحق بر من غلبه کند! رودز در پایان خودش را پیروز این استوری معرفی کرد و گفت: حالا که میستریو به راء رفته، دیگر مسابقه ای با نخواهم داشت آخرین ماسک ها را به شما می دهم. در پایان دو بادیگارد، ماسک ها را بین تماشاگران پخش کردند.

مسابقه دوم: بیگشو در مقابل ازیکیل جکسون
قبل از شروع بازی، موزیک کین زده شد و او نیز همراه بیگشو در کنار رینگ قرار گرفت. بازی آغاز شد و هر دو استار سعی می کنند با چند پانچ همدیگر را روی زمین بیندازند که جکسون موفق تر کار کرد. در ادامه بیگشو یک فرانت اسلم به جکسون زد اما جکسون با یک بک بادی دراپ پاسخ داد. حالا یک سوپلکس از بیگشو زده شد و او در ادامه یک کلوسلاین نیز اجرا کرد و برای زدن فینیشر خود رفت که دکور قصد دخالت در بازی را داشتند که با حمله کین متوقف شدند. کین نفری یک بیگ بوت به گابریل و اسلاتر زد اما برت موفق شد که او را بزند و دکور به وی حمله کردند که بیگشو دخالت کرد و هر سه نفر آن ها را با یک مشت بدرقه کرد. بیگشو در هنگام ورود به رینگ با کلوسلاین قوی جکسون مواجه شد و بازی را واگذار کرد.
برنده مسابقه: ازیکیل جکسون

مسابقه سوم: لیلا در مقابل آلیشا فاکس
بازی آغاز شد و لیلا در همان ابتدا عالی کار کرد و با زدن یک اسپلش و در نهایت لی اوت توانست برنده بازی شود. این بازی بسیار کوتاه برگزار شد. اما در حالی که لیلا در حال خوش حالی بود، ناگهان موزیک کارما زده شد و او وارد استادیوم شد. لیلا از ترس به بیرون رینگ رفت و فاکس در رینگ ماند. کارما وارد رینگ شد و به لیلا خیره شد و لیلا هم از ترس، از آن محل فرار و در نهایت استادیوم را ترک کرد. فاکس بلند شد و یک ضربه به باسن کارما زد و برای زدن وی دوباره اقدام کرد که این بار کارما اجازه نداد و ایمپلانت باستر را روی وی اجرا کرد.
برنده مسابقه: لیلا

پروموی دکور:
در بک استیج دکور دیده می شوند که به اتاق جکسون رفتند و از او بابت بی اعتنائی که در جکسون در رینگ به آن ها کرد، توضیح خواستند. جکسون نیز به برت گفت: کاری که تو با من در اکستریم رولز کردی، من تکرار کردم و این به تو ربطی ندارد. سپس یک مشت محکم به صورت برت زد و با دکور درگیر شد. اما دکور موفق نشان داد و به شدت جکسون را در آن محل زدند. در پایان با سطل آشغال و کمد به جکسون حمله کردند و آنجا را ترک کردند.

مسابقه چهارم: سین کارا در مقابل تایسون کید
بازی آغاز شد و یک هند اسپرینگ زیبا از سین کارا زده شد. چاوو گوئررو به عنوان مفسر در کنار گزارشگران حاضر بود. کید سعی می کند که بر سین کارا تسلط پیدا کند اما حرکات زیبا و تکنیکی این استار مکزیکی، مانع آن شد. حالا یک دراپ کیک زیبا از کید زده شد اما در ادامه یک سوپلکس دریافت کرد. کید یک بک بادی را اجرا کرد و برای پرتاب سین کارا از کرنر رفت که سین کارا اجازه نداد و بک فلایپ سوپلکس را روی وی اجرا کرد و برنده بازی شد. پس از پایان بازی، سین کارا با چاوو گوئررو در رینگ دست داد و آن محل را ترک کرد.
برنده مسابقه: سین کارا

مین اونت
مسابقه پنجم: کریسچن (C) در مقابل رندی اورتن
این مسابقه بر سر کمربند قهرمانی سنگین وزن جهان برگزار شد. بازی آغاز شد و کریسچن کار را بهتر شروع کرد و بر بازی مسلط شد. یک بک بادی و DDT از اورتن زده شد. پس از بازگشت از تبلیغات، اورتن برتر است و در کرنر روی کریسچن کار می کند. یک کلوسلاین زیبا از اورتن زده شد و کریسچن بیرون رینگ افتاد. پس از بازگشت مجدد از تبلیغات، باز هم اورتن برتر نشان می دهد و یک کلوسلاین دیگر را اجرا کرد اما یک دراپ کیک از کریسچن خورد. حالا یک کراس بادی زیبا از کریسچن اجرا شد و در ادامه اورتن دی دی تی خودش را زد. اورتن برای زدن انگل اسلم رفت که کریسچن بدل کرد و DDT به او زد. حالا کریسچن خودش انگل اسلم را به اورتن زد و برای کیل سوئیچ رفت که ناموفق بود و در ادامه برای پرش های معروف خود اقدام کرد که اورتن یک RKO زیبا روی هوا به وی زد و برنده بازی شد. پس از پایان بازی، کریسچن در عین ناراحتی و به نظر بی اطلاعی! استادیوم را ترک کرد و شوء این هفته اسمکدان به پایان رسید.
برنده مسابقه قهرمان جدید: رندی اورتن

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
با سلام و خير مقدم اميدوارم از مطالب اين وبلاگ لذت كافي رو ببريد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 22
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 17
  • بازدید سال : 55
  • بازدید کلی : 1,472